مدیران استقلال، این طرفداران را درک نمی‌کنند/ به عنوان یک هوادار بی‌انضباطی را قبول نمی‌کنم

بدون دیدگاه
 

هادی نراقی پیشکسوت استقلال و تیم ملی ایران، در مورد شرایط استقلال در نقل و انتقالات به خبرورزشی گفت: اطلاعاتی ندارم و از طریق رسانه‌ها نقل و انتقالات را دنبال می‌کنم. در کل خود من به عنوان یک طرفدار، بی انضباطی را قبول نمی‌کنم. مردم نگرانی دارند و باید یک نفر در باشگاه گزارش لحظه ای نقل و انتقالات به آنها بدهد. متاسفانه مدیران استقلال درکی از طرفداران و خواسته آنها ندارند.

او در مورد عملکرد نکونام در فصلی که گذشت هم گفت: استقلال از نظر نتیجه گیری خیلی خوب بود. با به هم ریختگی که در تیم وجود داشت خوب توانست انضباط را در تیمش حفظ کند.

نراقی می‌گوید اختلاف بین نکونام و خطیر به تیم ضربه زد: قطعا این هست، هم مدیر و هم مربی باید بدانند درگیری و تنش آرامش تیم را به هم می‌زند. آرامش در تیم تاثیرگذار است و باید مدیریت می‌شد که نشد.

بازیکن اسبق استقلال در مورد اینکه آیا ماندن نکونام به نفع استقلال است یا نه هم گفت: اگر احیانا معلمی قرار است تغییر کند باید کسی را جایگزین کنیم که بهتر باشد و البته بگوییم چرا این اتفاق افتاده است. مربی که یک سال آمده و نتیجه‌اش هم خوب بوده باید زمان داشته باشد. شما اگر بهترین مربی را هم بیاورید زمان نیاز دارد و به همین دلیل من فکر می‌کنم حفظ نکونام کار درستی بود.

منبع: خبر ورزشی

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید