ادامه اختلاف باشگاه پرسپولیس و سازمان لیگ

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرورزشی، بحث تبلیغات محیطی در سال‌های گذشته باعث به وجود آمدن اختلافاتی میان سازمان لیگ و باشگاه‌های بزرگ کشور شده بود. در این میان به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس بیشترین گلایه را از مسئولان سازمان لیگ در مورد تبلیغات محیطی دارد. سرخ پوشان طبق ادعای مدیران خود طی چند فصل گذشته هیچ درآمدی از این تبلیغات نداشته اند و بارها نیز به این موضوع اشاره داشته اند.

آخرین اعتراض به تصمیمات سازمان لیگ از سوی رضا درویش انجام گرفت که او ساعتی قبل با اشاره به این که یکی از راه‌های درآمدزایی از باشگاه پرسپولیس گرفته شده تاکید کرد مبلغ ۱۳ میلیارد موردنظر سازمان لیگ برای پرداخت به پرسپولیس رقم اشتباهی است و باید مبالغی بیش از این پرداخت شود:

بعید می‌دانم مبلغ ۱۳ میلیارد باشد. به نظر ما اگر کارشناسی شود باید بیشتر بشود. فصل گذشته را که اصلا تبلیغات دور زمین را به ما ندادند. ما ۱۶ بازی میزبان بودیم و هر بازی ۴ میلیارد هم قرار باشد بدهند مبلغش خیلی زیاد می‌شود. چون ما وقتی می‌خواستیم از آنها بخریم همین قیمت می‌خواستند به ما بدهند. ضمن اینکه از دو فصل قبل هم بدهکارند. از یکی از تیم‌ها ۷۰، ۸۰ میلیارد طلبکارند که ما هم در آن سهم داریم. فصل جدید را مالک آمده و گفته تبلیغات را می‌خواهم استفاده کنم ولی فصول گذشته را باید هرچه سریع‌تر تکلیفش را مشخص کنند.

اظهارات مدیرعامل پرسپولیس نشان می‌دهد که درگیری و اختلاف این باشگاه و سازمان لیگ در مورد تبلیغات محیطی همچنان ادامه دارد و بعید است به این سادگی‌ها هم حل و فصل شود.

منبع: خبر ورزشی

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید