بهنوش بختیاری آبرو برای شوهرش نگذاشت!

بهنوش بختیاری
184 دیدگاه
 

در خبر زیر عکسی جدید از بهنوش بختیاری را مشاهده میکنید که به شدت تغییر کرده است.عکس جدید از بهنوش بختیاری در فضای مجازی به دست می‌شود. در این عکس بهنوش بختیاری به شدت چهره‌اش تغییر کرده است. تغییر چهره بهنوش بختیاری مورد توجه کاربران قرار گرفته است. بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. در ادامه عکس جدید بهنوش بختیاری را مشاهده می‌کنید.

بهنوش بختیاری

ازدواج بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 با محمدرضا آریان ازدواج کرد. این زوج زندگی آرام و عاشقانه ای را تاکنون تجربه کرده و فرزندی ندارند.

محمدرضا آریان از نویسنده و کارگردانهای کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویر خود در شبکه های اجتماعی ندارد. او در آثاری همچون سریالهای ترش و شیرین، جایزه بزرگ و فیلم کلاه قرمزی و سروناز به عنوان نویسنده حضور داشته است.

مراسم ساده ازدواج بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری و همسرش محمدرضا آرین طی یک مراسم ساده زندگی مشترک خود را آغاز کردند. خانم بازیگر بارها در مصاحبه های خود گفته است:

مهریه من 14 سکه بهار آزادای است و من با یک عقد محضری و خرید یک قرآن با جلد چرمی بسیار زیبا بدون خرید حتی یک حلقه، طلا و جواهر، پوشیدن لباس عروس و حتی رفتن به آرایشگاه راهی خانه بخت شدم و زندگی مشترکم را آغاز کردم.

نوش بختیاری اکنون در شهرک ژاندارمری سکونت دارد. در کودکی دختر آرامی بوده و علاقه داشته مهماندار هواپیما شود. بهنوش بختیاری شخصیتی منظم و بسیار با سلیقه دارد.

بهنوش بختیاری یک بار دیگر ازدواج کرد!| عروس شدن دوباره بهنوش بختیاری+ عکس

بهنوش بختیاری تصویری را از خود با میکاپ عروس در اینستاگرام منتشر کرد. بهنوش بختیاری بازیگر مطرح و جنجالی در اینستاگرامش عکسی جالب را از خو با میکاپ عروس و چهره ای متفاوت به اشتراک گذاشت. بهنوش بختیاری بازیگر طناز سینما و تلویزیون و منشی صحنه کشورمان، در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در بیمارستان اقبال تهران به دنیا آمد و اصالتا بختیاری است. بهنوش بختیاری اکنون در شهرک ژاندارمری سکونت دارد. در کودکی دختر آرامی بوده و علاقه داشته مهماندار هواپیما شود. بهنوش بختیاری شخصیتی منظم و بسیار با سلیقه دارد.

بهنوش بختیاری

زندگی نامه بهنوش بختیاری و همسرش

نام : بهنوش بختیاری

متولد : 29 اردیبهشت 1354 تهران

زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون

پیشه : بازیگر ، منشی صحنه

سال های فعالیت : 1375 تاکنون

مدرک تحصیلی : کارشناسی رشته زبان فرانسوی

شریک زندگی : محمدرضا آرین

قد : 157 سانتیمتر

والدین : بهرام بختیاری و اشرف السادات نقیب

بهنوش بختیاری

بیوگرافی کامل بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری متولد 29 اردیبهشت 1354 در تهران بازیگر و منشی صحنه سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

کارشناسی رشته زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد تهران مرکز دارد و کارش را از منشی گری به بازیگری رسید و حالا در مدلینگ و جواهرات فعال است.

  اصالت خانوادگی بهنوش بختیاری

در محله مهرآباد جنوبی به دنیا آمده ، مادرش خانه دار و پدرش کارخانه تولید ابزار ایمنی دارد ، یک برادر به نام بهزاد بختیاری دارد و خواهرش بهناز بختیاری نام دارد و اصالت خانوادگی ایشان بختیاری می باشد.

از پزشکی تا زبان فرانسه

شاگرد ممتاز مدرسه بودم و می خواستم پزشک شوم اما در کنکور قبول نشدم و به اصرار دوستم شقایق در کنکور مترجمی زبان فرانسه شرکت کردم و قبول شدم.

فروشندگی و منشی آموزشگاه

در زمانی که دانشجو بودم اوایل خرید و فروش قطعات کامپیوتر می کردم بعد فروشنده عمده لنزهای رنگی چشم شدم و سپس بعنوان منشی آموزشگاه کنکور بودم.

بهنوش بختیاری

نحوه ورود به دنیای هنر

به پیشنهاد پسر خاله دوستم شقایق که بازیگر تئاتر بود در کلاس های آموزش بازیگری مهتاب نصیرپور شرکت کردم و آنجا بود که فهمیدم دنیای من ، دنیای هنر است.

در آن کلاس ها با نگار عابدی ، سحر صباغ سرشت ، شایسته ایرانی و بهاره مشیری همکلاسی بودم که الان هر کدام در عرصه هنر موفق هستند.

بهنوش بختیاری اولین بار در سال 1375 وقتی 21 ساله بود با معرفی خانوم نصیرپور در سریال هوای تازه بازی کرد و نکته جالب آن جاست که دستمزد او 20 هزار تومان بیشتر نبود. بعد از چندین تجربه بازیگری به علت دستمزد کم البته بختیاری وارد حرفه منشی گری در پشت صحنه شد.

شهرت با عطاران

سال 1383 سر فیلم ازدواج صورتی بعنوان منشی صحنه بود که رضا عطاران تماس می گیرد و با اصرار برای حضورش در سریال خانه به دوش وی را راضی می کند.

با پخش سریال خانه به دوش به شدت بازی و چهره اش در بین مردم مورد توجه قرار می گیرد و اولین جرقه شهرت در زندگی اش روشن می شود.

وضعیت ازدواج و همسر

بهنوش بختیاری تیر 1386 وقتی 32 ساله بود با محمدرضا آرین ازدواج کرد ، شغلش نویسندگی است و علاقه ای به حضور در جلوی دوربین ندارد و تنها عکس زیر متعلق به وی است.

نحوه آشنایی با همسر

در سال 1384 سرکار سریال جایزه بزرگ مهران مدیری با همسرش محمدرضا که جزو نویسندگان بود آشنا و از همانجا ماجرا به خواستگاری و ازدواج ختم شد.

شایعه جدایی و طلاق

نه ، من جدا نشده ام و خدا را شکر که دارم زندگی می کنم و قصد جدایی هم ندارم. به شایعات پایان دهید!

همین طور است. وقتی که همراه و همسر یک فرد در بیشتر مواقع در کنارش نباشد از این حرف ها پیش می آید. همسر من به دلیل اعتقادات شخصی که دارد مایل نیست عکس یا فیلمش جایی باشد ، این چیزی است که من از روز اول هم می دانستم و از آن خبر داشتم.

من عاشقانه به زندگی زناشویی باهمسرم دارم ادامه میدم… مثل همه ادما باهم دعوا میکنیم و اشتی… ولی به قرآن قسم خوردیم که تا اونجایی که میتونیم کنار هم باشیم….وفاداربهم باشیم…خودش میدونه خوشگلتر از من برای ایشون زیاده ولی عاشق تر از من نسبت بهشون در دنیا وجود نداره.

بهنوش بختیاری

علت بچه دار نشدن

بهنوش بختیاری در اسفند ماه 94 در برنامه سه ستار احسان علیخانی در یک گفتگوی احساسی اعلام کرد به دلایلی تا آخر عمر نمی تواند مادر شود و از آنجا خبرهایی مبنی بر نازایی او منتشر شد.

گرفتن بچه از بهزیستی

یکسال بعد از اینکه اعلام کرد نمی تواند باردار شود در اسفند 95 خبر از قبول سرپرستی فرزندی بنام یگانه را داد ، اما در ادامه بعد از گرفتن فرزند ، همسرش نتوانست با او ارتباط بگیرد و در نهایت بچه به بهزیستی برگردانده شد.

تجربه اجرا

بهنوش بختیاری در مجموعه مستند اجتماعی شکلات تلخ به کارگردانی شاهین صمدپور که برای شبکه نسیم در بخش هایی به عنوان مجری جلوی حضور داشت.

پشیمانی از عمل بینی

وقتی 19 ساله و در تب و تاب جوانی بودم بینی ام را عمل کردم ، آن موقع دوست داشتم بینی سر بالا داشته باشم البته آن زمان هنوز بازیگر نبودم و الان پشیمانم.

فوتبالی و پرسپولیسی

شنا خیلی دوست دارم اما عاشق ورزش فوتبالم اما متاسفانه فوتبال برای خانوم ها باشگاه ندارد ، طرفدار دو آتیشه تیم پرسپولیسم هستم و بازی هایش را پیگیری می کنم.

از رپ متنفرم!

علاقه ام به موسیقی سبک کلاسیک است ، از بین خوانندگان پاپ صدای ابی ، مرحوم ناصر عبداللهی ، مازیار و رضا صادقی را دوست دارم و اصلا از رپ خوشم نمی آید.

عاشق ابراهیم حامدی

من و همسرم عاشق ابی هستیم و من میمیریم براش ، کاریزماشو ، کاراکترشو دوست دارم و با شعرها و ترانه هاش عاشقی کردم و هنرمند محبوب دل من هست.

خوانندگی و کنسرت

خانوم بازیگر که در کودکی کلاس های آواز را گذرانده است در سال 95 عضو گروه موسیقی پلاریس شده و تجربه چندین کنسرت برای بانوان هم دارد.

گرانی گوشت خوبه!

خانم بختیاری اسفند 1397 در برنامه خیابان جام جم صدا و سیما در مورد تغذیه صحبت می کرد گفت چه بهتر که گوشت گران شد زیرا چیز خوبی نیست.

همین جمله کافی بود تا کاربران به انتقاد تند علیه او در فضای مجازی بپردازند.

حمایت از ترنس ها

اگر فتوای امام خمینی نبود تغییر جنسیت صورت نمی گرفت ، مساله ترنس وجود دارد و اگر درست نبود ، امام خمینی فتوا نمی دادند.

حمایتم از افراد ترنس را روی رضایت انجام می دهم و تا زمانی که توان دارم ادامه می دهم.

در فکر مهاجرتم

جشنواره فجر کاملا سیاسی و سلیقه ای است ، من به چه جرمی نباید از بین 60 فیلم جشنواره در یکی از آنها بازی کنم؟ چرا انتخاب هیچ کارگردانی نیستم؟

آدم هایی مثل من که 25 سال جوانی مان را برای سینما گذاشتیم باید آنقدر سرخورده باشم که به این فکر باشم از ایران بروم؟

به آدم نقش نمی دهند بعد که می روی تبلیغات می کنی می گویند همش در حال تبلیغات است ، نمی گویند گیر مالی دارد.

خانوم بازیگر یک سالن زیبایی بنام تیارا دارد او صاحب امتیاز مجله دیده بان می باشد و علاوه بر سهام داری برند لباس پاندورا مالک برند طلا و جواهر روجا گالری می باشد.

بیماری و بستری شدن در بیمارستان

بهنوش بختیاری در سال 1396 به دلیل فشار عصبی در بیمارستان بستری شد و با پشت سر گذاشتن یک جراحی سخت از بیمارستان مرخص شد.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

184 دیدگاه. Leave new

  • ناشناس
    08/02/2024 10:29

    سلام سرکار خانم بهنوش بختیاری اول که امیدوارم زندگی خوب و خوشبختی با همسرت داشت باشید و از انجای که من از دوران. دانشگا و بعد از دانشگا عاشق شما بودم و هیچگا موفق نشدم از نزدیک علاق و احساسم به شما برای یک ازدواج بیان کنم لدا در صورت جدا شدن از همسرتان من با شما تماس میگیرم والبته دیگر نباید به شغل وکارهای قدیمی ادام بدهید و در سمت معاون کارخانه. خودمان. مشعول و سرگرم باشید در کنار دست خودم بصورت پاره وقت و خود شما دیگر مالک کارخانه شناخت میشوید۸

    پاسخ
    • ناشناس
      08/02/2024 18:36

      نکشیمون اعتماد به سقف

      پاسخ
      • ناشناس
        09/02/2024 07:02

        بهنوش عشق منه

        پاسخ
        • ناشناس
          09/02/2024 11:58

          فکر میکنید بهنوش از آسمان افتاده حیف کارخانه جوراب بافی که این بشه معاوونش مگه تا حالا خوشگل ندیدید جنبه داشته باشید

          پاسخ
          • ناشناس
            09/02/2024 19:13

            از سن خانم بازیگر گذشته این آرایش ها و عمل ها
            نمی‌دونم چرا باب شده تا پیرزن میشن بیشتر خودشونو نشون میدن و به فکر عمل و از این کارا میفتن بابا یکم فکر مرگ هم باشید

        • اینطور که بنظر می رسد این خاستگار خودش هم یک زنه و کار خانه دارد و بهنوش باید در کار اشپز خانه معاونت کند نه

          پاسخ
          • عرفان
            10/02/2024 07:48

            زن ندیده مگه دختر خوشگل و محجوب کمه که گیر دادی به یک بازیگر پرحاشیه لوس سن بالا

          • چقدر مردم بیکارند
            سرک به زندگی دیگران می کشند بابا نون ماست خودتونو بخورید،

        • کیومرث
          09/02/2024 16:06

          ایشون چندین ساله ازدواج کردن توهه مثلا کارخونه دارچجورهنوزمجردی..طرف محل سکشم بهت ونمیذاره اوقت واسش تعیین تکلیفم میکنی چکاربکن کجابرو خخخخخخخخ حسابی خندیدیم به دربدریت بیچاره دیوانه

          پاسخ
        • پرویز
          10/02/2024 06:42

          همه را بریزید دریا

          پاسخ
      • زیبا
        09/02/2024 09:36

        توهین چی کرده به شوهرش من متوجه نشدم

        پاسخ
        • اکبر عوض پور
          09/02/2024 13:10

          خانم بختیاری یک زن با اصالتی هست چون او ریشه در ایل بختیاری دارد

          پاسخ
        • چقدر مردم بیکارند
          سرک به زندگی دیگران می کشند بابا نون ماست خودتونو بخورید، کاری با دیگران نداشته باشید.

          پاسخ
      • واقعا دیگه شورشو در آورده خجالت بکش

        پاسخ
        • ققنوس
          09/02/2024 15:25

          خدایش این آقا گفت ازدواج شرکت مالکش راست میگه چی میزنی دوست من قربون خدا برم ولی حیف کارخونه که داده بهت یه خورده جنبه و شعور میدادت اینقدر چندش نبودی

          پاسخ
          • کاشمری
            10/02/2024 11:05

            من کارخانه ندارم ،بیکارم،درامدی ندارم ،اگه شرایط طوری رقم خورد که احتیاج به شریک زندگی جدید داشتی ،من که شماره ای ازت ندارم و اصلا شاید نفهمم که جدا شدی وقصد ازدواج داری لذا تقاضا دارم خودت زحمت پیدا کردن من رو بکشی تا….مرسی بهنوش جان دوستدار آینده تو… امیر حسین

          • ناشناس
            10/02/2024 11:51

            فیلماش دیدی

      • روشنک
        09/02/2024 11:41

        بابای بهنوش نوشته کارخانه دار شاید باباش نوشته برای چی توهین میکنین حالا ما نمی شناسیم شاید خودش میدونه کیه چون نوشته با شما تماس میگیرم احتمالا شماره بهنوش و داره

        پاسخ
      • شایلین
        09/02/2024 16:51

        فضولی زندگی خودتونو کنین

        پاسخ
        • جانباز بازنشسته
          12/02/2024 23:59

          دوستان با ظرفیت باشند و نظر و رای هر کس تا زمانی که در حال و آینده باعث آسیب به دیگران نشود قابل به احترام و یا حداقل مورد بی احترامی و توهین نباید باشد با سپاس از همه انسانهای عاقل

          پاسخ
      • دانیال
        10/02/2024 09:04

        عجب چیزی شده

        پاسخ
      • ایرانی
        10/02/2024 14:06

        حیف اون چهره قبل نبود

        پاسخ
      • عهههه!باریکلا به شا آقای شکلااات !!

        پاسخ
    • کورش
      09/02/2024 03:01

      اقای عاشق پیشه ک اول دم از خوشبختی ایشون میزنی بعد تشویق ب طلاقش میکنی اولا اون ادام نیست و ادامه هست دوما مشعول نیست و مشغوله سوم تو اگه مدیر کارخونه بودی ک وقت نداشتی بیایی اینجا دیدگاه بزاری برو عمو توهم زدی رو فازی برو خدار روزیتو جای دیگه حواله کنه 😃

      پاسخ
    • ناشناس
      09/02/2024 08:14

      تو اول از سلامت عقلت مطمئن شو بعد …

      پاسخ
    • سلمان لر
      09/02/2024 08:24

      خدمت کارخانه دار و عاشق ،
      اولا بعید می‌دونم شما حتی یک گاوداری هم داشته باشید چ رسد کارخانه و،،،و،، دوما اگ شما آدم کارخانه دار بودید باید نسبت ب بیشتر مسایل آگاهی داشته باشد که این متنی ک نوشتی جاش اینجا نبود ،،خلاصه،،معلومه هیچی نیستید

      پاسخ
    • یوسف
      09/02/2024 09:35

      کارخانه که میگه بلوک سازی هستش و ما سر ناظر میشی

      پاسخ
    • ناشناس
      09/02/2024 11:57

      فکر میکنید بهنوش از آسمان افتاده حیف کارخانه جوراب بافی که این بشه معاوونش مگه تا حالا خوشگل ندیدید جنبه داشته باشید

      پاسخ
    • ناشناس
      09/02/2024 12:32

      اقای صاحب کارخونه،برای مادر محترمتون کارگر نمیخواید؟پاره وقت،تمام وقت، کاردرمحل، هرجوری بخوای در خدمتم.قل میدم یه داداش خوشگلم برات درست کنم.جنس اصل ترک.

      پاسخ
    • مصطفی
      09/02/2024 18:22

      من سرکار خانم بختیاری را مثل خواهر دوست دارم یک انسان باشرافت وهمه چی تمامه .براتون آرزو سلامتی و موفقیت میکنم براتون 🙏🌷بچه افغانستان

      پاسخ
    • ناشناس
      09/02/2024 18:37

      حداقل تو این عکسی که با میکاپ عروسی گذاشته قیافه ی زشتشو بهتر کرده
      اون جوری خیلی عفریته بود 😧

      پاسخ
      • ناشناس
        10/02/2024 16:38

        لر وفارس و کرد ندارن اگر کسی اصالت داشته باشه این قدر خود نمایی نمیکنه ی سیب زمینی رو هم میکاپ کنی زیبا میشه این همه خودنمایی نشانه کمبود شخصیته

        پاسخ
    • ناشناس
      09/02/2024 18:57

      خیییلی زشت شده

      پاسخ
      • میثم
        10/02/2024 13:32

        این کسی که از بهنوش بختیاری خواستگاری کرده ، اعتماد به نفس زیادی داره چون اگه تفاله چایی بود تا حالا زعفران شده بود

        پاسخ
    • یه بنده خدا
      10/02/2024 00:38

      حالت خوبه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      چیز میز نمیزنی

      پاسخ
    • ناشناس
      10/02/2024 07:07

      چه قد تو بی شخصیتی که چنین مطلبی را به یک خانم شوهر دار مطرح می کنی

      پاسخ
    • میرزا ابول دراز
      10/02/2024 07:34

      اگه کار خواستی با توی شهرداری اشنا دارم

      پاسخ
    • شیدا
      10/02/2024 12:03

      😂😂😂😂😂😂😂😂😂اعتماد به نفست منو کشته

      پاسخ
    • ناشناس
      10/02/2024 13:10

      جناب رییس کارخانه شما اول برو دیکته نوشتن و ادبیات فارسی یاد بگیر بعد در مورد زن مردم نظر بده هرچند که فکر نکنم تو ایرانی باشی ، بیشتر نوشته هات به اتباع کشور دوست و همسایه میخوره

      پاسخ
    • مبینا
      10/02/2024 14:04

      منم قبلاشیشه میکشیدم اینجوری بودم عزیزم توهم ترک کن خوب میشی🤣

      پاسخ
    • محمد رجبی
      10/02/2024 14:59

      یک کلمه از اقدس

      پاسخ
    • Samanehahmadi
      10/02/2024 16:05

      🤣🤣🤣🤣🤣ساقی این کی بوده زنده میخوامش

      پاسخ
    • لطفا با شخصیت دیگران بازی نکنید

      پاسخ
    • اسکول اگه تو کارخونه داشتی میفهمیدی که بهنوش بختیاری اینجا رو نمیخونه

      پاسخ
  • مریم
    08/02/2024 16:31

    حالا اگر شوهرش آبروش را ریخته بود اشکالی نداشت. حالا که زنش گفته بايد پخش شه.

    پاسخ
  • فرشاد
    08/02/2024 18:32

    باسلام نظر بزرگواری که به بهنوش تقاضای ازدواج دادطنزگونه است واگرواقعا براساس میل واقعی ایشان باشد چقدر راحت انسانهامیخواهندبرای کامیابی خودکامروای دیگران رانادیده گرفته ونابودکنندالبته بیشترانسانهاموجوداتی رفاه طلب جاه طلب وطماع وسیرایی ناپذیرهستندانشاالله بهنوش درکنارهمسرش درنهایت صداقت وفاداری واعتمادزندگی کنندوخداوندعنایت بفرمایدوهمچنان که درطول آفرینش معجزاتی مقدرفرموده فرزندی به این زوج عنایت فرمایدالبته که خداوندبرهرکاری توانا والرحم الراحمین است

    پاسخ
    • منتقد
      08/02/2024 20:18

      آقای ناشناس کارخانه دار رانت خوار معلومه همه چیز را به زور و رانت و نامردی به دست آوردی و از آن آقازاده های بی همه چیز هستی ،آیا همین پیشنهاد را کسی به خواهر و مادر خودت بده و بخواد ببرتشان کارخانه کنار دستش شما خوشحال میشوید؟متاسفم واقعا

      پاسخ
      • لایک

        پاسخ
      • ناشناس
        09/02/2024 07:45

        آدمایی که خودشان را در دیدگاه عمومی وا میدن ودیگران از نگاهشان به به چه چه می‌کن هیچ ارزشی ندارن حتی اگه بهترین هنرها مقام‌ها را داشته باشن،،، ما مسلمانیم با اعتقادهای خودمان

        پاسخ
      • باقری
        09/02/2024 13:01

        بهنوش خانم هم زده به سیم آخر
        بخاطر پول همه کار انجام میدن

        پاسخ
    • ناشناس
      09/02/2024 11:38

      خانم بختیاری یک لر با اصالت هست که زندگیش را با عشق آغاز کرده وعاشق همسر وزندگیش هست ، آقای کارخونه دار تو توی خونه کار داری نه کارخونه سرت تو کارت باشه نه تو زندگی مردم.

      پاسخ
      • اسکو
        09/02/2024 21:13

        سلام وعرض ادب خدمت بهنوش جان،به شما چه هرکه بامش بیش برفش بیشتر،دارندگی وبرازندگی ،علی ب از آمل،طرفدار بهنوش هستم تاپایان جان دمت گرم هرجور فکر میکنی همانطور زندگی کن،برایتان آرامش و امنیت و ثبات زندگی روخواستارم بهنوش خانم…

        پاسخ
    • حسین
      09/02/2024 12:47

      بنظر من اندازه اونی نیست که فکر میکنه

      پاسخ
  • خواهر بزرگتر شما
    08/02/2024 18:59

    سلام بهنوش عزیز شما خیلی خانم باوقاری هستی ولی بعضی وقتا یه کاری انجام میدی که در شان شما نیست انشاالله با تدبیر بیشتر رفتار کن .🙂🙂🙂

    پاسخ
    • Saeed arab
      09/02/2024 05:51

      باوربکن۵۰سالمه هرچی نگاه میکردم خانم بختیاری را نمیشناختم اسمش خیلی آشنا بود ولی چهره اش ناآشنا 9

      پاسخ
    • ناشناس
      09/02/2024 09:18

      س به قول معروف و قدیمی ها. میمیون هر چی زشت تر. بازی ایش بیشتر تر است 🤣😜🤪

      پاسخ
    • بابا این تو خونه کارخونه داره از این قلاب بافیا انجام میده کارخانه کجا

      پاسخ
  • ناشناس
    08/02/2024 19:44

    سلام بهنوش خانم گل
    انشاله همیشه سلامت باشی و همیشه شما را با انرژی ببینیم

    پاسخ
  • داود
    08/02/2024 19:48

    از انتخابی که کرد و مردم رو به نون ترجیح داد معلوم بود آخر و عاقبتش دقیقا مثل رهنما و گلزار و …..

    پاسخ
    • ناشناس
      09/02/2024 01:55

      متاسفانه بهنوش بختیاری پول و زندگی به روخ دیگران می‌کشه این ندید بدید واقعا اسم هنرمندهم خراب کرد ولاقتس توی شهرنو تهران باید باشه

      پاسخ
    • ناشناس
      09/02/2024 09:11

      سلام . همینکه مردمو میخندونی دمت گرم

      پاسخ
      • ناشناس
        09/02/2024 12:34

        بهنوش چی مینوشی هان!!!؟

        پاسخ
        • ققنوس
          09/02/2024 15:46

          البته شاید کارخونه دار جنسش از موتوری گرفته نگفتم نگیر بیا همه فهمیدن توهم زدی

          پاسخ
          • ناشناس
            10/02/2024 08:58

            چندتا غلط املایی دارید اولا طایفه دوم سن نه سند البته ببخشیدا

        • بابابیامن وبگیر ازبهنوش هم خوشگلترم هم جوون تر،بعدم پولدارن بابا چراحسادت میکنید برای عمل زیبایی خرج خودشون میکنن،بزارن همه رو برن تو گور؟؟

          پاسخ
    • ناشناس
      09/02/2024 13:07

      ایول بچه مهرآباد

      پاسخ
      • ایناز
        09/02/2024 20:32

        بابا اولا خوب بود اما الان دیگه شورشو خیلی در اوره یکمی خجالت بکش

        پاسخ
  • ناشناس
    08/02/2024 20:50

    من میگم ادم پیرمیشه بیریخت میشه وقتی خودشودستکاری کنه مثل اینه تراکتور اشنایدربخاهی بزک کنی

    پاسخ
  • علی اکبر
    08/02/2024 21:06

    سلام خانم بختیاری نقش‌های شمارا همیشه دوست دارم دلم واسه دیدنتون خیلی تنگ شده امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیافته

    پاسخ
  • ماشاالله البته با ده ها جور عمل زیبایی دراین سن حداقل ۱۰ الی ۱۲ سال از سن خودت جوانتر هستی

    پاسخ
    • هرچی
      09/02/2024 12:57

      باباخانماپبرنمی شندهمیشه راه برگشتی دارندازهشتادبه چهارده سال

      پاسخ
    • ناشناس خانباجی
      10/02/2024 18:57

      بنظر من بهنوش حقشه همه این چیزهایی رو که واسش نوشتن یه زن عاشق همسر وخونواده اینقدر خودشو چایان پاسان ورنگارنگ نمیکنه معلومه که خیلی کمبودمحبت وتوجه داره تو زندگیش..وهمه حرفهاشم درمورد زندگیش الکیه….شما چقدر ساده اید..

      پاسخ
  • ناشناس
    08/02/2024 21:32

    با سلام به خواهر بزرگوارم و بزرگم بهنوش بختیاری از تائیفه ا ی بزرگ بختیار نم هم بلوچم ار بلوچستان خواهر جان گول هرفهای آدمای هرزه را نخور با همسر عزیز و مهربانت زندگیه خوبی داشته باشی به امید خدا آمین من از نظره سند از شما بزرگتر خواهر متولد ۱۳۴۸ ناروئی هستم از کهنوج جنوب کرمان

    پاسخ
    • حسین
      09/02/2024 09:26

      سلام خانم بهنوش بختیاری کل ایران شما را دوست داره اسیری غربت وغم غربت را به مشکلاتتان اضافه نکنید .بنده اینو از روی تجربه دارم می گویم وشمارا؛وکارهایتان را دوست دارم.انشالله در زندگی حال دلت همیشه بهتر باشد

      پاسخ
      • علیرضاحیدری
        09/02/2024 12:38

        خانم.بختاری.از.شما.بعیده.شاید.باتغییر.فیافه.خودتو.جوون.جلوه.بدی.ولی سرخدا.رو.نمی.تونی.کلاه.بذاری.حالا.اگه.شوهر.نجیبت.این.کارو.می.کرد.چقرار.خوشمال.می.شدی….

        پاسخ
      • الناز
        09/02/2024 13:53

        گل گفتی دوست عزیز
        میمون هرچی زشت تر اداش بیشتر
        یه لر اومده تهران دیگه خودشو گم کرده

        پاسخ
        • با افتخار پسرک لر
          09/02/2024 16:49

          اول برو ببین معنی اصالت رو بفهم بعدش ببین با اصالت کیه و اصل و نصب کی مهمتر و بالا تره ؟ لر یا تو تهرانی نما که معلوم نیست از کدوم اسکول آبادی اومدی و تهرانی جا می‌زنی خودتو برو یه سرچ تو همین اینترنت بکن ببین اصالت لر رو بعد اگه کسی گفت عن تو بگو من
          بی ادب گستاخ مگه قراره به اصالت و اصل ونصب دیگران توهین کنیم اصلا مگه انسانیت رو اصل ونصب و تیره و طایفه آدما مشخص میکنه خانم #تهرانی_نما

          پاسخ
        • ناشناس
          09/02/2024 20:16

          اینقد لر لر نکن شما نفس کشیدنتونم مال لراست اینم بزرگ شده اونجاست و رفتار امسال مثل شمارا برداشته

          پاسخ
      • دریا
        09/02/2024 16:32

        سلبریتی اگر جنبه داشت ایران و ایرانی را بدنام نمیکرد خرم این همه آرایش کنه قشنگ میشه

        پاسخ
    • محمد
      09/02/2024 23:17

      دیگه دوره ی اینم تمام شد ۵۰ سالشه.

      پاسخ
  • ناشناس
    08/02/2024 23:14

    عقده ای است

    پاسخ
    • زهرا
      09/02/2024 11:52

      اصلا خوشم نمیاد ازش پول دوست هست و سرو ته حرفش معلوم نیست خیلی ادعا داره سن که می‌ره بالا آدم پخته تر میشه این خانم برعکس شده

      پاسخ
      • دریا
        09/02/2024 16:29

        سلبریتی اگرجنبه داشت ایران و ایرانی را بد نام نمیکرد

        پاسخ
  • هیوا
    08/02/2024 23:16

    من این بازیگر دوست دارم ولی یک پیشنهاد دارم تمام تلاشش کنند برای آوردن بچه به خدا سخت نیست یک بچه بدون پدرومادر وشما هم بدون بچه می توانید شیرین محبت کنید زندگی پراز شادی داشته باشید همیشه موفق باشید

    پاسخ
    • کورش
      09/02/2024 01:41

      سلام خانم بختیاری شما از اولش زیبا بودین وهستین خواهی بود

      پاسخ
      • آدم عاقل
        09/02/2024 11:23

        خدا شکر که علاقه ای به بازیگری ندارم وعمرا نخواهم داشت که هر کسی در مورد من اظهار نظر کنه
        عشق زندگی بدون حاشیه با خدا رو

        پاسخ
      • ناشناس
        09/02/2024 18:15

        خجالت بکش با اون عکس های مزخرفت

        پاسخ
    • ناشناس
      10/02/2024 18:48

      بنظر من بهنوش حقشه همه این چیزهایی رو که واسش نوشتن یه زن عاشق همسر وخونواده اینقدر خودشو چایان پاسان ورنگارنگ نمیکنه معلومه که خیلی کمبودمحبت وتوجه داره تو زندگیش..وهمه حرفهاشم درمورد زندگیش الکیه….شما چقدر ساده اید..

      پاسخ
  • ایشون همیشه خود واقعی اش هست

    پاسخ
  • سلام
    08/02/2024 23:58

    ایشون همیشه خود واقعی اش هست

    پاسخ
  • ناشناس
    09/02/2024 00:29

    طفلک فقط یه ریزه اسکوله.

    پاسخ
    • ناشناس
      09/02/2024 09:26

      س به قول معروف و قدیمی ها. میمیون هر چی زشت تر. بازی ایش بیشتر تر است 🤣😜🤪 دوست گرامی و بزرگوار. دقیقا زدی تو هدف

      پاسخ
  • ناشناس
    09/02/2024 00:39

    دیگه حرکات ورفتار وجراحی وفلان دراجتماع وعموم مملکتی که هر حرف وحرکت وسرخاراندن مد میشه ودنبال کننده دارد‌،باید اصیل ودرشآن یک آدم اونهم چنانچه زن وخانم‌ هم باشد .چرا بیشتر زنان بازیگر جنونی شدنند.خدا خودش رحم کنه،

    پاسخ
  • ناشناس
    09/02/2024 01:22

    ببخشیدازچه تیره وچه طایفه بختیاری هستند بهنوش خانم

    پاسخ
    • مجید
      09/02/2024 02:31

      سلام خواهرم بهنوش خانم من کوچیکتر از این حرفاهستم که شما را نصیحت کنم ولی به خدا قسم بعضی حرف ها اصلا گفتن نداردمن به همه ی مردم کشورم درهرجای دنیا که هستن به هر پوشش وظاهری که دارن تعظیم میکنم ودوستشون دارم خیلی وخواهش می کنم دنیای زود گذر را به آخرت ابدی به هیچ قیمتی نفروشید از من بی آبرو گناه کارقبول کنید.من ببخشید اگر به حرفم کسی را آزار دادم یا رنجوندم حلالم کنیدبرادر ساده دلتون مجید((یا علی))

      پاسخ
  • زندگی شخص شماخانم بازیگربه خودتون مربوطه.ولی اگه واقعاشوهروزندگی زناشویی براتون مهم بود.بااین وضعوقیافه تواینجا جلوی میلیونهاکاربرمجردونامحرم ظاهرنمیشدید.

    پاسخ
  • مجید
    09/02/2024 02:33

    سلام خواهرم بهنوش خانم من کوچیکتر از این حرفاهستم که شما را نصیحت کنم ولی به خدا قسم بعضی حرف ها اصلا گفتن نداردمن به همه ی مردم کشورم درهرجای دنیا که هستن به هر پوشش وظاهری که دارن تعظیم میکنم ودوستشون دارم خیلی وخواهش می کنم دنیای زود گذر را به آخرت ابدی به هیچ قیمتی نفروشید از من بی آبرو گناه کارقبول کنید.من ببخشید اگر به حرفم کسی را آزار دادم یا رنجوندم حلالم کنیدبرادر ساده دلتون مجید((یا علی))

    پاسخ
  • محمد امین
    09/02/2024 02:39

    …فاقد هر نوع فرهنگی و ناشناخته است.

    پاسخ
  • محمدامین
    09/02/2024 02:41

    فاقد هر نوع فرهنگی و ناشناخته است…

    پاسخ
  • نگار
    09/02/2024 02:50

    خیلی دوسش دارم بهنوش بختیاری رو.موفق باشی عشقی

    پاسخ
  • نگار
    09/02/2024 02:50

    خیلی دوسش دارم بهنوش بختیاری رو.موفق باشی

    پاسخ
  • ببخشید که این و میگم آخه مگه بااین قیافه مگه میشه خوشگل شد!!!

    پاسخ
  • Saeed arab
    09/02/2024 05:45

    باوربکن۵۰سالمه هرچی نگاه میکردم خانم بختیاری را نمیشناختم اسمش خیلی آشنا بود ولی چهره اش ناآشنا

    پاسخ
  • ناشناس
    09/02/2024 06:24

    خواهشمندم قدر خودت و موقعیت خانوادگی را بدان

    پاسخ
  • فریب این هیاهوی دنیا را نخور اینها همه گذرا میباشد

    پاسخ
    • آدم عاقل
      09/02/2024 11:24

      خدا شکر که علاقه ای به بازیگری ندارم وعمرا نخواهم داشت که هر کسی در مورد من اظهار نظر کنه
      عشق زندگی بدون حاشیه با خدا رو

      پاسخ
    • حسین از لنگرود
      09/02/2024 23:15

      سلام بهنوش خانوم تی جان قوربان بیا تو باغ چای پیش مزرعه برنج کنار استخر ماهی بابا زندگی اینه نه اونجا من 38سالمه حسین میهن دوست هستم بابا کجای

      پاسخ
  • احسان
    09/02/2024 06:41

    سلام بازیگر طنز بسیار خوبی هستی

    پاسخ
  • نیلوفر
    09/02/2024 07:34

    سلام ایشون شوهر داره شما پیشنهاد ازدواج میدی آقای کارخانه دار واقعا شرم آور است خجالت بکشید

    پاسخ
  • نیلوفر
    09/02/2024 07:37

    سلام ایشون شوهر داره شما پیشنهاد ازدواج میدی کارخونه دار خجالت بکشی واقعا برو خوب یکی که مجرد یا طلاق گرفته بگیر

    پاسخ
  • سارا و دارا
    09/02/2024 08:22

    کاش آدما آثار خوب از خودشون به جا بذارن،اندیشه، گفتار و رفتار ایشان مردم رو ناراحت میکنه. آزمندی و نیازمندی دیو های گردن فراز بی رحمی هستند. مایلیم تجربه هایی بازگو بشن که آرامش در اونها باشه .

    پاسخ
  • ارش غیاثوند
    09/02/2024 09:07

    سلام چقدر از این بازیگر بدم‌میاد دیگه باید اون دنیارو ردیف کنه خخخخخ

    پاسخ
  • حمید روشنگ
    09/02/2024 09:12

    چقدر از این بازیگر بدم میاد بابا باید اون دنیارو ردیف کنه پیره زن خخخخ

    پاسخ
    • ناشناس
      09/02/2024 15:19

      الحمدالله هنرمندان ما بیشتر خودنمایی میکنند تا هنرنمایی این یعنی غرب‌زدایی

      پاسخ
  • ناشناس
    09/02/2024 09:36

    بازیگران فیلم سینمای تلویزیون خوشم نمیاد بیشترین شان بی حیای هستند تند تند طلاق می‌گیرند مهریه بگیرند واقعا خاک بر سر کسانی که با زنان بازیگران ازدواج می‌کنند که چی شخصیت می‌دهد به مردها نه آقا بی شخصیت تان می‌کنند بد از یک مدتی

    پاسخ
    • علیرضاحیدری
      09/02/2024 12:39

      خانم.بختاری.از.شما.بعیده.شاید.باتغییر.فیافه.خودتو.جوون.جلوه.بدی.ولی سرخدا.رو.نمی.تونی.کلاه.بذاری.حالا.اگه.شوهر.نجیبت.این.کارو.می.کرد.چقرار.خوشمال.می.شدی….

      پاسخ
  • زیبا
    09/02/2024 09:36

    توهین چی کرده به شوهرش من متوجه نشدم

    پاسخ
  • الماس شبیری
    09/02/2024 11:16

    بهنوش مگه اسم ی نوشابه نیست؟

    پاسخ
  • روشنک
    09/02/2024 11:44

    بابای بهنوش نوشته کارخانه دار شاید باباش نوشته برای چی توهین میکنین حالا ما نمی شناسیم شاید خودش میدونه کیه چون نوشته با شما تماس میگیرم احتمالا شماره بهنوش و داره

    پاسخ
  • زهرا
    09/02/2024 11:53

    اصلا خوشم نمیاد ازش پول دوست هست و سرو ته حرفش معلوم نیست خیلی ادعا داره سن که می‌ره بالا آدم پخته تر میشه این خانم برعکس شده

    پاسخ
  • ناشناس
    09/02/2024 13:51

    زن مدلینگ واینهمه زرق و برق و اونوقت ادعا میکنه بسیار ساده ست؟؟!!!! هم شما دروغگو هستید و هم این زن!!!!! از جبهه گیریاش معلومه چقدرراستگوست!!!! حیف که دماغش مصنوعیه وگرنه مثل دماغ پینوکیومیشد!!!!

    پاسخ
  • الناز شریفی
    09/02/2024 13:56

    گل گفتی دوست عزبز
    میمون هرچی زشت تر اداش بیشتر
    زن که نباید دلقک باشه
    یه لر اومده تهران فرنگی شده😂😂😂

    پاسخ
    • معلومه خودت بی اصالتی اگ مشکلی با بهنوش داریدچکار با اصالت دارید خدامیدونه با چند تا مردی بی اصالت بااخرت باشه با لر جماعت دربیفتی

      پاسخ
    • ناشناس
      09/02/2024 17:16

      حرف دهنت رو بفهم و بزن لر با اصالت هست تو چی داری از خودت

      پاسخ
    • ناشناس
      09/02/2024 18:41

      خوب گفتین ، دوست داشتم👌🏻😏

      پاسخ
    • ناشناس
      09/02/2024 19:17

      از سن خانم بازیگر گذشته این آرایش ها و عمل ها
      نمی‌دونم چرا باب شده تا پیرزن میشن بیشتر خودشونو نشون میدن و به فکر عمل و از این کارا میفتن بابا یکم فکر مرگ هم باشید

      پاسخ
    • حسین از لنگرود
      09/02/2024 23:11

      سلام بهنوش خانوم تی جان قوربان بیا تو باغ چای پیش مزرعه برنج کنار استخر ماهی بابا زندگی اینه نه اونجا فکر کن من 38سالمه حسین میهن دوست هستم بابا کجای

      پاسخ
      • داوود
        10/02/2024 13:50

        اخرالزمان نزدیکه.مردم غربال میشن.شیطان هااخرالزمان خودشون رابین مردم ظاهرمیکننن

        پاسخ
  • ناشناس
    09/02/2024 15:18

    الحمدالله هنرمندان ما بیشتر خودنمایی میکنند تا هنر‌نمایی این یعنی غرب‌زدایی

    پاسخ
  • ققنوس
    09/02/2024 15:27

    خدایش این آقا گفت ازدواج شرکت مالکش راست میگه چی میزنی دوست من قربون خدا برم ولی حیف کارخونه که داده بهت یه خورده جنبه و شعور میدادت اینقدر چندش نبودی

    پاسخ
  • ققنوس
    09/02/2024 15:28

    البته شاید کارخونه دار جنسش از موتوری گرفته نگفتم نگیر بیا همه فهمیدن توهم زدی

    پاسخ
  • ‌ناشناس‌،بختیاری‌
    09/02/2024 15:30

    هیچی نمی تونم بگم‌فقط‌‌بهنوش‌‌بختیاری‌مواظب‌باش
    از‌اصالت‌بختیاری‌بودنت‌،درست
    ‌‌استفاده‌کن‌،زن‌بختیاری‌تا‌پای‌
    جونش‌‌برای‌شوهرش‌،مایه‌میزاره

    پاسخ
  • ناشناس
    09/02/2024 15:54

    بااون همه آرایش شامپانزه هم زیبا میشه

    پاسخ
  • سلام
    بنده خدا درست گفته
    اینا سالی چندبار ازدواج میکنن و طلاق میگیرن.کدوم بازیگر به زندگی زناشویی پایبند بوده
    دوما میگه بخاطر خرج زندگی تبلیغات انجام میده درحالیکه ثروتش از پارو بالا میره.

    پاسخ
  • دریا
    09/02/2024 16:29

    سلبریتی اگرجنبه داشت ایران و ایرانی را بد نام نمیکرد

    پاسخ
  • صادق فلاح قربانی
    09/02/2024 16:57

    آقای کار خونه دار به هیکلت نناز به تبی بده به مالت نناز به شبی بنده

    پاسخ
  • صادق فلاح قربانی
    09/02/2024 17:02

    آقای کارخونه دار به هیکلت نناز به تبی بنده به مالت نناز به شبی بنده لقمه های بزرگ میگیری خفه نشی

    پاسخ
  • سعید ‌
    09/02/2024 18:11

    دختر گلم بهنوش جان چه وگفتی همزمان ازدواج کردن مگر گناهه ‌‌اجداد مادری پیامبر مسلمانان هم باهمین شیوه ولایی محمدی جنیفر لوپزی هندی خمینی خامنه ای ازدواج میکردند کسی هم بهشان حرفی نمیزد اگر میشه منو بفرزندی قبول بفرمایید مادر گلم دیگه پدرت نیستم شدم پسرت عزیز گلم

    پاسخ
  • یحیی
    09/02/2024 18:12

    من از بازی هاش لذت میبردم و بازیگر مورد علاقه من هست،و دوست دارم در فیلم ها و سریال ها جدید بازی کند
    درود بر ایشان

    پاسخ
  • نا شناس
    09/02/2024 20:56

    این خانم دو قطبی

    پاسخ
  • میثم لر
    09/02/2024 20:57

    بیشرف بی همه کس تمام زندگیت مدیون لرها باید باشی بر اومد. تهران فرنگی شد چیه لر بیادهمه را از دم می‌کنه

    پاسخ
  • عنابستانی
    09/02/2024 21:11

    در باره هنرمندان باید سنگین و با ادب صحبت کرد به نوعی احساسات عواطف مردم ناراحت می شود هر حرفی را برایشان نزنید از قدیم میگفتن حرف را در دهانت بچر خان بعد بگو ییدکلاً بهتر از چهار چوب خارج نشویم به آثار کلام حرف توجه کنیم قدر خودمان را بدونیم.

    پاسخ
  • اسکو
    09/02/2024 21:23

    دمت گرم بهنوش جان از آمل برات پیام میدم هرجور فکر میکنی همانطور زندگی کن ،دارندگی برازندگی ،به حرف های مفت اهميت نمیدی ،حامی شما اسکو از آمل،،خوشحال شدم،..

    پاسخ
  • اسکو
    09/02/2024 21:33

    🙏👑🙏

    پاسخ
  • محمدابراهیم
    09/02/2024 22:01

    فکرمی کنم بهنوش طوری خودشو عرضه می کنه بهش بکن ملکه زیبائی !!!
    دیگه نمی دونه خدا بهترین قضاوت کننده است
    بدا بحال آنان که بازنده هستند

    پاسخ
  • نامآشنا
    09/02/2024 22:53

    صاحب سالن زیبایی تیارا . صاحب امتیاز مجله دیدبان .علاوه بر سهامداری صاحب برند پاندورا و مالک طلا و جواهری روجاگالری .. آخ آخ دنبال تبلیغات بخاطر مشکلات مالی . . . بچه هم که نداری برای کی اینهمه حرص مال دنیارو میزنی .؟ اونوقت این موجود سراسر دروغ و ریا ، روبروی مردم میشینه و میگه خوب شد گوشت گرون شد .

    پاسخ
  • حسین از لنگرود
    09/02/2024 23:12

    سلام بهنوش خانوم تی جان قوربان بیا تو باغ چای پیش مزرعه برنج کنار استخر ماهی بابا زندگی اینه نه اونجا من 38سالمه حسین میهن دوست هستم بابا کجای

    پاسخ
  • ناشناس
    10/02/2024 00:15

    همه انسانهاپیری تجربه میکنندچقدرقشنگ که بزاریم همه چیزروال عادی داشته باشه چه عیبش که موی سرسفیدبشه پوست چروک باشه مهم انسانیت وذات پاک ادم بایدسیرت زیباداشته باشه نه صورت زیبا

    پاسخ
    • مرتضی
      10/02/2024 09:34

      سلام به نظر من خانم بهنوش بختیاری چهره کاریزماتیک داره جدای از زیبایی خاصی که داره یک مهربانی و احساس منحصر به فردی در وجودش می باشد.و باید همسر ایشان که انسان خوبی وخوش شانسی هست باید خانم بختیاری را بگذارد روی تخم چشماش خیلی عزیزه

      پاسخ
  • علی رحیمی
    10/02/2024 04:12

    با سلام ما لرها میگیم زن با لباس سفید میره خونه بخت با لباس سفید از خونه بخت میادش بیرون دور از جون خانم بهنوش بختیاری یعنی تا پای مرگ سر خونه و زندگیش هستش

    پاسخ
  • روشنک
    10/02/2024 08:29

    زندگی شخصی هرکس به خودش ربط داره چقدر فک بیخودی میزنیدو حسادت میکنید باآرزوی بهترینها برای شما وکل بازیگران عزیز کشورم پایدارباشیدو سلامت ووجودی پراز انسانیت 😘❤

    پاسخ
    • سهراب
      10/02/2024 15:09

      بیا ور دست خودم رانندگی سنگین یادت میدم
      توجادهها عشق وحال کن ورانندگی

      پاسخ
  • فاطمه
    10/02/2024 10:21

    چرا اینقدر با گفتن یه کلمه اوت آقا که میگه خاطر خواه بهنوشه و حاضره کارخونه به نامش بزنه همتون از کوره در رفتین و به همه توهین میکنید . حالا اون نظرش و گفته . هر انسانی ممکنه از یکی خوشش بیاد و فانتزی زندگیش باشه . حالا حتما نباید طرف فقط زیبایی مطلق داشته باشه . قشنگی از دید هر انسان متفاوت هست . سعی کنید اینقدر یکدیگر و تحقیر نکنید .

    پاسخ
  • خوش به حالت که به آرزوت رسیدی😂😂😂

    پاسخ
  • بابا این تو خونه کارخونه داره از این قلاب بافیا انجام میده کارخانه کجا

    پاسخ
    • ناشناس
      10/02/2024 15:37

      خیلی متاسفم برای کسایی که به این بازیگر خوب و زیبا و موفقمون حسادت میکنند و چیزهایی که برازنده خودشونه به ایشون نسبت میدن ،بهنوش جان همیشه طرفدارت بودم بازیگر خوب و دوست داشتنی ای و با شخصیتی هستی و امیدوارم تو همه مراحل زندگیت موفق باشی و اینقدر خوشبخت باشی که چشم حسودات در بیاد

      پاسخ
  • ناشناس
    10/02/2024 13:47

    اخرالزمانه.شیطان ها دارن خودشون رانشان میدن.اللهم عجل لولیک الفرج

    پاسخ
  • سوار کار سوارکار خوبی نیست با سوار طوری آبشار بگیره که اسب نتونه کاری کنه

    پاسخ
  • خوب مردم رابعضی ها سرکار میزارن😂😂

    پاسخ
  • ستایش
    10/02/2024 14:52

    زندگی بهم زن نباشیم.
    که بد جایگاهیه

    پاسخ
  • سهراب
    10/02/2024 15:09

    بیا ور دست خودم رانندگی سنگین یادت میدم
    توجادهها عشق وحال کن ورانندگی

    پاسخ
  • ناشناس
    10/02/2024 15:36

    خیلی متاسفم برای کسایی که به این بازیگر خوب و زیبا و موفقمون حسادت میکنند و چیزهایی که برازنده خودشونه به ایشون نسبت میدن ،بهنوش جان همیشه طرفدارت بودم بازیگر خوب و دوست داشتنی ای و با شخصیتی هستی و امیدوارم تو همه مراحل زندگیت موفق باشی و اینقدر خوشبخت باشی که چشم حسودات در بیاد

    پاسخ
  • امیر
    10/02/2024 16:35

    بعضی بازیگران باید بدانند که دیگه بازیگری نکنندبهتراست،این چهره ها دیگرطرفدارندارند،خصوصا مصنوعی ها

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید