عکس شوکه کننده از فرامرز قریبیان با 2 زن جذاب ! / جلف بازی آقای بازیگر در 72 سالگی !

بدون دیدگاه
 

عکسی جالب و دیده نشده از جشن تولد فرامرز قریبیان در کنار همسرش مهشید بازرگان را مشاهده می کنید. فرامرز قریبیان در 72 سالگی برای بار دوم با مهشید بازرگان ازدواج کرد. این زوج فرزند مشترکی ندارند.

بیوگرافی فرامرز قریبیان: فرامرز قریبیان زاده ۱۳۲۰ در تهران بازیگر پیشکسوت و کارگردان ایرانی است. او تاکنون سه بار جشنواره فیلم فجر موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شده‌است. پسر فرامرز قریبیان «محمدسام قریبیان» بازیگر و مجری است.

فرامرز قریبیان در ۲۷ آبان ماه سال ۱۳۲۱ در تهران خیابان ری به عنوان اولین فرزند از سه فرزند خانواده متولد شد. او در کودکی با مسعود کیمیایی، همسایه و رفیق و همبازی بوده است. رفاقتی که برای هر دوی آن‌ها سرنوشت ساز بود. قریبیان در این رابطه می‌گوید: من و مسعود کیمیایی در سن دوازده سیزده سالگی حرفه مان را انتخاب کردیم. من گفتم دوست دارم بازیگر شوم و شدم؛ کیمیایی هم گفت: دوست دارم کارگردان شوم و شد! او فعالیت سینمایش را از سال ۱۳۴۷ با دستیاری کارگردان و ایفای نقش کوتاهی در فیلم «بیگانه بیا» ساخته مسعود کیمیایی آغاز کرد و پس از آن همکاری‌های زیادی با هم داشته اند.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید