ثبت نام وام خرید کالای ۱۵۰ میلیون استارت خورد | وام خرید کالای بانک رفاه به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

بدون دیدگاه
 

ثبت نام وام خرید کالای ۱۵۰ میلیون استارت خورد | وام خرید کالای بانک رفاه به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
بانک رفاه کارگران در طرح رفاه کالا تا سقف 150 میلیون تومان با نرخ بهره 18 درصد به مشتریان واجد شرایط وام خرید کالا پرداخت می‌کند.

وام رفاه کالا یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک رفاه کارگران است که با هدف حمایت از تولید داخلی پرداخت می‌شود. در این طرح، بانک رفاه به حقوق‌بگیران خود تا سقف 150 میلیون تومان وام خرید کالا در قالب کارت اعتباری می‌دهد. خرید کالا به وسیله این وام تنها در فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک رفاه امکان‌پذیر است که اسامی این فروشگاه‌ها در وب‌سایت بانک رفاه کارگران قابل مشاهده است.

وام خرید کالای بانک رفاه به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

تمامی افرادی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، از جمله همه کارمندان و بازنشستگان این بانک و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی، مشمول شرایط دریافت این وام هستند. متقاضیان می‌توانند با ارائه مدارک لازم و فیش حقوقی که بتواند 60 درصد از این وام را پوشش دهد، برای دریافت آن اقدام کنند. این فیش حقوقی برای تضمین بازپرداخت این وام کافی است و وام‌گیرنده نیازی به معرفی ضامن ندارد.

بانک رفاه کارگران امکان پرداخت غیرحضوری این وام را نیز فراهم کرده است؛ طوری که پس از ثبت درخواست تسهیلات توسط متقاضی در وب‌سایت بانک رفاه کارگران، مبلغ آن بر حسب میزان حقوق دریافتی هر فرد تا سقف 150 میلیون تومان مشخص شده و پرداخت می‌شود.

نرخ سود و سررسید طرح رفاه کالا بانک رفاه کارگران

حداکثر زمان بازپرداخت وام خرید کالای بانک رفاه 36 ماهه است و اقساط آن پس از تقسیم شدن به تعداد ماه‌های بازپرداخت، به طور ماهانه و خودکار از حساب وام‌گیرنده برداشت می‌شوند. نرخ سود این تسهیلات نیز 18 درصد تعیین شده است.

به این ترتیب هر قسط وام خرید کالای 150 میلیون تومانی بانک رفاه با زمان بازپرداخت 36 ماهه به پنج میلیون و 422 هزار تومان می‌رسد و وام‌گیرنده باید در پایان زمان سررسید، 195 میلیون و 222 هزار تومان، مبلغ اصل و قسط وام را به بانک بازگرداند.

همچنین متقاضیان دریافت وام خرید کالای بانک رفاه کارگران باید مبلغ دو میلیون و 100 هزار تومانی هزینه‌های جانبی این وام، شامل تشکیل پرونده و آبونمان سالانه کارت اعتباری را نیز بپردازند.

شرایط ثبت نام وام جدید با مبلغ اقساط

مشتریان حقیقی بانک سینا که دارای حساب قرض الحسنه جاری یا جاری کارت یا سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت هستند، امکان درخواست وام طرح «اطلسی» این مجموعه را دارند. افراد به منظور دریافت این وام باید میانگین حساب مناسب ایجاد کنند.

به نقل از روابط عمومی بانک سینا، افرادی امکان درخواست تسهیلات طرح اطلسی را دارند که به مدت سه تا شش ماه میانگین حساب ایجاد کرده و به این منظور مبلغ حداقل 50 هزار تومان در حسابشان نگهداری کنند. سقف تسهیلات طرح اطلسی 300 میلیون تومان اعلام شده که این مبلغ در قالب عقد مرابحه و با نرخ 23 درصد به متقاضیان واجد شرایط پرداخته می‌شود.

نرخ سود این تسهیلات مطابق دستورالعمل بانک مرکزی تعیین شده و مدت زمان بازپرداخت آن بین 12 تا 36 ماه اعلام شده است. این تسهیلات به شکل کارت اعتباری، نه نقدی، به متقاضیان تعلق می‌گیرد. اشخاص حقوقی نیز امکان درخواست آن را ندارند.

میزان اقساط طرح اطلسی چقدر است؟

در صورتی که بانک با توجه به شرایط مشتری مبلغ 300 میلیون تومان را با نرخ سود 23 درصد به متقاضی بپردازد، و مدت زمان بازپرداخت را برای وی 36 ماه در نظر بگیرد، میزان هر قسط این تسهیلات 11 میلیون و 612 هزار و 916 تومان خواهد بود. ضمنا با توجه به این شرایط فرد باید در نهایت 418 میلیون و 64 هزار و 994 تومان به بانک بپردازد.

بانک سینا این طرح تسهیلاتی را در راستای منظور حمایت از اشخاص حقیقی جامعه تدارک دیده است. وام مذکور بانک سینا در گروه وام‌های خرد این مجموعه قرار دارد. در این گروه وام‌های دیگری مانند نیلوفر، نرگس و لیلیوم نیز هستند که برای اشخاص حقوقی و برخی از حقوقی‌ها تعریف شده‌اند.

جزییات ثبت نام وام فوری 100 میلیون تومانی بانک تجارت + مبلغ اقساط

بانک تجارت در راستای افزایش قدرت خرید مشتریان و حمایت از کالای داخلی باکیفیت، طرح تسهیلاتی «کالا نو» را ارائه داده است. براساس این طرح تسهیلاتی، مشتریان این امکان را دارند تا سقف اعتبار تعیین شده را برای خرید کالاها و محصولات مورد نیاز خود از فروشگاه‌های طرف قرارداد این بانک صرف کنند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، این وام در سه مبلغ 20 میلیون، 50 میلیون و 100 میلیون تومان ارائه شد و افرادی امکان استفاده از آن را دارند که قبلا آن را دریافت نکرده باشند. افراد به منظور استفاده از این تسهیلات باید در یکی از شعبه‌های این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند.

اشخاصی که مایل به دریافت این وام هستند باید دارای رتبه اعتباری آ یا بی بوده و چک دیجیتال و سفته الکترونیکی هم داشته باشند. بعد از دریافت این وام و خرید کالاها و محصولات مورد نیاز، ظرف مدت 24 ماه امکان بازپرداخت اصل و سود آن وجود دارد.

مجموعه‌های گلدیران، پاکشوما، مادیران، بلانتون، کویرموتور، ایران دوچرخ، یوروپلاس و دیپوینت طرف قرارداد بانک تجارت هستند و امکان خرید تولیدات این مجموعه‌ها با استفاده از تسهیلات مذکور وجود دارد.

نکاتی که قبل از دریافت تسهیلات کالانو باید بدانید؟

لازم به ذکر است که به منظور درخواست این تسهیلات نیازی به مراجعه حضوری در شعب بانک تجارت نیست و می‌توان از طریق اپلیکیشن باجت برای این وام درخواست داد. اپلیکیشن باجت در درگاه‌های بازار و مایکت قابل دانلود است. مشتریان دارای رتبه اعتباری آ و ب می‌توانند تمامی مراحل دریافت این وام را به صورت آنلاین طی کنند. افراد باید بدانند که تنها طی یک ماه امکان استفاده از این مبلغ وام را دارند.

ضمنا این تسهیلات به دارندگان رتبه اعتباری سی و دی تعلق نمی‌گیرد.

نحوه ثبت نام وام 300 میلیون تومانی بدون سود بانک دی + مبلغ اقساط

بانک دی یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که برای انجام مسئولیت اجتماعی و کمک به رفع کمبود نقدینگی مشتریان خود، طرح تسهیلاتی متنوعی دارد. «باران» یکی از طرح‌های تسهیلاتی این مجموعه است که به مشتریان دارای سپرده قرض الحسنه آن تعلق می‌گیرد. سقف وام مذکور 300 میلیون تومان اعلام شده است.

به نقل از رده، افرادی که مشتری بانک دی هستند و به دریافت وام 300 میلیون تومانی تمایل دارند باید علاوه بر سپرده قرض الحسنه بتوانند به مبلغ حداقل 10 میلیون تومان در آن داشته باشند و برای مدت زمانی گردش حساب ایجاد کنند. این وام قرض الحسنه بوده و گیرندگانش تنها کارمزد چهار درصدی را می‌پردازند. افرادی که به دریافت این تسهیلات تمایل دارند باید ضمانت رسمی داشته و بتوانند ظرف مدت حداقل شش ماه یا حداکثر 60 ماه اقساط آن را بپردازند.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ کارمزد تعیینی و در نظر گرفتن مدت زمان بازپرداخت، میزان اقساط ماهیانه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان است. کل سود تسهیلات این وام به 36 میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 336 میلیون و 300 هزار تومان خواهد بود.

بانک دی با چه هدف‌هایی کار خود را آغاز کرد؟

بانک دی یکی از بانک‌های خصوصی کشور بوده که با هدف سهل و فراهم کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادی و مالی به خصوص در زمینه‌های پولی، مالی و بانکی فعالیت خود را آغاز کرد.

این بانک در راستای رسیدن به هدف خود خدماتی مانند تسهیلات ارزی، سپرده‌ها و خدمات ارزی، تسهیلات ریالی، سپرده‌ها و خدمات ریالی، بانکداری مدرن، ماشین‌های بانکی و … را ارائه می‌دهد.

اخباراقتصاد
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید