واکنش حماس به تصمیم اسرائیل برای ساخت واحد‌های مسکونی جدید در قدس

بدون دیدگاه
 

واکنش حماس به تصمیم اسرائیل برای ساخت واحد‌های مسکونی جدید در قدس

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت دو هزار واحد مسکونی جدید برای صهیونیست‌های اشغالگر در شهرک بیت صفافا در قدس اشغالی را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت دو هزار واحد مسکونی جدید برای صهیونیست‌های اشغالگر در شهرک بیت صفافا در قدس اشغالی را محکوم کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد که توسعه شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، جنایتی است که اوج حمایت‌های دولت آمریکا از طرح‌های اشغالگرانه این رژیم و کذب ادعاهای این کشور در مورد تلاش برای تحقق صلح را می‌رساند.

حماس توسعه شهرک سازی رژیم صهیونیستی را جنایت تازه‌ای دانست که پرده از ماهیت حقیقی پروژه خطرناک صهیونیسم که مبتنی بر یهودی‌سازی سرزمین و کوچاندن ساکنان اصلی آن است، برمی‌دارد.

در این بیانیه آمده است که تلاش های دشمن صهیونیستی هرگز نمی‌تواند منجر به تحمیل واقعیت‌های جمعیتی جدید شده و حقوق، هویت و موجودیت ملت فلسطین را در سرزمین خود هدف قرار دهد.

حماس تاکید کرد که تصویب این طرح چند روز پس از سفر «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا به اراضی اشغالی، بیانگر حمایت همه‌جانبه دولت آمریکا از رژیم اشغالگر و جنایات آن علیه ملت فلسطین است.

این جنبش بیان کرد که تشکیلات خودگردان در برابر این طرح توسعه طلبانه و اشغالگرانه جدید نباید بیش از این به دولت آمریکا و وعده های دروغین این حامی اشغالگران اسرائیلی دل خوش کند، بلکه باید به دنبال اتخاذ یک استراتژی جامع ملی و مقابله با طرح های شوم اشغالگران باشد، چرا که ملت مبارز و مقاوم فلسطین به مسیر مبارزاتی خود در راه دفاع از سرزمین و مقدساتش ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبارجهان
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید