پرداخت شدن یک ماهه وام ازدواج بعد از تکمیل مدارک

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو۲۴،مهدی متقی فر افزود: در سه ماه اخیر سال ۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲ تعداد متقاضیان در صف وام ازدواج افزایش پیدا کرده است و به همین علت معاونت امور جوانان وزارت ورزش برای اطلاعات بیشتر خبرجو۲۴ را دنبال کنید.

پرداخت شدن یک ماهه وام ازدواج بعد از تکمیل مدارک

چرا بانک ها برای پرداخت وام ازدواج سنگ اندازی می کنند؟
دیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش با اشاره به افزایش تعداد متقاضیان وام ازدواج جوانان افزود: از جمله مشکلاتی که زوج‌های جوان درباره دریافت وام ازدواج از آن شکایت دارند؛ پرداخت نشدن یک ماهه وام ازدواج بعد از تکمیل مدارک و همچنین موضوع ارجاع به شعبه است.

رهگیری

رهگیری

به گزارش صدا و سیما، مهدی متقی فر افزود: در سه ماه اخیر سال ۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲ تعداد متقاضیان در صف وام ازدواج افزایش پیدا کرده است و به همین علت معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان این موضوع را رصد و پیگیری کرده است و برای تسریع در روند پرداخت تسهیلات ازدواج، گزارشی از وضعیت کنونی تنظیم و به چهار دستگاه نظارتی ارسال کرده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش گفت: این معاونت وضعیت کنونی را رصد کرده است و بطور جدی پیگیر پرداخت وام ازدواج جوانان و اجرایی شدن درست قوانین بانکی در این زمینه استهرچند زوج‌هایی که تمایل به دریافت وام ازدواج دارند، بلافاصله بعد از عقد برای آن اقدام می‌کنند اما ناگفته نماند که برای برخورداری از این تسهیلات هم شرط و شروطی مطرح شده است. شرایط بدین شرح است؛ ازدواج باید به‌صورت عقد رسمی باشد و در دفاتر معتبر ثبت و سند ازدواج دریافت شود. زوجینی که قصد دریافت وام ازدواج را دارند،

باید صرف‌نظر از اینکه در داخل کشور یا خارج ساکن هستند، تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند. بررسی اقتصادنیوز نشان می دهد که داشتن کارت ملی دائمی یا موقت جمهوری اسلامی ایران برای زوجین ضروری است. ارائه سفته و معرفی یک ضامن معتبر که بانک آن را تأیید کند نیز از دیگر شرایط دریافت وام ازدواج است. برای اینکه به شما وام ازدواج تعلق بگیرد، تاریخ عقد نیز گزینه مهمی است که به آن توجه می‌کنند؛‌ تاریخ عقد باید بعد از تاریخ اول فروردین ۱۴۰۱ باشد

 

پایان/*

خبرجو۲۴ را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع: اندیشه معاصر

اخباراقتصاد
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید