مدیران استقلال، این طرفداران را درک نمی کنند/ به عنوان یک هوادار بی‌انضباطی را قبول نمی کنم

بدون دیدگاه
 

هادی نراقی پیشکسوت استقلال و تیم ملی ایران، در مورد شرایط استقلال در نقل و انتقالات به خبرورزشی گفت: اطلاعاتی ندارم و از طریق رسانه ها نقل و انتقالات را دنبال می کنم. در کل خود من به عنوان یک طرفدار، بی انضباطی را قبول نمی کنم. مردم نگرانی دارند و باید یک نفر در باشگاه گزارش لحظه ای نقل و انتقالات به آنها بدهد. متاسفانه مدیران استقلال درکی از طرفداران و خواسته آنها ندارند.

او در مورد عملکرد نکونام در فصلی که گذشت هم گفت: استقلال از نظر نتیجه گیری خیلی خوب بود. با به هم ریختگی که در تیم وجود داشت خوب توانست انضباط را در تیمش حفظ کند.

نراقی می گوید اختلاف بین نکونام و خطیر به تیم ضربه زد: قطعا این هست، هم مدیر و هم مربی باید بدانند درگیری و تنش آرامش تیم را به هم می زند. آرامش در تیم تاثیرگذار است و باید مدیریت می شد که نشد.

بازیکن اسبق استقلال در مورد اینکه آیا ماندن نکونام به نفع استقلال است یا نه هم گفت: اگر احیانا معلمی قرار است تغییر کند باید کسی را جایگزین کنیم که بهتر باشد و البته بگوییم چرا این اتفاق افتاده است. مربی که یک سال آمده و نتیجه اش هم خوب بوده باید زمان داشته باشد. شما اگر بهترین مربی را هم بیاورید زمان نیاز دارد و به همین دلیل من فکر می کنم حفظ نکونام کار درستی بود.

منبع: خبر ورزشی

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید