پاسکاری مدیرعامل و مجتبی حسینی برای انتقال مهدی لیموچی به پرسپولیس

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرورزشی، باشگاه پرسپولیس اولین باشگاهی بود که برای جذب مهدی لیموچی اقدام کرد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدتها قبل با ارسال نامه ای به باشگاه آلومینیوم اراک خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شد. در ابتدا لیموچی گمان می‌برد می‌تواند با پرداخت مبلغ ۳.۵ میلیارد که در قرارداد او ذکر شده از این باشگاه جدا شود اما از آن جایی که این بند فسخ در سازمان لیگ به ثبت نرسیده بود حالا برای جدایی به رضایتنامه باشگاه نیاز دارد.

در همین راستا در مذاکرات متعددی که مدیرعاملان دو باشگاه پرسپولیس و آلومینیوم داشتند، مدیرعامل آلومینیوم موافقت خود را با جدایی این بازیکن اعلام کرد اما درنهایت تاکید کرد باید مجتبی حسینی نیز به عنوان سرمربی با این درخواست موافقت کند. جالب اینجاست در تماسی که باشگاه پرسپولیس با حسینی برقرار کرد این مربی اعلام کرد مشکلی برای انتقال لیموچی ندارد و باید مدیرعامل موافقت کند.

از این رو به نظر می‌رسد مدیرعامل و سرمربی آلومینیوم هرکدام سعی دارند مسئولیت این انتقال را به دیگری واگذار کنند. از سوی دیگر خود مهدی لیموچی نیز تاکید زیادی دارد در صورتی پیراهن پرسپولیس را به تن می‌کند که مهدی ترابی از این تیم رفته باشد چرا که او با ترابی هم پست است و دوست ندارد در این شرایط که به تیم ملی هم دعوت شده نیمکت نشین بازیکنی چون ترابی باشد. 

آخرین خبرهای دریافتی حاکی از آن است با توجه به این که ترابی به تراکتور پیوسته احتمالا طی دو روز آینده رضاتی نامه لیموچی نیز با توجه به توافق‌های قبلی بین رضا درویش و محمد رجائیان مدیرعاملان دو باشگاه، برای باشگاه پرسپولیس صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس با یک خارجی به توافق رسید

منبع: خبر ورزشی

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید