واکنش جنجالی ستاره استقلالی به قهرمانی هادی چوپان!

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ بازتاب گسترده خلق شاهکار هادی چوپان در مسابقات مستر المپیای آمریکا کماکان در شبکه های اجتماعی ادامه دارد.

اما از روز گذشته تا به اکنون اغلب چهره های مشهور کشورمان، به خصوص ستارگان فوتبال با انتشار مطالبی به حمایت از هادی چوپان پرداخته اند.

این در حالی ست که گرگ ایرانی که بعد از قهرمانی مدال طلای اش را به زنان ایرانی تقدیم کرد، بیش از پیش مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است.مهدی قائدی در همین ارتباط حالا مهدی قائدی ستاره جوان باشگاه استقلال هم به خیل عظیم طرفداران هادی چوپان در فضای مجازی پیوسته است.

این بازیکن تکنیکی با انتشار یک پیام کوتاه و متفاوت در صفحه اینستاگرام اش خطاب به آقای المپیای لاس و گاس نوشته است:

حلالت باشه باشرف.

گفتنی ست که هرکول ایرانی با این قهرمانی شگفت انگیز توانست بعد از سال ها مشقت و تلاش جایزه نجومی 400 هزار دلاری این تورنمنت بزرگ را از آن خود کند.

همچنین ارزش این جایزه با نرخ دلار فعلی 16 میلیارد تومان است.

قول هادی چوپان به مردم ایران

چوپان پس از قهرمانی در معتبرترین مسابقات بدنسازی دنیا گفت: هدفم این است که باز هم این عنوان را به عشق مردم ایران تکرار کنم.

امیدوارم این قهرمانی مقداری از غم‌های مردم ایران را کم کند و توانسته باشم نماینده و سرباز خوبی برای ایران باشم. این مدال را به بانوان شریف ایران و مردم ایران در هر کجای دنیا هستند، تقدیم می‌کنم.

امیدوارم شادی مهمان خانه همه باشد، نژادپرستی در بین ما نباشد، همه از هر کشوری که هستیم با هم دوست باشیم و به یکدیگر افتخار کنیم.

اخبارورزش
مهدی قائدی
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید