خبرورزشی‌گردی| مجتبی محرمی: من صدقه‌بگیر نیستم/ منتی سر کسی نیست؛ پدرم و علی پروین یک کله‌پاچه خوردند و در پرسپولیس ماندم!

بدون دیدگاه
 

مجتبی محرمی چهره‌ای است که تحت هیچ شرایطی نمی‌توان او را از پرسپولیس و فوتبال ایران جدا کرد. آقا مجتبی ۱۲ تیر سال ۹۸ در واکنش به انتخاب گابریل کالدرون به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس حرف بسیار خاصی به ما زد و گفت: سرمربی پرسپولیس انتخاب شد؟ خب چیکار کنم داداش! صاحبخانه جوابم کرده، الان دارم کارتون جمع می‌کنم و درگیر وسایلم هستم. البته با وجود همه مشکلات این روزها، هیچ منتی سر کسی ندارم و اصلا پشیمون نیستم که سال‌ها قبل پیشنهاد فوق‌العاده بانک تجارت را به خاطر علی پروین رد کردم. حتما هواداران پرسپولیس به خاطر دارند که من برای این تیم چقدر زحمت کشیدم اما هیچ منتی سر کسی ندارم چون خودم خواستم در این تیم بمانم و ماندم.

وقتی به مجتبی محرمی گفتیم اگر همین امروز یک شماره حساب به هواداران پرسپولیس اعلام کند اندازه یک ستاره امروزی فوتبال برایش پول می‌ریزند، پاسخ خاصی داد و گفت: مگه من صدقه‌بگیرم؟ من اهل این کارها نیستم. در زمان فوتبال بازی کردن ما با ماهی ۱۰هزار تومان زندگی می‌گذشت ولی امروز این‌طوری شده. از بانک تجارت و کشاورز پیشنهاد داشتم اما پدرم با علی‌آقا پروین یک کله‌پاچه خوردند و من در پرسپولیس ماندم! راضی هم بودم.

مصاحبه مجتبی محرمی

منبع: خبر ورزشی

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید