پشت پرده بی میلی پرسپولیس به جذب ساویو روبرتو

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرورزشی، ساویو روبرتو هافبک برزیلی فصل گذشته استقلال خوزستان که در دور برگشت لیگ برتر برای استقلال خوزستان به میدان رفت و با گلزنی یا پاس گل، آبی‌ها را در مسیر موفقیت قرار داد، حالا در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد. در این میان گفته می شود باشگاه استقلال به دنبال جذب اوست.

با توجه به چشم و هم چشمی شدید سرخابی ها در فصل نقل و انتقالات حالا این سوژه در فضای مجازی داغ شده که آیا پرسپولیس هم خواهان ساویو بود و استقلال روی دست رقیب بلند شد؟ گویا باشگاه پرسپولیس از همان ابتدا به جذب این بازیکن تمایلی نشان نداد.

تعداد بالای هافبک های پرسپولیس و نفراتی که امتحان خود را در سال های اخیر پس داده اند باعث شده پرسپولیسی ها تمایلی برای جذب این بازیکن نداشته باشند. نگاهی به خط هافبک پرسپولیس نشان می دهد نفراتی چون مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده لو و سینا اسدبیگی در پست هافبک میانی در این تیم حضور دارند. میلاد سرلک نیز در آستانه گرفتن کارت پایان خدمت و بازگشت به پرسپولیس است و یاسین سلمانی هم به عنوان یک هافبک جوان و رونده با پشت سرگذاشتن مصدومیت، این فصل از ابتدا تیمش را همراهی خواهد کرد.

با این حساب پرسپولیس همین حالا 6 هافبک میانی دارد که می توانند در پست ساویو روبرتو بازی کرده و هر کدام نیز توانایی های خاص و ویژه ای دارند. به تمام این ها اضافه کنید سهمیه بازیکنان خارجی در لیگ برتر کاهش پیدا کرده و پرسپولیس با توجه به این که همین حالا سه بازیکن خارجی دارد، تنها 2 بازیکن خارجی دیگر می تواند جذب کند که به نظر می رسد به دنبال جذب دو بازیکن خارجی در پست های دفاع راست و مهاجم باشد.

نگاهی به این شرایط نشان می دهد پرسپولیسی ها حق دارند تمایلی به جذب ساویو روبرتو نداشته باشند و نیرو و تمرکز خود را روی جذب نفراتی بگذارند که در چند پست دیگر نیاز به جذب آن ها دارند.

منبع: خبر ورزشی

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید