این معجون دشمن واقعی گرفتگی عروق است / بهترین درمان گرفتگی عروق

بدون دیدگاه
 

این معجون دشمن واقعی گرفتگی عروق است / بهترین درمان گرفتگی عروق

بهتر است قبل از مبتلا شدن به بیماری گرفتگی عروق، راه‌های پیشگیری را در پی بگیرید. امروزه بیماری قلبی و گرفتگی عروق یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها در بین ایرانیان است. علائم این بیماری در بالا ذکر شد. اگر هر یک از این علائم را در بدن خود حس کردید، بهتر است به دکتر درد قلب مراجعه کنید تا آزمایش‌های لازم در این زمینه انجام پذیرد.

سیترولین (Citrulline) موجود در هندوانه فشارخون بدن را کاهش می‌دهد و برای جلوگیری از التهاب و انسداد عروق مفید است. هندوانه به شکل مستقیم در باز کردن رگ‌های مسدود مؤثر نیست، اما با کاهش فشارخون روشی برای پیشگیری از این امر محسوب می‌شود.

برای درمان گرفتگی عروق با طب سنتی می‌توانید روزانه یک فنجان قهوه مصرف کنید. مصرف قهوه میزان ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش داده و سبب ایجاد آرامش در بدن می‌شود.

شاهی یا تره تیزک جزو سبزیجات خام خوردنی است. این گیاه را می‌توانید در کنار سبزی‌های دیگر یا در انواع سالاد‌ها استفاده کنید.

در گیاه کلم بروکلی ویتامین K وجود دارد. کلم بروکلی برای جلوگیری از سفت شدن رگ‌های قلب و التهاب عروق مفید است. مصرف بروکلی یکی از مؤثرترین راه‌های درمان گرفتگی عروق با طب سنتی است.

نحوه تهیه معجون برای درمان گرفتگی عروق با طب سنتی
یکی از متداول‌ترین داروهایی که برای درمان سنتی گرفتگی رگ قلب توصیه می‌شود، معجون سیر و لیمو ترش است. برای تهیه این معجون، ۳۰ حبه سیر را پوست بگیرید و با ۵ عدد لیمو ترش در همزن میکس کنید. بعد از این‌که تمام مواد در داخل همزن با هم مخلوط شدند، مخلوط را در یک لیتر آب بجوشانید. بعد از خنک شدن مخلوط سیر و لیمو ترش، آن را در داخل شیشه‌ای در یخچال قرار دهید.

روش مصرف معجون سیر و لیمو ترش
هر روز نصف استکان از این محلول را مصرف کنید. زمان مصرف آن تقریباً به اختیار بیمار است. می‌توانید آن را قبل یا بعد از غذا مصرف کنید. به طور مداوم باید به مدت سه هفته این معجون را استفاده کنید تا نتیجه آن را ببینید. بعد از مصرف این معجون احساس شادابی خواهید کرد و انسداد رگ‌های شما نیز از بین خواهد رفت.

اخبارسبک زندگیسلامت
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید