ماجرای قرارداد رامین با اصفهانی‌ها چیست؟/ سپاهان خطاب به رضاییان: به استقلال برو ولی به پرسپولیس نه!

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرورزشی، رامین رضاییان با باشگاه استقلال وارد مذاکره شده تا در صورت رسیدن به توافق، یکی از بزرگترین انتقالات تابستان امسال رقم بخورد. سوال اینجاست که چگونه خود وی اصرار می‌کند به عنوان بازیکن آزاد اجازه مذاکره با هر تیمی را دارد اما باشگاه سپاهان همچنان مصر است رامین با آنها قرارداد دارد؟

ماجرا از این قرار است در اوایل فصلی که گذشت، مدافع راست زردپوشان برای تمدید قرارداد با باشگاه به توافق می‌رسد و قرارداد یک ساله‌ای را امضا می‌کند که شامل یک بند فسخ 240 هزار یورویی بوده ولی تنها برای تیم‌های خارجی فعال می‌شود. در این بین تعلل سپاهانی‌ها سبب می‌شود آنها درگیر ماجرای سقف بودجه شوند و در آن بازه زمانی امکان ثبت قرارداد رامین در سازمان لیگ وجود نداشت. وقتی هم مشکلات از بین رفت و بازیکنان قراردادهایشان را کاهش دادند، دیگر رضاییان راضی به ثبت در سازمان لیگ نشد! دلیل آنهم اعترافاتی بود که منوچهر نیکفر مدیرعامل وقت سپاهان درباره افزایش قرارداد بازیکنان ناراضی در رختکن داشت و وقتی مدافع راست تیم متوجه می‌شود باقی بازیکنان با اعتراضتشان از باشگاه عدد بیشتری دریافت کردند ولی او با سکوت پیشه کردن چیزی عایدش نشده، اعلام می‌کند با ثبت نکردن قراردادش قصد دارد انتهای فصل از سپاهان جدا شود.

اکنون وضعیت طرفین پیچیده شده؛ از طرفی اگر باشگاه سپاهان بابت عدم تعهد رامین رضاییان به قراردادش از وی شکایت کند، کمیته تعیین وضعیت با استناد به آخرین مدارک ثبت شده از قرارداد در سازمان لیگ، احتمالا حکم به آزاد بودن بازیکن می‌دهد اما از آنجایی که هرگونه قراردادی میان فوتبالیست‌ها و باشگاه‌ها از نظر فیفا قانونی تلقی می‌شود، در صورت رسیدن ماجرا به دعاوی بین المللی حق با اصفهانی‌ها خواهد بود. اما مسئله این است سپاهان وارد چنین بازی نمی‌شود چرا که دلایل خاص خودش را دارد.

از یک طرف اگر قرار به شکایت باشد، پروسه‌ای فرسایشی در انتظار طرفین خواهد بود و از طرف دیگر سرمربی زردپوشان تمایلی به حفظ رضاییان ندارد. شاید مطرح کردن این موضوع عجیب باشد اما ژوزه مورایس مشکلی با جدایی رامین ندارد چون اعتقاد دارد با وجود اینکه وی از لحاظ فنی و تعهد در تمرینات یکی از بهترین فوتبالیست‌های ایران است، اخلاق خاصی دارد که تلاش می‌کند همه نگاه‌ها و توجهات سمت خودش باشد. همین هم باعث ایجاد حاشیه شده و جو رختکن را بهم می‌ریزد.

به همین دلایل سپاهان مشکلی با رفتن مسالمت آمیز رضاییان که در نهایت باعث درآمدزایی هم بشود ندارد اما تنها شرطی که به هیچ عنوان سر آن کوتاه نمی‌آید، برنگشتن وی به پرسپولیس است. درواقع باشگاه اصفهانی ترجیح می‌دهد رامین راهی استقلال یا تراکتور شود (که پیوستن به تیم تبریزی با حضور اسکوچیچ منتفی است) تا اینکه پرسپولیس با جذب وی تقویت شود. وگرنه یا او را به یک باشگاه خارجی می‌دهد یا برای حفظ رضاییان، وارد یک پروسه قضایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: بسته پیشنهادی مدیر برنامه رامین رضاییان برای سپاهان/ لیموچی و حردانی را می‌آورم، رامین را به استقلال بدهید

منبع: خبر ورزشی

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید