خبرورزشی‌گردی| علی پروین: شاگردانم در پرسپولیس روی هم اندازه این‌آقا پول نگرفتند/ هیچ‌کس با ۶ ماه بازی «پسر پرسپولیس» نمی‌شود!

بدون دیدگاه
 

پس از ماجراهایی که در نیمه تیر سال ۱۳۹۲ برای کریم انصاری‌فرد و پرسپولیس به وقوع پیوست، گروهی از پیشکسوتان این تیم پیرامون این مسئله موضع گرفتند اما تندترین حرف‌ در این رابطه را علی پروین زد.

اسطوره پرسپولیس ۲۵ تیر سال ۹۲ پس از این‌که کریم انصاری‌فرد پرسپولیسی نشد و به تراکتور رفت، به خبرورزشی گفت: بلیت این بازیکن سوخت. وقتی این طوری به بازیکن جوان تیم بها بدهیم، همین می شود. من که منتظر بدتر از این‌ اتفاق هم بودم. البته در این ماجرا همه مقصریم. کریم انصاری‌فرد بازیکن خوبی است ولی نباید این رفتارها را داشته باشد. به نظر من دم علی دایی گرم. کارش درسته و کار خوبی انجام داد (منظور علی‌آقا مخالفت دایی با حضور انصاری‌فرد بود).

پروین ادامه داد: من از آقای رویانیان تعجب می‌کنم که گفته بود کریم انصاری‌فرد پسر پرسپولیس است! مگر کسی با ۶ ماه بازی کردن پسر پرسپولیس می‌شود؟ این‌جا با تیم‌های دیگر فرق می‌کند. همین علی انصاریان می‌آمد دفتر باشگاه، قرارداد سفید می‌گذاشتیم جلوی او و فقط امضا می‌کرد و می‌رفت. اصلا نمی‌پرسید چقدر می‌گیرم و چقدر پول می‌دهید! این آقای انصاری‌فرد اندازه همه شاگردان من در پرسپولیس پول گرفت؛ همه شاگردانم در پرسپولیس روی هم اندازه این آقا پول نگرفتند.

مصاحبه پروین علیه انصاری فرد

منبع: خبر ورزشی

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید