سامانه وام ازدواج ve.cbi.ir 1403، از سوی بانک مرکزی

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو۲۴،سامانه وام ازدواج ve.cbi.ir 1403، از سوی بانک مرکزی، جهت ارائه تسهیلات ازدواج به زوج ها راه اندازی شده است. برای ثبت نام برای اطلاعات بیشتر خبرجو۲۴ را دنبال کنید.

سامانه وام ازدواج ve.cbi.ir 1403، از سوی بانک مرکزی

سامانه وام ازدواج ve.cbi.ir 1403، از سوی بانک مرکزی، جهت ارائه تسهیلات ازدواج به زوج ها راه اندازی شده است. برای ثبت نام در این سامانه، می توان با ورود به سایت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، بخش ثبت نام جدید و همچنین، جهت مشاهده وضعیت درخواست تسهیلات ازدواج، از بخش مشاهده وضعیت، اقدام نمود.

باتوجه به شرایط اقتصادی موجود، زندگی های امروز، هزینه های زیادی درپی دارند و یکی از پر هزینه ترین و البته، بهترین و شیرین ترین اتفاق های زندگی، ازدواج می باشد. در همین راستا، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با کمک سازمان ها و ارگان های مرتبط، سامانه ای را طراحی و ارائه کرده اند تا با اعطای وام ازدواج، به جوانان، در این اتفاق شیرین، همراه آنان باشند.

یارانه/آنچه عروس داماد ها باید راجب یارانه طرح معیشتی بدانند!

یارانه/آنچه عروس داماد ها باید راجب یارانه طرح معیشتی بدانند!

سامانه مزبور که جهت ارائه تسهیلات ازدواج، به متقاضیان آن می باشد سامانه وام ازدواج نام داشته و متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواج، می توانند از طریق این سامانه، به نشانی اینترنتی ve.cbi.ir، به صورت غیر حضوری و آنلاین، برای دریافت وام ازدواج، اقدام نمایند.

 

باتوجه به اینکه ثبت نام وام ازدواج ۱۴۰۳، اینترنتی است و شاید، برخی از افراد، اطلاعات کافی درمورد نحوه ثبت نام آن نداشته باشند در ادامه، در مورد نحوه ورود به سامانه وام ازدواج ve.cbi.ir، معرفی سایت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، نحوه ثبت درخواست اینترنتی تسهیلات ازدواج ۱۴۰۳ و همچنین، راهنمای مشاهده وضعیت ثبت نام در این سامانه، مطالبی آورده شده است. در پایان نیز به این سوال پاسخ داده شده که سایت کدام بانک برای ثبت نام وام ازدواج باز است.

 

پایان/*

خبرجو۲۴ را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع: اندیشه معاصر

اخباراقتصاد
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید