نحوه پرداخت آنلاین حق بیمه تامین اجتماعی

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو۲۴،در سال‌های اخیر پرداخت بیمه تامین اجتماعی تفاوت‌های گسترده‌ای پیدا کرده است و با به‌وجودآمدن روش‌های آنلاین و مجازی به‌ندرت شاهد روش‌های سنتی برای پرداخت حق بیمه هستیم.برای اطلاعات بیشتر خبرجو۲۴ را دنبال کنید.

نحوه پرداخت آنلاین حق بیمه تامین اجتماعی

در سال‌های اخیر پرداخت بیمه تامین اجتماعی تفاوت‌های گسترده‌ای پیدا کرده است و با به‌وجودآمدن روش‌های آنلاین و مجازی به‌ندرت شاهد روش‌های سنتی برای پرداخت حق بیمه هستیم. از آن جایی که عدم پرداخت حق بیمه در موعد مقرر، موجب لغو شدن دریافت مزایای آن می‌شود، افراد باید اطلاعات جامع و کاملی در خصوص روش‌ها و نحوه واریز حق بیمه داشته باشند. پرداخت بیمه تامین اجتماعی به‌صورت حضوری و آنلاین، پرداخت حق بیمه با کد ملی و پرداخت بیمه تامین اجتماعی با موبایل و استفاده از سایت eservices.tamin.ir مواردی هستند که به شما در پرداخت حق بیمه خود از آن استفاده کنید.

چه افرادی شامل پرداخت بیمه تامین اجتماعی می‌شوند؟
تمامی افرادی که تحت پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرند، می‌توانند از خدمات پرداخت بیمه تامین اجتماعی به‌صورت حضوری و آنلاین استفاده کنند. این افراد در گروه‌های زیر دسته‌بندی می‌شوند:

سوابق بیمه‌ای

سوابق بیمه‌ای

مشاغل آزاد؛
رانندگان انفرادی؛
کارگران ساختمانی؛
مشاغل حرفه‌ای؛
بیمه اختیاری یا خویش‌فرما
سامانه و سایت پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی eservices.tamin.ir
با ایجاد دولت الکترونیک، بسیاری از سازمان‌های کشور، به‌منظور خدمات‌رسانی به شهروندان، سامانه و درگاه‌های مخصوص به خود را راه‌اندازی کرده‌اند. سازمان تامین اجتماعی از این قاعده، مستثنی نبوده و به‌منظور خدمت‌رسانی به مشتریان خود، سامانه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی را ایجاد کرده است. سامانه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی، در واقع همان درگاه خدمات الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی بوده که با نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان است.

متقاضیان با ورود به سامانه و سایت پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی eservices.tamin.ir می‌توانند به پرداخت انواع حق بیمه، نظیر حق بیمه اختیاری، صاحبان حرف و مشاغل آزاد، دانشجویی و … اقدام نمایند. هم چنین، افراد می‌توانند با ورود به پرتال تامین اجتماعی به نشانی portal.tamin.ir نسبت به واریز حق بیمه خود با اطلاعات پرداخت اقدام نمایند. می‌توان بیان داشت که سامانه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی در واقع دو سایت eservices.tamin.ir و portal.tamin.ir است.

نحوه پرداخت آنلاین حق بیمه تامین اجتماعی
در این قسمت نحوه پرداخت غیرحضوری و آنلاین حق بیمه اختیاری و مشاغل آزاد تامین اجتماعی از طریق هر دو سامانه بیمه تامین اجتماعی یعنی eservices.tamin.ir و portal.tamin.ir را توضیح می‌دهیم. تمامی مراحل زیر را به صورت گام به گام و دقیق انجام دهید. اگر حین انجام کار در هر کدام از مراحل دچار اشتباه شدید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نحوه پرداخت آنلاین حق بیمه تامین اجتماعی از طریق سایت portal.tamin.ir
امکان پرداخت حق بیمه از طریق پرتال سایت تامین اجتماعی نیز فراهم شده است. به این منظور، متقاضی می‌بایست نشانی اینترنتی portal.tamin.ir را در مرورگر خود جست جو نموده و مطابق با تصویر زیر، به صفحه اصلی این سایت وارد شود.

 

پایان/*

خبرجو۲۴ را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع: اندیشه معاصر

اخباراقتصاد
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید