بیمه شدگان بیمه تأمین‌اجتماعی بخوانند

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو۲۴به نقل از جارنیوز سازمان تأمین‌اجتماعی ۴۰ مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی را به بهره‌برداری رساندیم که بسیار کم‌نظیر است و نشان می‌دهد که عزیزان ما در عرصه برای اطلاعات بیشتر خبرجو۲۴ را دنبال کنید.

بیمه شدگان بیمه تأمین‌اجتماعی  بخوانند

میرهاشم موسوی (مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی) در مراسم آغاز بهره‌برداری از دستگاه فمتولیزیک بیمارستان لبافی نژاد که با حضور بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بابک عدلی مدیرکل درمان تأمین‌اجتماعی تهران و محمدحسین سلطانی رئیس بیمارستان شهید دکتر لبافی‌نژاد برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی نسبت به استقرار دستگاه فوق‌پیشرفته فمتولیزیک در بیمارستان شهید دکتر لبافی‌نژاد و قدردانی از کادر بهداشت و درمان کشور که همواره در عرصه خدمت به مردم پیشتاز و پیشران هستند، گفت: وقتی عرصه‌های مختلف خدمت را با خدمات سلامت و درمان مقایسه می‌کنیم،

سوابق بیمه‌ای

بیمه شدگان بیمه تأمین‌اجتماعی بخوانند

مشابه این خدمات را کمتر در جای دیگر پیدا می‌کنیم. تنها مورد قابل مقایسه، عرصه‌های جبهه و جنگ و مقاومت در خطوط مقدم کشور است که شهدایی را تقدیم این مرز و بوم می‌کند و در درمان هم همین موضوع را، خصوصاً در ایام بیماری کرونا دیدیم و این فرصت مغتنمی برای تقدیر از این قشر خدوم و زحمت‌کش کشور است.

موسوی با اشاره به اینکه در بیش از سی ماه فعالیت دولت سیزدهم با وجود آنکه بسیاری باورشان این بود که نمی‌شود و نمی‌توانیم، اتفاقات بسیار بزرگی در کشور رقم خورد، اظهار داشت: اتفاقاتی که در دولت مردمی سیزدهم رقم خورد، در تمام دوران پس از پیروزی انقلاب کم‌نظیر بود.

ما به‌واسطه این‌که از نزدیک با دولت همکاری داشتیم، می‌توانیم قضاوتی نزدیک به واقعیت داشته باشیم و همه ما دیدیم که زمان ریاست شهیدجمهور آیت‌الله رییسی، حدود ۱۷ هزار تخت بیمارستانی جدید به بهره‌برداری رسید که با دوره‌های دیگر قابل مقایسه نیست.

وی افزود: در دولت مردمی سیزدهم، فقط در بخش درمان سازمان تأمین‌اجتماعی ۴۰ مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی را به بهره‌برداری رساندیم که بسیار کم‌نظیر است و نشان می‌دهد که عزیزان ما در عرصه سلامت جانانه پای ارائه خدمت ایستاده‌اند و باید درود بفرستیم به روح بلند شهید رییسی که این رویکرد و باور به “توانستن” را با فرصت‌های مختلفی که در اختیار بخش‌های مختلف قرار داد، برای ما به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید:

 

پایان/*

خبرجو۲۴ را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع: اندیشه معاصر

اخباراقتصاد
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید