پیش بینی قیمت دلار فردا ۲۰ دی ۱۴۰۲

قیمت دلار
بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ پیش بینی قیمت دلار فردا ۲۰ دی ۱۴۰۲
امروز دلار در بازار آزاد مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در بازار آزاد که روز قبل تا ۵۰،۸۰۰ تومان رسیده بود، امروز با رشد ۰.۴۸ درصدی به ۵۱،۰۵۰ تومان رسید.
در بازار آزاد امروز سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ قیمت دلار نسبت به روز گذشته افزایش یافت و به ۵۱ هزار و ۵۰ تومان رسید.

در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش جزئی نسبت به روز کاری قبل به ۴۲ هزار و ۹۲۶ تومان و نرخ حواله دلار هم بعد از چند روز افزایش با کاهش همراه شد و به نرخ ۳۹ هزار و ۵۲۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۱۱۳ تومان و نرخ حواله یورو نیز با افزایش به ۴۳ هزار و ۳۸۳ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با کاهش قیمت نسبت به روز کاری گذشته ۱۱ هزار و ۶۸۸ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز با کاهش نسبت به دیروز ۱۰ هزار و ۷۶۳ تومان است.

پیش بینی قیمت دلار فردا

کارشناسان اقتصادی تا پیش از این نسبت به افزایش قیمت دلار در ۶ ماهه دوم سال هشدار داده بودند. اما با تلاش سیاست‌‌گذار محدوده قیمت دلار حفظ و این اسکناس در کف کانال ۵۰ هزار تومانی تثبیت شد. با این وجود، معامله‌گران بازار ارز ماه‌های پایانی سال را متاثر از رشد تقاضا افزایشی پیش‌بینی می‌کنند.

با توجه به اینکه طی دو هفته گذشته، دلار رفتار شارپی قابل توجهی نداشته، تحلیلگران بازارهای مالی معتقدند مدت‌هاست که به دلیل نزدیک بودن انتخابات، رکودی که از سوی دولت بر بازارها حاکم است و مهار تورم به هر شکل ممکن، سیاست‌گذار توانسته قیمت دلار را مهار کند.

آنها با تاکید بر اینکه این منطقه، محدوده جدید معاملاتی دلار است، کف این اسکناس را محدوده ۵۰ هزار تومانی و سقف آن را در صورت بروز شرایط بحرانی، منطقه ۵۴ هزار و ۷۰۰ تومانی در نظر می‌گیرند.

 

اخباراقتصاد
پربازدیدقیمت دلار
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید