پرداخت حقوق بازنشستگان در خرداد ماه!/جزئیات

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ پرداخت حقوق بازنشستگان در خرداد ماه!/جزئیات

علی دهقان کیا در پاسخ به این سوال که آیا بر اساس مصوبه شورای عالی کار حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در اردیبهشت ماه ماه افزایش می یابد یا خیر، اظهار داشت: با توجه به پیگیری های انجام شده و وعده های مسئولان تامین اجتماعی. سازمان انشاالله حقوق بازنشستگان افزایش می یابد این سازمان در اردیبهشت ماه ماه به بهره برداری می رسد.

بر این اساس، حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی بر اساس مصوبه شورای عالی کار (افزایش ۲۵ درصدی حداقل حقوق بگیران و ۲۱ درصدی برای سایر رده‌ها)

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: طبق پیگیری های انجام شده، مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به فروردین ماه همزمان با حقوق به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی واریز می شود.

وی تصریح کرد: طبق جدول طراحی شده حقوق مستمری بگیران از بیستم هر ماه بر اساس حروف الفبا به حساب آنها واریز می شود.

بازرس کانون مستمری بگیران تامین اجتماعی تهران از وعده مسئولان برای افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین ماه خبر داد.

حسن ایزدان (بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران) در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال جدید گفت: در روزهای اخیر وزیر کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی قول محکمی مبنی بر افزایش دستمزد دادند. اردیبهشت ماه اجرا می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه پرداخت حقوق بازنشستگان از بیستم هر ماه آغاز می شود، امیدواریم مقدمات کار تا قبل از این تاریخ انجام شود. حقوق اردیبهشت ماه ماه بازنشستگان افزایش یابد و در عین حال مابه التفاوت فروردین ماه به همراه مستمری اردیبهشت ماه پرداخت شود.

ایزدان تاکید می کند: رصدهای ما از سازمان تامین اجتماعی نشان می دهد که مسئولان این سازمان برای پرداخت افزایش حقوق در ماه جاری آمادگی دارند. حتی اگر مراحل اداری صدور احکام تا پایان ماه به پایان نرسیده باشد، به احتمال زیاد در مراحل بعدی پرداخت ها و احکام جدید دادگاه صادر خواهد شد. ممکن است مراحل اداری کار و امضای هیات امنا و سپس تایید هیات مدیره زمان زیادی ببرد.

به گفته وی وزیر کار و مدیرعامل سازمان باید به وعده خود مبنی بر افزایش دستمزدها در اردیبهشت ماه ماه عمل کنند. بازنشستگان انتظار دارند حقوق جدید و مابه التفاوت را در روزهای آینده دریافت کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی تاکید کرد: طرح ساماندهی کارکنان دولت به مجلس بازگشته و شورای نگهبان ایراداتی را در آن وارد کرده است و تلاش می کنیم به زودی ایرادات شورا را اصلاح کنیم.

مهدی عیسی زاده در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس خطاب به سازمان سنجش، دانشگاه فرهنگیان، وزارت علوم و وزارت بهداشت گفت: از شما انتظار می رود جوانانی که در کنکور شرکت کرده و قبول شده اند را بپذیرید. و هم برای آنها و هم برای خانواده هایشان.»

وی همچنین خاطرنشان کرد: حقوق بازنشستگان باید یکسان شود و معوقات وجوه پرداخت شود. متاسفانه هنوز معوقات صندوق های تامین اجتماعی پرداخت نشده است. در خصوص طرح ساماندهی کارکنان دولت که پس از تصویب مجلس به شورای نگهبان ارسال شد، این شورا نواقصی داشته است، سعی می کنیم به زودی نواقص شورا را اصلاح و سیاست های مغایر را برطرف کنیم. به سیستم روی آن، به طوری که نتیجه تقسیم می شود

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه تصریح کرد: کلیات لایحه حمایت از حقوق زنان در مجلس به تصویب رسیده است. این طرح در کمیسیون مشترک در حال بررسی است و از اندیشمندان، نخبگان، اساتید، دانشگاهیان و فرهیختگان و به ویژه نمایندگان مجلس می‌خواهم هرگونه نظری در رابطه با این لایحه به کمیسیون ارائه کنند.

اخباراقتصاد
بازنشستگانپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید