مروری بر آمار محمدحسین اسلامی؛ هافبک جدید استقلال

بدون دیدگاه
 

محمدحسین اسلامی هافبک خوش تکنیک فصل گذشته باشگاه ذوب آهن قرارداد خود را برای فصل جدید به مدت ۲ فصل با باشگاه استقلال امضا کرد.

این بازیکن که در پست وینگر و هافبک هجومی بازی می‌کند متولد ۲۴ فروردین ۱۳۸۰ در شهر اصفهان است. این بازیکن ۱۷۵ سانتیمتری و ریزنقش از تکنیک بالایی برخوردار است و تسلط خوبی به مدیریت مرکز زمین و پاس‌های مختلف دارد.

تیم‌های باشگاهی محمدحسین اسلامی

این بازیکن از کودکی، فوتبال خود را از تیم های پایه ذوب آهن آغاز کرد و تا رده بزرگسالان در همین تیم ادامه داد. او از سال ۲۰۲۱ به تیم بزرگسالان ذوب آهن آمد و تا سال ۲۰۲۴، هفتاد و سه بازی برای این تیم انجام داد و ۹ گل به ثمر رساند؛ پنج پاس گل نیز در کارنامه او دیده می‌شود که ۵ گل و ۴ پاس گلش متعلق به فصل گذشته است.

سابقه ملی محمدحسین اسلامی

وی در آبان ۱۴۰۱ توسط کارلوس کیروش و در اسفند همان سال توسط امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران برای بازی‌های تدارکاتی دعوت شد، ولی فرصت بازی برای تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران را به‌دست نیاورد.

مشتریان محمدحسین اسلامی

در پایان لیگ بیست و سوم و درخشش محمدحسین اسلامی، تیم‌های پرطرفدار کشور برای خرید این بازیکن بازیکن اقدام کردند که م‌یتوان از استقلال، پرسپولیس و سپاهان بعنوان مشتریان اسلامی نام برد.

جواد نکونام و باشگاه استقلال در نیم فصل گذشته نیز خواهان اسلامی بودند که در نهایت این انتقال منتفی شد.

منبع: خبر ورزشی

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید