محبی؛ نیمکت‌نشینی که ژاپنی ها را غافلگیر کرد

بدون دیدگاه
 

محبی؛ نیمکت‌نشینی که ژاپنی ها را غافلگیر کرد

شفقنا ورزشی_ بدون شک محمد محبی یکی از بهترین بازیکنان ایران در مقابل ژاپن بود و گلی که به ثمر رساند ایران را بازی برگرداند.

به گزارش شفقنا ورزشی، تیم ملی در یکی از بازیهای حساس تاریخ فوتبال ایران مقابل تیم قدرتمند ژاپن به برتری رسید تا امیدها برای قهرمانی تیم ملی در جام ملت ها زنده شود. اکثر بازیکنان تیم ملی در نیمه اول مقابل ژاپن ضعیف بودند و ترس از باختن نگذاشت تواناییهای خودشان را نشان دهند. به طوری که در نیمه اول درضد مالکیت توپ ژاپن ۷۵ درصد بود و تیم برتر زمین بود. اما نیمه دوم ورق برگشت و محمد محبی گل تساوی ایران را به ثمر رساند. بازیکنی که حضورش در ترکیب ثابت انتقاد خیلی ها را در پی داشت اما بعد از پایان بازی مشخص شد که انتخاب و ترکیب قلعه نویی بسیار موشکافانه بوده است.

محبی در این مسابقات در همه بازیها به عنوان یار حانشین به میدان رفته بود اما در بازی فوق حساس امروز قلعه نویی او را ترکیب ثابت تیم قرار داد. بازیکنی که عملکردش مقابل سوریه با انتقاد اکثر هواداران و کارشناسان فوتبال مواجه شد. شاید یکی از دلایلی که قلعه نویی او را در این بازی گذاشت تازه نفس بودن او بود. محبی در این مسابقات در هیچ مسابقه ای به طور کامل در زمین حضور نداشت. عملکرد او در نیمه اول و مخصوصا لو دادن توپ که منجر به ضد حمله ژاپن شد احتمال می رفت بین دو نیمه تعوض شود اما سرمربی تیم ملی به او ایمان داشت و مزد اعتمادش را گرفت. محبی روی پاس فوق العاده آزمون در عمق خود را به توپ رساند و با یک ضربه بی نقص و فنی دروازه ژاپن را باز کرد. او فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت که ضربه سر اون با اختلاف اندکی از کنار دروازه ژاپن به بیرون رفت.

محبی در این بازی به خوبی جای طارمی را پر کرد و نشان داد در صورت غیب طارمی می تواند مکمل و زوج خوبی برای آزمون باشد. محبی در این بازی با استارت ها و تکنیکش مدافعان ژاپن را کلافه کرده بود و ژاپنی ها را مجبور کرد در نیمه زمین خود بمانند. چون یکی از بازیکنانی که در اکثر حملات تیم ملی هه چشم می خورد محبی بود. او با درخشش در این بازی به احتمال زیاد دوباره در ترکیب ثابت تیم ملی به جای قایدی در ترکیب ثابت قرار می گیرد.

اخبارورزش
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید