آغاز نشست هیئت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون فوتبال

بدون دیدگاه
 

به گزارش ایرنا، قرار است در این جلسه در خصوص ادامه همکاری دراگان اسکوچیچ یا برکناری وی بحث و تبادل نظر صورت گیرد. هفته پیش کمیته فنی فدراسیون فوتبال رای به برکناری این مربی کروات داد اما هیئت رئیسه به نتیجه لازم برای برکناری وی نرسید.

در جلسه هفته پیش کمیته فنی فدراسیون فوتبال صلاحیت دراگان اسکوچیچ برای ادامه همکاری با تیم ملی فوتبال ایران رد شده بود. همچنین این کمیته کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران را فاقد صلاحیت فنی برای حضور در نیمکت تیم ملی دانست.

برخی از رسانه‌ها از انتخاب یک مربی داخلی برای تیم ملی فوتبال ایران خبر می‌دهند. علی دایی، امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام محتمل‌ترین گزینه هدایت ایران در جام جهانی به شمار خواهند رفت.

همچنین برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران نیز در جمع گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان بود.

با وجود تصمیم کمیته فنی فدراسیون و خط قرمز این کمیته بر روی نام کارلوس کی‌روش  این مربی همچنان مدعی اول رسیدن به نیمکت تیم ملی فوتبال است. البته کی‌روش چندی پیش اعلام کرده بود که با تیمی که مربی دارد مذاکره نخواهد کرد.

اگر امروز هیئت رئیسه و کمیته فنی حکم به برکناری اسکوچیچ دهند احتمال اینکه باب مذاکره با کی‌روش باز شود زیاد است.

اسکوچیچ اواخر سال ۱۳۹۸ هدایت تیم ملی را به عهده گرفت و موفق شد تیم ملی را از مرحله دوم و سوم به سلامت عبور داده و برای سومین بار متوالی تیم ایران را به جام جهانی بفرستد.

اخبارورزش
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید