وراث سهام عدالت گوش بزنگ باشند | سهام عدالت این گروه بالاخره تعیین تکلیف شد / خبر فوری دولت برای سهام عدالت متوفیان

سهام عدالت
بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ وراث سهام عدالت گوش بزنگ باشند | سهام عدالت این گروه بالاخره تعیین تکلیف شد / خبر فوری دولت برای سهام عدالت متوفیان

در حال حاضر سهام عدالت به مرحله آزادسازی رسیده و به‌زودی دارندگان این سهام می‌توانند از سود و منافع فروش آن بهره‌مند شوند. بدین منظور بعد از آزادسازی سهام عدالت و انتخاب روش سهامداری مستقیم، متقاضیان فروش می‌توانند از طریق «سامانه سهام عدالت کارگزاری مفید» نسبت به فروش دارایی خود اقدام نمایند.در ادامه جدیدترین اخبار مربوط به سهام عدالت را میخوانید.

معاون شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: برخی از وراث از وجود دارایی سهام عدالت متوفی خود اطلاع نداشتند که اکنون امکان استعلام آن فراهم شده است.

بر همین اساس در سامانه درگاه یکپارچه ذی‌نفعان بازار سرمایه به آدرس ddn.csdiran.ir در قسمت امور سهام عدالت متوفیان یک امکان جدید ایجاد کردیم که افراد می‌توانند با استفاده از کد ملی و تاریخ تولد فرد متوفی استعلام دریافت کنند که فرد فوت شده آیا سهام عدالت داشته یا خیر؟ در این قسمت علاوه بر اینکه مشخص می‌شود، متوفی سهام عدالت داشته یا خیر، نوع سهام عدالت شامل مستقیم و غیر مستقیم و پرتفوی سهام عدالت هم مشخص می‌شود.

اخباراقتصاد
پربازدیدسهام عدالت
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید