پیش بینی قیمت دلار فردا ۲۱ دی ۱۴۰۲ / افزایش ترسناک قیمت دلار

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24، پیش بینی قیمت دلار فردا ۲۱ دی ۱۴۰۲ / افزایش ترسناک قیمت دلار
امروز دلار در بازار آزاد مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در بازار آزاد که روز قبل تا ۵۱,۰۵۰ تومان رسیده بود، امروز با رشد ۰.۸۷ درصدی به ۵۱,۵۰۰ تومان رسید.

به گزارش نبض بازار ، در بازار آزاد امروز چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ قیمت دلار نسبت به روز گذشته افزایش یافت و به ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به ۴۲ هزار و ۹۲۶ تومان و نرخ حواله دلار هم با کاهش جزئی با نرخ ۳۹ هزار و ۵۲۷ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۹۳۸ تومان و نرخ حواله یورو نیز با کاهش به ۴۳ هزار و ۲۲۱ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات قیمت نسبت به روز کاری گذشته ۱۱ هزار و ۶۸۸ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۷۶۳ تومان است.

پیش بینی قیمت دلار فردا

تحلیلگران بازار‌های مالی محدوده ۵۰ هزار تومانی را منطقه مهمی برای دلار می‌دانند؛ به اعتقاد آنها، ساختار فعلی قیمت در این منطقه شکل گرفته و قیمت تثبیت شده است. آن‌ها محدوده قیمتی ۵۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵۴ هزار تومانی را سقف مقاومت فعلی دلار می‌دانند و معتقدند موضوع انتخابات و تورم‌های سال آینده، آرایش دلار را دستخوش تغییر می‌کند.

معامله‌گران، دلیل روند افزایشی قیمت دلار را سیگنال منفی روز‌های اخیر می‌دانند. موضوع سختگیری بانک مرکزی عراق برای منع مبادله دلاری با ایران و برداشت ۱۰۰ میلیارد دلاری دولت از صندوق توسعه ملی، از پالس‌هایی است که موجب جامپ قیمت دلار و فاصله گرفتن از کانال ۵۰ هزار تومانی شده است.

اخباراقتصاد
پربازدیدقیمت دلار
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید