پیام غیرمستقیم نکونام به سیلوا؛ از استقلال برو!

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرورزشی، رافائل سیلوا یکی از بازیکنانی بود که نیم فصل گذشته به استقلال پیوست و در بازی‌هایی که به میدان رفت برای آبی پوشان مفید واقع شد. هرچند در برهه‌ای جواد نکونام اعتقاد داشت مدافع برزیلی دچار آسیب دیدگی است و گویا هنوز هم بر این باور است سیلوا نمی‌تواند بازیکن خوبی برای وی باشد.

همانطور که پیش‌تر خبر داده بودیم، جدایی سیلوا به همین راحتی امکان پذیر نخواهد بود چراکه اصلا بازگرداندن وی در زمستان به دلیل قراردادی بود که قبل‌تر با استقلال داشت و بابت آن باید حقوق دریافت می‌کرد.

اکنون که استقلال دو بازیکن بوسنیایی گرفته و گوستاوو بلانکو هم در ترکیب هست، حتی با کنار گذاشتن کوین یامگا از فهرست تیم بازهم سیلوا سهمیه نفر چهارم خارجی را پر می‌کند و نکونام به همین دلیل، سخت به دنبال فسخ همکاری با سیلوا است. چرا که او قصد دارد یک بازیکن خارجی دیگر با نظر شخصی خودش به ترکیب اضافه کند اما اگر قرار بر جدایی باشد، نایب قهرمان لیگ برتر باید به نوعی مدافع برزیلی را راضی کند.

جالب اینجاست که سرمربی استقلال از طریق برخی اطرافیان سیلوا که در کنار این بازیکن حضور دارند، پیغام فرستاده احتیاجی به مدافع فصل گذشته‌اش ندارد اما سیلوا قصدی برای فسخ قرارداد با آبی‌پوشان ندارد و می‌خواهد فصل جدید را شروع کند؛ تا جایی که از یکی از بازیکنان تیم درباره زمان شروع تمرینات فصل جدید پرس و جو کرده است!

منبع: خبر ورزشی

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید