اظهارنظر جنجالی یک استقلالی / پرسپولیس با مسی هم حریف استقلال نیست! / تیم اوسمار آتش گرفتند

1 دیدگاه
 

اظهارنظر جنجالی یک استقلالی / پرسپولیس با مسی هم حریف استقلال نیست!

مهدی فنونی‌زاده بازیکن اسبق استقلال گفت: پرسپولیس هر چقدر هم بازیکن بگیرد باز هم در دربی باید به ما ببازد و استقلال با همین شرایط باز هم در دور برگشت قهرمان می‌شود.

مهدی فنونی‌زاده بازیکن سال‌های گذشته استقلال در گفتگو با خبر ورزشی: درباره اتفاقات اخیر در تیم سابقش اظهار داشت: متاسفانه یک سری اتفاقات در استقلال رخ می‌دهد که اصلاً زیبنده تیم ما نیست و من مطمئنم همه این‌ها به خاطر سوء تفاهم است. من هم نکونام را می‌شناسم و هم علی خطیر. این دو نفر دلشان برای استقلال می‌تپد و می‌خواهند این تیم موفق باشد. حالا شاید در برخی مسائل با هم اختلاف نظر داشته باشند که این هم طبیعی است ولی نباید بیش از حد باشد.

وی افزود: اگر لازم باشد خودم شخصاً می‌روم و این دو نفر را با هم آشتی می‌دهم. به هر حال ما در این تیم دوزار آبرو داریم و می‌توانیم آن را وسط بگذاریم و از طرفین این قضیه بخواهیم که مشکلات را کنار بگذارند و با رفاقت یکدیگر را در مسیر رسیدن به قهرمانی همراهی کنند تیم ما در شرایطی قرار دارد که امروز هیچ چیزی غیر از آرامش نمی‌تواند آن را به قهرمانی نزدیک و نزدیک‌تر کند. در چنین شرایطی که خوشبختانه استقلال اسپانسر دارد و مشکل مالی ندارد نباید بیش از این به اتفاقات این چنینی دامن بزنیم و بگذاریم مسائلی که موجب خدشه انداختن در مسیر کار استقلال می‌شود باعث عقب ماندگی ما از رقبا گردد.

وی در این باره که هواداران نسبت به یارگیری تیم‌های رقیب به ویژه پرسپولیس ابراز نگرانی می‌کنند گفت: به هیچ وجه نباید نگران باشند. استقلال با همین نفرات در دور رفت صدرنشین و قهرمان شد و در دور برگشت هم با اضافه شدن سیلوا و ماشاریپوف قطعاً می‌تواند وضعیت بهتری را هم تجربه کند. ما هیچ چیزی برای

اخبارورزش
استقلالپربازدیدپرسپولیس
 

1 دیدگاه. Leave new

  • دوست جواد نکو
    11/02/2024 23:51

    کل استقلا ل هم حریف شاهزاده پارسی . عالیشاه نیست .

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید