بیمه/نحوه پرداخت غیرحضوری از طریق سایت eservices.tamin.ir

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو۲۴،به‌منظور پرداخت آنلاین بیمه تامین اجتماعی ابتدا فرد باید در مرورگر خود نشانی سامانه بیمه تامین اجتماعی eservices.tamin.ir را جست‌وجو نموده و به صفحه اصلی این سایت وارد شود.برای اطلاعات بیشتر خبرجو۲۴ را دنبال کنید.

نحوه پرداخت غیرحضوری از طریق سایت eservices.tamin.ir

نحوه پرداخت غیرحضوری از طریق سایت eservices.tamin.ir
به‌منظور پرداخت آنلاین بیمه تامین اجتماعی ابتدا فرد باید در مرورگر خود نشانی سامانه بیمه تامین اجتماعی eservices.tamin.ir را جست‌وجو نموده و به صفحه اصلی این سایت وارد شود.پس از آن، شخص می‌بایست از صفحه اصلی این سایت گزینه “بیمه شدگان” و سپس “بیمه شدگان خاص” را برگزیند.

بعد از آن، فرد متقاضی می‌بایست باتوجه‌به نوع بیمه خود، گزینه پرداخت حق بیمه اختیاری یا پرداخت حق بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد را انتخاب کند.

در انتها، شخص می‌تواند با واردکردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد سامانه شده و مراحل پرداخت بیمه تامین اجتماعی را طی کند.

سوابق بیمه‌ای

سوابق بیمه‌ای

نکته مهم این است که برای پرداخت حق بیمه از طریق درگاه خدمات الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی، ثبت‌نام در این سایت و دریافت نام کاربری و رمز عبور الزامی است و افرادی که در این سایت ثبت‌نام نکرده‌اند، ابتدا باید در این سایت eservices.tamin.ir ثبت‌نام کنند.

پرداخت حق بیمه با کد ملی
از جمله سوالات متدوالی که در زمینه، پرداخت حق بیمه برای افراد مطرح می شود؛ این است که آیا امکان پرداخت حق بیمه با کد ملی برای افراد امکان پذیر است یا خیر؟ و اگر پاسخ به این پرسش مثبت است، نحوه و مراحل آن به چه صورت است؟

پاسخ به این پرسش مثبت است. پرداخت حق بیمه با کدملی برای افراد امکان پذیر است. نحوه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی به این صورت است که شخص باید به سایت خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی eservices.tamin.ir یا سایت پرداخت بیمه تامین اجتماعی portal.tamin.ir مراجعه کند.

مراحل و نحوه پرداخت اینترنتی حق بیمه با کدملی به این صورت است که شخص باید در مرورگر خود نشانی یکی از این دو سایت را جست و جو نموده و مطابق با راهنمای تصویری قید شده در قسمت قبلی، به صفحه اصلی این دو سایت وارد شود. در مرحله بعدی، برای ورود به این دو سایت، شخص باید کد ملی خود را به عنوان گذرواژه یا نام کاربری درج نموده و مراحل پرداخت را طی نماید. هم چنین امکان پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی​ به صورت حضوری نیز با امکان پذیر است.

نحوه پرداخت حضوری فیش حق بیمه تامین اجتماعی
امکان واریز و پرداخت بیمه تامین اجتماعی و پرداخت بیمه کارگری به صورت حضوری نیز برای کارفرمایان فراهم است. در ادامه به بیان نحوه پرداخت حضوری فیش حق بیمه تامین اجتماعی به صورت حضوری پرداخته ایم. پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی از طریق مراجعه به بانک هایی که طرف قرارداد با تامین اجتماعی هستند، امکان پذیر است. نکته قابل توجه این است که فرد در این روش حتما باید در بانک مورد نظر یا یکی از شعب آن، حساب فعال داشته باشید تا بانک با امکان برداشت مبلغ بیمه را از حساب فرد کسر نماید.

هم چنین امکان پرداخت حق بیمه از طریق مراجعه به دستگاه های ATM، مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی و دفاتر پیشخوان دولت نیز فراهم است. هم چنین افراد می توانند با شماره گیری #۷۱۳*۷۲۴* و درج شناسه قبض نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام نمایند. امکان پرداخت بیمه تامین اجتماعی با موبایل نیز فراهم است.

 

پایان/*

خبرجو۲۴ را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع: اندیشه معاصر

اخباراقتصاد
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید