نمایشگر لمسی 98 اینچ از کجا بخریم؟

قیمت مانیتور لمسی
بدون دیدگاه
 

با ظهور تکنولوژی‌های پیشرفته و مدرن، کلاس‌های درس سریعا به قطب‌های فناوری تبدیل شده‌اند و در هسته آن، نمایشگر لمسی قرار دارد. البته بردهای تعاملی تنها به آموزشگاه‌ها و مدارس محدود نمی‌شوند. شرکت‌ها، نمایشگاه‌ها و به طور کل محیط‌های کاری گوناگون نیز از این تجهیزات کارآمد استفاده می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید اداره‌جات دیگر به مانند گذشته مملو از کارمندان نیستند. به طور فزاینده‌ای، کارکنان از راه دور امور کاری خود را انجام می‌دهند، گاهی در خانه، گاهی در یک کافه محلی و حتی گاهی هم کنار ساحل هستند و فعالیت‌های خود را دنبال می‌کنند.

در کنفرانس‌های کاری شرکت می‌کنند و به مشتریان خدمات‌دهی می‌کنند. با تمام این تفاصیل، نیاز به همکاری بیشتر همچنان در جای خود باقی مانده است و همواره چالش بزرگی برای کسب‌وکارهای مختلف است. حال برای اینکه این چالش به شکل مطلوب‌تری برطرف شود، مدیران و کارکنان و معلمان و دانش‌آموزان همکاری بهتری با یکدیگر داشته باشند و ایده‌های خلاقانه سریعتر به اشتراک گذاشته شوند، خرید مانیتور لمسی 98 اینچ راه‌حل قابل توجهی محسوب می‌شوند.

مانیتور لمسی صفحه نمایش 98 اینچ

نمایشگرهای لمسی 98 اینچی که گاهی از آن‌ها به عنوان بردهای هوشمند یاد می‌کنند، جدید‌ترین فناوری‌هایی هستند که در کاربردهای مختلف آموزشی، تجاری و اداری بکار برده می‌شوند. در حقیقت آن‌ها جانشین وایت‌بردها و مانیتورهای معمولی هستند که کلاس‌های درس و همچنین سالن جلسات کاری را به محیط‌های اجتماعی مدرن تبدیل کرده‌اند. خصوصیاتی که در این محصولات دیده می‌شود، عملا در سیستم‌های قدیمی نظیر تلویزیون‌ها و وایت‌بردها وجود ندارد. بیشتر آن‌ها دارای سنسورهای مادون قرمز هستند و لمس کاربران را تشخیص و مختصات آن را به پردازنده‌ها ارسال می‌کنند. از آنجا که ایجاد بستر تعامل، بخش عمده مسئولیت آن‌ها محسوب می‌شود، به طور معمول لمس همزمان چند کاربر را پشتیبانی می‌کنند. اتصالات بی‌سیم، پورت‌های فراگیر و انعطاف‌پذیری در نصب، از دیگر ویژگی‌هایی است که می‌توان در آن‌ها مشاهده کرد. در پایین، برخی از اصلی‌ترین کاربردهای خرید نمایشگر لمسی را مشاهده خواهید کرد که توسط تیم پرو استور گرد‌آوری شده است.

کاربردهای آموزشی Classroom

ابعاد بزرگ تصویر، از بارزترین خصوصیاتی است که در نمایشگر لمسی 98 اینچی دیده می‌شود. به همین دلیل، استفاده در محیط‌های آموزشی، از اصلی‌ترین کاربردهای آن‌ها بشمار می‌رود. در حالی که دیگر تخته‌ سیاه سنتی نمی‌توان پاسخگوی نیازهای دانش آموزان باشد، یک برد هوشمند گزینه خوبی برای ایجاد تعامل و تمرکز میان آن‌ها است. اما برای درک این موضوع، بهتر است تعدادی از مهمترین مزایای این Interactive Touchscreen را بررسی کنیم.

خرید نمایشگر لمسی

مزایای نمایشگر تاچ کلاسی

تصاویر روشن و پر جنب‌و‌جوش برد تعاملی 98 اینچی، به راحتی توجه حاضرین را به سمت خود معطوف می‌کند. اثبات این حرف، استقبال چشمگیر نوجوانان و جوانان از تلفن‌های هوشمند لمسی است. نمایش‌های متحرک، تصاویر ویدئویی، فایل‌های صوتی و غیره، ذهن حتی مردد‌ترین دانش‌آموزان را در‌گیر می‌کنند. به این موارد محتواهای اینترنتی را اضافه کنید، که به عنوان کمک درسی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از سوی دیگر قابلیت لمس همزمان نمایشگر، بستر همکاری دانش‌آموزان را فراهم می‌آورد. در حالی که فعالیت شاگردان با یکدیگر به یادگیری آن‌ها کمک می‌کند، این رویکرد می‌تواند نقطه عطفی برای سیستم‌های آموزشی قلمداد شود. کمتر کسی پیدا می‌شود که تمایل به ضربه زدن بر روی یک مانیتور تاچ 98 اینچ نداشته باشد. حال تصور کنید هنگام پاسخ دادن به سوالات، حل معادلات ریاضی، حاشیه نویسی و غیره، چه استقبالی را از سوی دانش‌آموزان شاهد خواهید بود.

بسیاری از نمایشگرهای تعاملی، به نرم‌افزارهای مخصوص آموزشی مجهز هستند. برنامه‌هایی که به مدرسان کمک می‌کند تا ظرف مدت چند دقیقه، تعامل میان دانش‌آموزان را بهبود ببخشند. علاوه بر این، می‌توان از نرم‌افزارهای خارجی استفاده کرد و برنامه‌های یادگیری سرگرم‌کننده‌ای را برای شاگردان مهیا نمود. همچنین آن‌ها صرفه‌جویی در زمان را نیز به ارمغان می‌آورند و باعث افزایش بهره‌وری کلاس درس می‌شوند. در عین حال شما به دنیایی از مطالب درسی دسترسی دارید و در هر لحظه می‌توانید برای تفهیم بیشتر شاگردان، به شبکه جهانی اینترنت متصل شوید و محتواهای مرتبط را به کلاس بیاورید. مانیتور لمسی 98 اینچ راه‌حلی جامع و باکیفیت است که نیازی به کابل‌کشی‌های سخت ندارد، تصاویری خوانا ارائه می‌دهد، آموزش را بهبود می‌بخشد، تمرکز بینندگان را افزایش می‌دهد و روش‌های جذاب‌تری را برای آموزش در اختیار آموزگاران قرار می‌دهد.

کاربردهای تجاری Business

اگر کمی بیشتر فکر کنیم، متوجه می‌شویم که جلب توجه همواره بزرگترین چالش مناسبات آموزشی، جلسات اداری و ارائه‌های تبلیغاتی بوده است. سخرانی‌های همایش‌ها و کنفرانس‌های کسل‌کننده اداری را تجسم کنید که تا قبل از این بدون مانیتورهای تعاملی برگزار می‌شدند. در حالی که انرژی و هزینه‌های زیادی برای برپایی این گردهمایی‌ها انجام می‌شد، عملا بازدهی بسیار نا‌امید‌کننده بوده است. حال تصور کنید که در چنین محیط‌هایی، یک نمایشگر تعاملی 98 اینچی چگونه می‌تواند تاثیر‌گذار باشد.

مانیتور تاچ اسکرین

مانیتور تاچ اسکرین اتاق جلسه چیست؟

در دنیای مدرن امروزی، تکنولوژی کارآمد برای هر کسب‌و‌کاری ضروری است. موفقیت تیم‌ها وابسته به ابزارهایی است که سرعت و دقت پردازش امور را افزایش می‌دهند و راندمان کاری را بهبود می‌بخشند. مسلما بارها دیده‌اید که هنگام سخنرانی و برگزاری جلسات، بسیاری از افراد دائما به ساعت خود نگاه می‌کنند و یا برخی دیگر احساس خواب‌آلودگی می‌کنند. اما وقتی یک صفحه نمایش بزرگ در مقابل شما قرار دارد و تصاویری روشن به نمایش می‌گذارد، چگونه می‌توان نسبت به آن بی‌تفاوت بود. با بهره‌گیری از این نمایشگر تاچ اسکرین اداری می‌توان ایده‌ها را به اشتراک گذاشت، نت‌برداری کرد، با سایر اعضاء تعامل برقرار کرد و کیفیت جلسات را بالا برد. در‌واقع نمایشگر راهکاری بصری و جذاب برای شما فراهم می‌کند تا همکاری میان اعضاء را افزایش دهید و درخشان‌تر از قبل، مسیر موفقیت‌ها را بپیمایید. اگرچه یک لپ‌تاپ هم می‌تواند پروژه‌های شما را به معرض نمایش بگذارد اما، هیچ‌کدام از سایر راه‌حل‌های قدیمی نمی‌توانند همانند این محصولات طوفان‌های فکری راه بیندازند و زیر‌ساخت‌های دیجیتالی قدرتمند‌تری فراهم نمایند. اشتراک‌گذاری سریع‌تر، بهبود کار تیمی، فرایند‌های رایانه‌ای راحت‌تر، ارائه‌های قوی‌تر و صرفه‌جویی در زمان، از مزایای یک مانیتور تاچ نمایشگاهی تبلیغاتی با ابعاد 98 اینچ بشمار می‌روند.

در کنار آن‌ها، نرم‌افزارهای مخصوصی قرار دارند که همکاری میان اعضاء را بهینه‌سازی می‌کنند و ارزش جلسات کاری را بالا می‌برند. بی‌آنکه همچون تلویزیون‌ها و مانیتورهای سنتی فضای زیادی اشغال کنند و نظم اتاق جلسه را بر‌هم بزنند. با استفاده از یک صفحه نمایش لمسی می‌توان ایده‌های درخشان را به سرعت ثبت کرد و از طریق نرم‌افزارهای شبیه‌ساز، آن‌ها را به پروژه‌های عملی تبدیل کرد. اسناد، تصاویر و مدارک به سرعت قابل انتقال هستند و مکالمه‌های از راه دور با بهترین کیفیت نمایش داده می‌شوند. کوچکترین جزئیات با SmartBoard به راحتی قابل مشاهده هستند و برنامه‌های کاری به آسانی و بی‌درنگ پردازش می‌شوند.

بهترین قیمت خرید نمایشگر لمسی 98 اینچ

در این مطلب سعی کردیم بهترین نمایشگرهای لمسی 98 اینچی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. با این وجود چنانچه به جزئیات بیشتری نیاز دارید و یا اینکه به دنبال سایر محصولات مشابه هستید، می‌توانید با مشاوران ما در پرو استور با شماره تلفن 52472000 در تماس باشید.

انتهای رپورتاژ آگهی/

فناوریکسب و کار
رپورتاژ
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید