پشت پرده انتقام رامین رضاییان از پرسپولیس

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرورزشی، از یک هفته قبل مسئولان باشگاه پرسپولیس تماس های زیادی با رامین رضاییان برقرار کردند اما رامین پاسخ هیچ کدام از تماس های باشگاه پرسپولیس را نداد. جالب اینجاست که باشگاه با چند خط تلفنی رامین تماس گرفت و هر بار یک نفر پاسخ می داد و خود را یکی از فامیل های او معرفی می کرد.

همین موضوع باعث شد تا باشگاه پرسپولیس با ایجنت این بازیکن وارد مذاکره شود و جالب اینجاست که ایجنت رامین از دلخوری شدید رامین از پرسپولیسی ها پرده برداشت.

این که او دو بار ، به ویژه دو فصل قبل با اشک و ناراحتی شدید پرسپولیس را ترک کرد و حتی در آخرین بازی سپاهان و پرسپولیس، هواداران پرسپولیس در استادیوم نه تنها با توجه به توصیه بیرانوند که تاکید کرده بود بازیکنان قدیمی را تشویق کنند، او را تشویق نکردند بلکه علیه او موضع گیری هم کردند و الفاظ تندی را علیه او به کار بردند.

تمام این مسائل دست به دست هم داده تا رامین رضاییان به شدت از دست هواداران پرسپولیس و باشگاه ناراحت باشد و اعلام کند هم او را نامهربانانه نخواستند و هم در استادیوم علیه او موضع گیری کردند. رامین رضاییان بارها و بارها در این مدت تماس های باشگاه پرسپولیس را بی پاسخ گذاشته و توجهی به درخواست پرسپولیس برای بازگشت به این تیم نشان نمی دهد.

منبع: خبر ورزشی

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید