خبر مهم برای بازنشستگان/ کسر از حقوق بازنشستگان کشوری/ فیش حقوقی بازنشستگان کشوری

1 دیدگاه
 

خبر مهم برای بازنشستگان/ کسر از حقوق بازنشستگان کشوری/ فیش حقوقی بازنشستگان کشوری

سامانه دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان، در بازنشسته تامین اجتماعی، کشوری، لشکری، آموزش و پرورش یا شرکت نفت و سایر نهادها، متفاوت می باشد. دریافت نامه کسر حقوق بازنشسته تامین اجتماعی، با مراجعه به سایت سازمان، ورود به حساب کاربری، انتخاب گزینه درخواست گواهی و گواهی کسر از حقوق، از فیلد مستمری بگیران ممکن است.

گواهی کسر از حقوق بازنشستگان، نامه ای است که از سوی مرجع صلاحیت دار و سازمانی که فرد، بازنشسته آن است، صادر می گردد و به عنوان یکی از مدارک دریافت وام و تسهیلات یا ضمانت از دریافت این امور، به نهاد مورد نظر، نظیر بانک ها، ارائه می گردد تا اگر فرد، از باز پرداخت اقساط، امتناع نمود، بشود با آن گواهی، نسبت به دریافت اقساط از حقوق بازنشستگی ضامن یا وام گیرنده، اقدام کرد.

دریافت نامه کسر حقوق بازنشسته تامین اجتماعی، کشوری و لشکری، آموزش و پرورش و وزارت نفت، سامانه مخصوص به خود را دارند و متقاضی، تنها در صورتی، موفق به اخذ آن خواهد شد که مراحل را به درستی طی کند و به سامانه مخصوص، مراجعه نماید.

از این رو، در این مقاله قصد داریم، سامانه و نحوه دریافت نامه کسر حقوق بازنشسته تامین اجتماعی، لشکری و کشوری، آموزش و پرورش و وزارت نفت را معرفی کرده و توضیح دهیم؛ سپس، بگوییم که نحوه ابطال این گواهی، به چه شکل بوده و یک نمونه گواهی کسر از حقوق بازنشستگان را ارائه نماییم.

دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان

با توجه به اینکه برای بهره مندی از تسهیلات مختلف یا ضمانت از شخصی برای دریافت یک وام و مواردی از این دست، نیاز به گواهی کسر از حقوق تامین اجتماعی، لشکری و کشوری می باشد، اغلب مراجع و نهادهای بازنشستگی کشور، اقدام به راه اندازی سایت دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان نموده اند که در زیر، به تفکیک، آن ها را در خصوص بازنشستگان نهادهای مختلف، معرفی خواهیم کرد:

سایت دریافت نامه کسر حقوق بازنشسته تامین اجتماعی: این سایت، از طریق آدرس eservices.tamin.ir، در دسترس متقاضیان خواهد بود و علاوه بر امکان دریافت گواهی کسر از حقوق، دسترسی به خدمات سابقه یا پرداخت حق بیمه زنان خانه دار را نیز در اختیار افراد، می گذارد.

سایت دریافت نامه کسر حقوق بازنشسته کشوری: این سامانه، با جست و جوی آدرس www.sabasrm.ir، در دسترس متقاضیان خواهد بود و از دیگر خدمات و امکانات سامانه، می توان به دریافت فیش و حکم حقوقی و خدمات مربوط به بازنشستگان خارج از کشور، اشاره کرد.

سایت دریافت نامه کسر حقوق بازنشسته آموزش و پرورش: این سایت، از طریق آدرس gavahi.eamedu.ir، در دسترس معلمان بازنشسته آموزش و پرورش و فرهنگیان بازنشسته می باشد و به طور اختصاصی، در این زمینه، ارائه خدمت می نماید.

سایت دریافت نامه کسر حقوق بازنشسته شرکت نفت: این سامانه، با جست و جوی آدرس سایت سما sama.oipf.ir، در دسترس متقاضیان خواهد بود و از دیگر خدمات و امکانات آن، می توان به اعلام فوت و بازیابی رمز عبور فراموش شده، اشاره کرد.

سایت دریافت نامه کسر حقوق بازنشسته لشکری: سایت تامین اجتماعی نیروهای مسلح، از طریق آدرس esata.ir، در دسترس است اما، امکان دریافت گواهی کسر از حقوق، در آن، وجود ندارد و صرفا، می شود در آن، اصالت گواهی کسر از حقوق را بررسی نمود. دریافت نامه کسر از حقوق بازنشستگان لشکری، با مراجعه حضوری به نهاد صلاحیت دارد می باشد.

ورود به سامانه صندوق بازنشستگی کشوری
برای ورود به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری آدرس https://eservices.cspf.ir/Auth-api/auth/login را باز کنید. در این صفحه سه شیوه ورود به سامانه وجود دارد که ما با روش آسان و کم دردسر شناسایی دو عاملی (وارد کردن شماره همراه و دریافت کد تایید) وارد سامانه می شویم. در صورتی که قبلا در سامانه ثبت نام نکرده اید لازم است روی گزینه حساب کاربری ندارید کلیک کنید و فرآیند ثبت نام را انجام دهید.

پس از ورود به پنل کاربری خود در سامانه از منو خدمات پرکاربرد روی گواهی کسر از حقوق/ اعتبار سنجی مطابق تصویر کلیک کنید.

اخباراقتصاد
پربازدیدحقوق بازنشستگان
 

1 دیدگاه. Leave new

  • ناشناس
    18/02/2024 08:56

    حقوق بازنشستگان کشوری بهمن 1402 کی واریز به حساب می‌آید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید