پرسپولیس اگر با رفتن ترابی افت کند که پرسپولیس نیست!/ مثل یک هوادار برای بهتر بسته شدن تیم استرس دارم

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرورزشی، ابراهیم اسدی کاپیتان سابق پرسپولیس و زننده گل اولین قهرمانی این تیم در لیگ برتر در گفتگو با خبرورزشی در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس صحبت های جالبی را مطح کرد.

ابراهیم اسدی ابتدا در مورد این که این روزها چه می کند گفت: در آکادمی پرسپولیس در منطق ۹ و ۱۰ شهرداری هستم و طی چند روز آینده با توجه به پیشنهادهایی که دارم احتمالا یک گزینه را انتخاب می کنم. اما به هرحال اخبار پرسپولیس را هر روز پیگیری میکنم و مثل یک هوادار برای بهتر بسته شدن تیم استرس دارم.

این قهرمانی طعم و رنگ متفاوتی داشت

پرسپولیس اگرچه در سال های اخیر قدرت اول فوتبال ایارن بوده و قهرمانی های زیادی را کسب کرده اما بی شک قهرمانی فصل قبل برای ما به عنوان پیشکسوت و همین طور هواداران تیم لذت بیشتری داشت. شرایط نابرابر امکاناتی از یک سو و کری های عجیب و غریبی که برخی از مربیان و بازیکنان به راه انداخته بودند به قهرمانی پرسپولیس لذت چند برابری داد.

رفاقت و یکدلی پرسپولیس را قهرمان کرد

پرسپولیس فصل قبل روزهای پر فرازونشیبی را پشت سر گذاشت. جدایی کریم باقری در ابتدای فصل و استعفای یحیی گل محمدی در نیم فصل می توانست هر تیمی را دچار بحران کند. اما با وجود این جدایی ها و اتفاقات و حواشی زیادی که برای پرسپولیس ایجاد شد، تیم باز هم با هدایت اوسمار که انتخاب خوبی در آن مقطع بود موفق شد راه خودش را پیدا کند. در نیم فصل انتقادهای زیادی متوجه مدیریت باشگاه شد اما شناخت بالای اوسمار از بازیکنان از یک طرف و رفاقت و یکدلی بازیکنان برای کسب جام باعث شد تا پرسپولیس با شایستگی قهرمان شود.

پرسپولیس باید خوب بسته شود

با وجود اتفاقاتی که افتاده شرایط این فصل متفاوت است. کاملا مشخص است به دلیل شرایط قراردادی و این که بازیکنان رقم های بالاتری را از تیم های دیگر دریافت می کنند طبیعی است که دوست دارند در پرسپولیس نیز رقمی نه به آن اندازه اما نزدیک به ارقام پیشنهادی تیم های دیگر دریافت کنند. به هرحال این واقعیت است و در تمام سال ها شاهد بوده ایم که تیم های مدعی دیگر به سراغ بازیکنان پرسپولیس می آیند و به آن ها پیشنهادهای اغوا کننده می دهند. همین کار را سخت می کند چرا که پرسپولیس در تمام این سال ها و سال های قبل هیچگاه از نظر مالی قدرت رقابت با برخی تیم ها را نداشته و ندارد. به همین دلیل پرسپولیس کار بسیار سختی در پیش دارد. به ویژه این که برای فصل آینده هواداران نه تنها از پرسپولیس قهرمانی در لیگ برتر را می خواهند بلکه توقع دارند تیم محبوب شان در لیگ نخبگان نیز بدرخشد و به همین دلیل می خواهند تیم قدرتمندی بسته شود که توان رقابت با تیم های داخلی و به ویژه تیم های تا بن دندان مسلح کشورهای حاشیه خلیج فارس را داشته باشد.

پرسپولیس اگر با رفتن ترابی افت کند که پرسپولیس نیست!/ این تیم به بیرانوند و هیچ بازیکنی وابسته نیست

چاره ای جز خوشبینی ندارم

باز هم تاکید می کنم تیم برای فصل آینده باید قوی تر از تمام فصل های اخیر بسته شود. طبیعتا اگر تیم خوبی بسته شود و بازیکنان موردنظر در پست هایی که نیاز به تقویت دارد جذب شوند شرایط باز هم به نفع پرسپولیس تغییر خواهد کرد. تیم باید خوب بسته شود تا دست مربی برای تغییرات تاکتیکی باز شود. سرمربی جدید باید هرچه سریع تر با شرایط آشنا شود آشنایی با شرایط فوتبال ایران و حواشی آن بسیار مهم است. من به یاد دارم زمانی که آری هان سرمربی پرسپولیس شد، حمید استیلی به او توصیه کرد مسائل خارج از میدان در ایران بیشتر از مسائل فنی تعیین کننده است. در ابتدا آری هان تاکید کرد که خودش در سطح اول فوتبال دنیا با این مسائل آشنا است و می تواند به خوبی اوضاع را مدیریت کند. اما تنها چند هفته همان آری هان به عنوان یک مربی شناخت شده در فوتبال دنیا اعتراف کرد کارکردن در ایران و پرسپولیس به مراتب سخت تر از بقیه کشورهایی است که در آن ها فعالیت داشته است.

پرسپولیس باز هم به قهرمانی هایش ادامه می دهد

در مورد مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر شنیده ام. همین طور در مورد علیرضا بیرانوند که با این اقدام عجیب و فسخ یک طرفه اش مثل فسخ قبل باعث دلنگرانی هواداران پرسپولیس شد. به هرحال شکی نیست که تمام این نفرات بازیکنان خوبی هستند اما شخصا معتقدم پرسپولیس وابسته به دو سه بازیکن مثل ترابی و بیرانوند و اسماعیلی فر نیست و اگر قرار باشد با جدایی این بازیکنان دچار مشکل شود که دیگر پرسپولیس نیست. مطمئن باشید پرسپولیس باز هم به همان مسیر بزرگی و قهرمانی هایش ادامه می دهد. کما این که در تمام این سال ها از روزهای ابتدایی تشکیل پرسپولیس تا به امروز ثابت شده این بازیکن و مربی است که با جدایی از این تیم لطمه می بیند و ضرر می کند، نه پرسپولیس و هوادارانش.

منبع: خبر ورزشی

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید