جمله تاریخی فرهاد مجیدی باز هم در زخم کاری تکرار شد/ کارگردان استقلالی همه جا تعصبش را نشان می‌دهد!

بدون دیدگاه
 

فرهاد مجیدی در دوران حضورش در استقلال چالش‌های زیادی را با پرسپولیس داشت. مجیدی که تیمش را بدون باخت قهرمان لیگ کرده بود، یک جمله تاریخی در طول لیگ بیست و یکم به زبان آورد که این جمله بعدا در خیلی از جاها مورد استفاده قرار گرفت. مجیدی بارها در طول فصل گفته بود:من به اینا نمی‌بازم! جمله ای که در طول آن فصل زیاد از سرمربی سابق استقلال شنیده بودیم و در نهایت هم مجیدی به هیچ تیمی نباخت و استقلال را قهرمان کرد. محمد حسین مهدویان کارگردان شناخته شده سینما یکی از طرفداران سرسخت استقلال است و علاقه شدیدی به این تیم دارد. مهدویان معمولا در همه کارهایش علاقه به استقلال را نشان می‌دهد و حتی از کری خواندن هم ابایی ندارد.

مهدویان که این روزها فصل سوم سریال پرطرفدار زخم کاری را در شبکه نمایش خانگی دارد، در این سریال باز هم علاقه به استقلال را نشان داد و این بار برای دومین بار از جمله تاریخی فرهاد مجیدی استفاده کرد. فصل سوم  سریال پرطرفدار زخم کاری که بازیگران سرشناسی هم مثل جواد عزتی ،کامبیز دیرباز،مهران غفوریان،رعنا آزادی ور و … را دارد، حول دو شخصیت اصلی این سریال و چالش‌های بین مالک با بازی جواد عزتی و طلوعی با بازی کامبیز دیرباز می‌چرخد. در ۳ قسمتی که از فصل سوم این سریال پخش شده، مالک با استفاده از جمله مجیدی بارها گفته که من به طلوعی نمی‌بازم.

مهدویان در زخم کاری ۲ (بازگشت) هم همین جمله را از دهان جواد عزتی، در مواجهه با سیدجواد هاشمی به کار بسته بود.

شاید خیلی‌ها بر این باور باشند که این جمله ربطی به فرهاد مجیدی ندارد و نویسنده این سریال به صورت خودجوش این کار را انجام داده است. با این حال نگاهی به همه آثار مهدویان نشان می‌دهد که او چقدر استقلالی است و معمولا در همه فیلم‌هایش ردی از تیم محبوب او به چشم می‌خورد. به این ترتیب انتخاب این دیالوگ برای عزتی اصلا تصادفی نبوده و کارگردان جوان سینمای ایران باز هم علاقه خود را به استقلال در فیلمش نشان داده است. مهدویان در فیلم‌های قبلی خود مثل ماجرای نیمروز، رد خون! روی دیوار نوشت: استقلال سرور پرسپولیس! و یا در فیلم لاتاری تصاویری از فرهاد مجیدی و مرحوم پورحیدری را روی دیوار نشان داد. در ماجرای نیمروز هم تصویر زنده یاد حجازی را به نمایش گذاشت تا نشان دهد چقدر روی تیم محبوبش تعصب دارد.

منبع: خبر ورزشی

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید