تیم ملی بدون طارمی خوش شانس تر است؟ / فوق ستاره در مقابل قطر خط می خورد!

مهدی طارمی
بدون دیدگاه
 

تیم ملی بدون طارمی خوش شانس تر است؟ / فوق ستاره در مقابل قطر خط می خورد!

شفقنا ورزشی- تیم ملی فوتبال ایران بهترین بازی خود در جام ملت های آسیا را بدون سرشناس ترین و گران ترین بازیکن کنونی خود به نمایش گذاشت و این باعث شده تا گمانه زنی درباره نیمکت نشینی طارمی در بازی با قطر به وجود آید.

به گزارش شفقنا ورزشی، تیم ملی فوتبال ایران به نیمه نهایی جام ملت های آسیا راه پیدا کرده است و این شانس را دارد که بعد از نیم قرن قهرمانی در این رقابت بزرگ را به دست آورد.

ایران در یک چهارم نهایی دست به کار بزرگی زد و توانست تیم آماده و پرستاره ژاپن را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا حریف قطر در این مرحله شود.

شاگردان امیر قلعه نویی به اذعان همه کارشناسان و حتی مربیان و بازیکنان ژاپن شایسته پیروزی در این بازی بودند. اغراق نمی کنیم اگر بگویم که نیمه دوم بازی ایران برابر ژاپن یکی از بهترین بازی های ایران در جام ملت های آسیا بوده است.

تا قبل از برگزاری این بازی همه پیش بینی ها تقریبا حاکی از این بود که ایران برابر ژاپن بازنده می شود و بار دیگر ماجراجویی تیم ایران در جام ملت های آسیا با شکست برابر سامورایی ها به پایان می رسد اما یوزها نمایش چشم نواز و بی عیب در بازی با ژاپن به ویژه در نیمه دوم داشتند.

غیبت طارمی در بازی برابر ژاپن باعث شده بود تا هم بازیکنان ایران از نظر روحی در شرایط خوبی نباشند و هم حریف خوشحال باشد چرا که تیم ملی ایران بازیکنی را در اختیار نداشت که با اختلاف گرانترین و سرشناس تیم مهره تیم بود و این قطعا روی روحیه تیم تاثیر می گذارد.

اما امیر قلعه نویی بهترین بازیکن را برای جایگزین طارمی انتخاب کرد و دوندگی بسیار بالای محبی باعث شد تا فشار زیادی به خط دفاعی ژاپن وارد شود. ایران چه بخواهیم و چه نخواهیم بهترین بازی خود را در غیاب طارمی به نمایش گذاشت و انگار غیبت این بازیکن باعث شده بود تا تیم ملی فوتبال ایران هماهنگ تر، یک دست تر و منجسم تر از قبل ظاهر شود.

حال این سوال پیش می آید که آیا قلعه نویی که تیمش بهترین بازی خود را در غیاب مهدی طارمی به نمایش گذاشته است در دیدار برابر قطر از همان ترکیب برابر ژاپن استفاده خواهد کرد و طارمی را این بار نیمکت نشین می کند یا اینکه به این بازیکن اعتماد می کند و او را در ترکیب قرار می دهد

اخبارورزش
پربازدیدطارمی
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید