عیدی بزرگ دولت در پایان بهمن ماه / یارانه اعتبار ۲۰ میلیونی هدیه دولت به همه برای خرید شب عید + لینک ثبت نام

یارانه
بدون دیدگاه
 

عیدی بزرگ دولت در پایان بهمن ماه / یارانه اعتبار ۲۰ میلیونی هدیه دولت به همه برای خرید شب عید + لینک ثبت نام

یارانه اعتباری برای خانوار در شب عید واریز می شود.در برنامه یارانه جدید برخی خانوارها حذف شدند.یارانه قرار بود به دهک های پایین جامعه پرداخت شود.مبلغ یارانه هر ماه به حساب سرپرستان خانواده واریز می شود.یارانه با روش جدید فقط به زنجیره آخر یعنی مردم پرداخت می شود.

خبر خوش برای مردم؛یارانه اعتباری بگیرید
بر اساس اعلام وزارت صمت، در این طرح همه تخفیف‌ها به حساب خریدار منظور شده و مبلغ مانده به صورت اقساطی کسر می شود.
با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف ایران، برنامه “طرح عید تا عید” به منظور افزایش تقاضا در بازار به مناسبت نزدیک شدن به عید نوروز و همچنین تداخل آن با ماه مبارک رمضان، از امروز آغاز شده است. این برنامه با رعایت اصل مشتری‌مداری و توجه ویژه به ارائه کیفیت مطلوب، تنوع محصولات، قیمت مناسب، و همچنین تکریم مشتری و پاسخگویی به نیازهای او، به عمل آورده می‌شود.
بر این اساس مبلغ ۲۰ میلیون تومان خرید اعتباری در طرح فروش فوق‌العاده «عید تا عید» در نظر گرفته شده است و عموم مردم می‌توانند بر اساس ارزیابی اولیه توسط بانک مذکور و بدون ارائه وثیقه و ضامن، از اعتبار در نظر گرفته شده در این طرح ملی برای خرید کالاهای مورد نیاز خود در اسفندماه سال جاری استفاده کنند و پرداخت آن را در اردیبهشت ماه سال آینده انجام دهند.
متقاضیان می توانند برای دریافت اعتبار ۲۰ میلیون تومانی برای خرید کالا می توانند به سامانه https://eidtaeid.ir/shopping-landing که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شده است مراجعه کنند.بازپرداخت اقساط تا پایان پنجم اردیبهشت ماه سال آینده بدون هیچ سودی است و برای کالای لوازم خانگی که نیاز به بازپرداخت بلندمدت‌تری دارد، با اعتبار یکی از بانک‌ها می‌توانند اقدام به خرید کرده و اقساط از حساب بانکی آنها کسر شود.

اخباراقتصاد
پربازدیدیارانه
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید