خبرورزشی‌گردی| می‌خواستند من را زوری به پرسپولیس بدهند/ برای پرسپولیس گل زدم اما خوشحالم که در این تیم نماندم/ استقلالی‌ام و از پرسپولیسی‌ها عذر می‌خواهم

بدون دیدگاه
 

سیاوش یزدانی در جریان دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی بهار سال ۹۸ هنگامی که پیراهن سپاهان را بر تن داشت، رفتاری مقابل هواداران این تیم کرد و حرف‌هایی زد که باعث ناراحتی آن‌ها شد. سیاوش چند روز پس از آن مسابقه به استقلال پیوست و همین مسئله تنش‌ها را افزایش داد. این مدافع ۱۲ تیر سال ۹۸ در مصاحبه با خبرورزشی پیرامون این ماجرا و اتفاقات دیگر حرف‌های مهمی بر زبان آورد که چکیده آن‌ها را به اتفاق هم می‌خوانیم:

  • من از یک تیم بزرگ به نام سپاهان به استقلال آمده‌ام و می‌خواهم مهره خوبی برای این تیم باشم نه این‌که صرفا یک بازیکن معمولی در این تیم محسوب شوم.
  • هنگامی که بازیکن تیم سیاه‌جامگان بودم، آقای عباسی مالک باشگاه به من تلفن کرد و گفت علی دایی خواسته به تمرین پرسپولیس بروم. البته گفتم جوانم و هنوز سن و سالم برای این کار کم است ولی مالک باشگاه به من گفت ما تو را فقط به پرسپولیس می‌فروشیم به همین خاطر در تمرین پرسپولیس حاضر شدم و یک ماه آن‌جا حضور داشتم. حتی در بازی دوستانه با پدیده که دو بر یک برنده شدیم یک گل هم برای پرسپولیس زدم.
  • بعد از این‌که بالغ بر یک ماه در تمرینات پرسپولیس حاضر شدم، تصمیم گرفتم دیگر در این تیم نمانم چون چند مدافع خوب داشتند و شرایط برای من خیلی سخت بود.
  • از این‌که در پرسپولیس نماندم. خیلی هم راضی هستم. مدیران باشگاه سیاه‌جامگان می‌خواستند من را به زور به پرسپولیس بفروشند.
  • حرف‌هایی که هنگام حضور در سپاهان بعد از بازی با پرسپولیس بر زبان آوردم به خاطر تعصب روی هواداران سپاهان بود و از سر دلسوزی آن‌ها را گفتم. البته اصلا چیزی در دلم نبود و باز هم از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم.

خبرورزشی‌گردی| می‌خواستند من را زوری به پرسپولیس بدهند/ برای پرسپولیس گل زدم اما خوشحالم که در این تیم نماندم/ استقلالی‌ام و از پرسپولیسی‌ها عذر می‌خواهم

منبع: خبر ورزشی

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید