پیش بینی قیمت دلار فردا ۱۸ دی ۱۴۰۲

قیمت دلار
بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24، پیش بینی قیمت دلار فردا ۱۸ دی ۱۴۰۲
امروز دلار در بازار آزاد مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در بازار آزاد که روز قبل تا ۵۰،۸۰۰ تومان رسیده بود، امروزبا کاهش ۰.۱۵ درصدی به ۵۰،۷۲۰ تومان رسید.در بازار آزاد امروز یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ قیمت دلار نسبت به روز گذشته افزایش یافت و به ۵۰ هزار و ۷۲۰ تومان رسید.

در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش جزئی نسبت به روز کاری قبل به ۴۲ هزار و ۹۲۸ تومان و نرخ حواله دلار با افزایش ۳۹ هزار و ۴۴۰ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۸ تومان و نرخ حواله یورو نیز با افزایش به ۴۳ هزار و ۱۸۸ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات قیمت نسبت به روز کاری گذشته ۱۱ هزار و ۶۸۹ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز با افزایش نسبت به دیروز ۱۰ هزار و ۷۳۹ تومان است.

پیش بینی قیمت دلار فردا

کارشناسان اقتصادی، بازار دلار را کنترلی می‌دانند و می‌گویند، در شرایطی که بر اساس آمار، ماهانه ۴۰ هزار میلیارد تومان به حجم نقدینگی اضافه می‌شود و زمانی که توانایی مهار تورم و نرخ بهره در اقتصاد وجود ندارد، آسان‌ترین و شاید تنها راه برای قدرت‌نمایی، مانور و دستکاری نرخ ارز است.

به نظر می‌رسد روند قیمت دلار با انحصارگری مطلق بانک مرکزی در نبود ریسک‌های سیاسی و به خواست سیاست‌گذار کنترل شده است. برای روز‌های پیش رو نیز محدوده‌های قیمتی فعلی با احتمال فتح کانال بالاتر یعنی محدوده ۵۱ هزار تومانی برای قیمت دلار محتمل است.

تحلیلگران فنی کف قیمت اسکناس دلار را محدوده ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومانی می‌دانند و سقف این اسکناس را منطقه ۵۲ هزار تومانی عنوان می‌کنند. آن‌ها معتقدند قیمت از هر طرف که بشکند روند جدید شکل می‌گیرد.

اقتصاد
پربازدیدقیمت دلار
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید