خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: پورحیدری و مظلومی استقلال را کوچک می‌کنند/ نمی‌دانم آقایان چطور می‌خواهند در دو متر جا بخوابند!

بدون دیدگاه
 

امیر قلعه‌نویی سال ۸۹ سرمربی سپاهان بود و همان زمان شایعه شد پس از روی کار آمدن مجدد علی فتح‌الله‌زاده دوباره به استقلال برمی‌گردد اما این اتفاق رخ نداد و پرویز مظلومی هدایت آبی‌پوشان را بر عهده گرفت.

در همان روزها، جدایی خسرو حیدری از استقلال و پیوستن او به سپاهان سر و صدای بسیار زیادی را راه انداخت و عده‌ای از هواداران استقلال علیه قلعه‌نویی موضع گرفتند. امیر ۱۴ تیر سال ۸۹ در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرورزشی به این ماجرا واکنش نشان داد و گفت: من نمی‌دانم به چه کسی قول دادم خسرو حیدری را جذب نکنم که خودم خبر ندارم! آقای فتح‌الله‌زاده تلفنی از من خواست سرمربی استقلال شوم اما گفتم نمی‌توانم سپاهان را رها کنم و به تهران بیایم ولی هرگز نگفتم خسرو حیدری را جذب نمی‌کنم. البته برای این‌که استقلال ضربه نخورد از باشگاه سپاهان خواسته بودم به جای خسرو، تمام انرژی خود را در راه جذب میلاد میداوودی صرف کنند اما شرط گذاشتیم اگر استقلال نتوانست او را حفظ کند، ما جذبش کنیم. دقیقا همین اتفاق هم رخ داد. حالا اما یک عده می‌گویند من ۱۰ روز قبل از این ماجراها با خسرو حیدری به توافق رسیده بودم! نمی‌دانم این آقایان چطور می‌خواهند در دو متر جا بخوابند! باورکنید از روزی که با استقلال خداحافظی کردم تا زمانی که در ترکیه به اردوی سپاهان اضافه شدم حتی یک بار هم با این بازیکن صحبت نکرده بودم.

سرمربی وقت سپاهان ادامه داد: چطور آن سال‌ها که ما اولین بار آمدیم و ۸ مهره کلیدی از استقلال رفتند، این همه سر و صدا نکردیم و تیم را با جوانان بی‌نام و نشان سر و سامان دادیم؟ البته من نگفتم منصورخان پورحیدری در آن سال باعث جدا شدن این ۸ نفر شد. همین الان هم استقلال یک مهره خوب را از دست داده ولی در عوض آن، ۵ یا ۶ بازیکن کلیدی جذب کرده‌اند. من نمی‌دانم آیا واقعا با جدایی یک بازیکن مثل خسرو حیدری کمر استقلال می‌شکند که آقای پورحیدری این حرف را زده است؟

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال خبرورزشی که به نظر می‌رسد خیلی از دست پورحیدری و مظلومی ناراحت است، ادامه داد: اتفاقا برعکس، حرف این آقایان اصلا برایم مهم نیست ولی بیشتر از مدیری همچون فتح‌الله‌زده تعجب می‌کنم که چطور اجازه می‌دهد این آقایان استقلال را به خاطر یک بازیکن و جدایی او کوچک کنند و از نظر روانی تحت تاثیر قرار بدهند! چطور برخی کارها برای خودشان خوب است اما برای ما بد؟ مگر آقای مظلومی به بوشهری‌ها قول نداده بود در زادگاهش به شاهین خدمت کند پس چطور شد زیر قولش زد؟

خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: پورحیدری و مظلومی استقلال را کوچک می‌کنند/ نمی‌دانم آقایان چطور می‌خواهند در دو متر جا بخوابند!

منبع: خبر ورزشی

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید