خبرورزشی‌گردی| نکونام: لازم است این ابهام را برای هواداران برطرف کنند/ سرمربی حق دارد؛ ولی بدانید فقط یک بار به من زنگ زدند!

بدون دیدگاه
 

پرویز مظلومی در ابتدای تیر سال ۱۳۹۴ برای دومین مرتبه هدایت استقلال را بر عهده گرفت و همان زمان شایعه شد که جواد نکونام را هم باز می‌گرداند ولی چنین اتفاقی رخ نداد.

نکونام ۱۳ تیر سال ۱۳۹۴ در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی پیرامون این ماجرا گفت: برای استراحت همراه با خانواده‌ام به شمال رفته بودم که آقای مظلومی تماس گرفتند. بعد از این‌که لیگ دسته دوم اسپانیا تمام شد، به ایران برگشتم و دیگر به خارج از کشور سفر نکردم ولی نمی‌دانم چرا آقای مظلومی مدعی شده که وقتی در اسپانیا بودم هر روز با من در تماس بوده است! از وقتی بحث بازگشتم به استقلال مطرح شد، کاملا سکوت کردم. در این مدت آقای مظلومی لطف کردند و یک بار از طریق آقای مجید صالح تماس گرفتند و گفتند دوست داریم بیایی استقلال. من هم گفتم با هم مذاکره می‌کنیم. دیگر کاری ندارم که در این مدت چه اتفاقی افتاد و چرا آقای مظلومی یا دیگر دوستان با من تماس نگرفتند!

جواد نکونام ادامه داد: البته هرکس سلیقه‌ای دارد و نباید فشاری روی افراد وجود داشته باشد. یک مربی می‌تواند با توجه به سلیقه‌اش بازیکن انتخاب کند و نمی‌توان ایرادی به او گرفت. البته این را هم دوباره بگویم در تمام روزهای گذشته آقای مظلومی فقط یک بار با من صحبت کرد و پس از آن هم دیگر خبری نشد و هیچ‌کس از طرف باشگاه تماسی  نگرفت. البته یکی از بازیکنان تیم زنگ زد و گفت استقلال تو را می‌خواهد ولی در پاسخ گفتم اگر تماس بگیرند و دعوتم کنند در خدمتشان هستم و برای مذاکره می‌روم هرچند خبری نشد. من هم اصلا ناراحت نیستم چون همان‌طور که گفتم، توقعی ندارم و مربی می‌تواند با توجه به سلیقه‌اش عمل کند.

نکونام همچنین تاکید کرد: فقط باید یک گلایه را مطرح کنم. خواهش می‌کنم حقیقت را به مردم بگویند؛ مرتب می‌گویند ما با نکونام در تماس هستیم ولی برای این‌که از طرفداران رفع ابهام شود، درست این است که حقیقت را به آن‌ها بگویند. من چه باشم و چه نباشم طرفدار استقلال باقی خواهم ماند و دلم می‌خواهد این تیم نتایج خوبی را کسب کند.

خبرورزشی‌گردی| نکونام: لازم است این ابهام را برای هواداران برطرف کنند/ سرمربی حق دارد؛ ولی بدانید فقط یک بار به من زنگ زدند!

منبع: خبر ورزشی

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید