دلخوری پرسپولیس از بانک هایی که وارد گود نمی شوند

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرورزشی، طی دو روز اخیر هم پیمان حدادی به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و هم رضا درویش در جایگاه مدیرعامل این باشگاه ضمن قدردانی از بانک شهر تاکید کردند به جز این بانک، هیچکدام از بانک های دیگر وارد گود نشده اند و هیچ جلسه ای برگزار نشده است.

داستان از این قرار است که با گذشت بیش از ۲ ماه از واگذاری باشگاه پرسپولیس، هنوز نام مالکان جدید این باشگاه در تابلوی نماد پرسپولیس در فرابورس ثبت نشده است. این موضوع در چند وقت گذشته بارها توسط مسئولان باشگاه پرسپولیس از طریق سازمان خصوصی سازی پیگیری شد و طبق اعلام مدیران باشگاه هر بار وعده امروز و فردا داده شد و این که به‌زودی بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس مدارک خود را تحویل خواهند داد و نام آنها در تابلوی نماد این باشگاه به ثبت خواهد رسید اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است. از این رو  بانک‌هایی که مدارک خود را به سازمان خصوصی‌سازی تحویل نداده‌اند، فعلاً هیچ کمکی به این باشگاه به‌عنوان یکی از مالکان نداشته‌اند و همین موضوع مشکلاتی ایجاد کرده است.

از سوی دیگر بانک شهر که فقط ۳۰ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس را در اختیار دارد تا همین جای کار حدود ۲۲۰ میلیارد به باشگاه پرسپولیس پرداختی داشته اما تا به امروز هیچکدام از بانک های دیگر هیچ جلسه ای با مدیران باشگاه پرسپولیس برای رفع مشکلات پرسپولیس نداشته اند و باید دید درنهایت سازمان خصوصی سازی چه زمانی این مشکل بزرگ را مرتفع خواهد کرد. 

گفتنی است خریداران باشگاه استقلال مدارک خود را به سازمان خصوصی‌سازی تحویل دادند و در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه نام مالکان جدید استقلال به‌طور رسمی در تابلوی نماد این باشگاه در فرابورس به ثبت رسید درحالی که خریداران پرسپولیس هنوز به طور کامل مدرکی ارائه نکرده‌اند و به همین دلیل در مورد آینده کاری این بانک ها و باشگاه پرسپولیس ابهامات زیادی وجود دارد.    

منبع: خبر ورزشی

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید