آغاز ثبت ‎نام آزمون استخدام بخش خصوصی و دانش بنیان‌ها

بدون دیدگاه
 

جزئیات آزمون استخدامی خصوصی و دانش‌بنیان چیست؟ و ثبت نام ان از کی آغاز می شود ؟ثبت‌نام ششمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی ویژه سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان کشور از امروز (شنبه ۱۸ تیر) آغاز شد.

دبیر ششمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی از آغاز ثبت‌نام ششمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی ویژه سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان کشور از امروز (شنبه ۱۸ تیر) به مدت دو هفته خبر داد.

محمدحسین قمری  در خصوص برگزاری این دوره از آزمون گفت: ثبت‌نام ششمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی برای بهره‌مندی از ۲۵ هزار موقعیت شغلی در بیش از چهار هزار و ۹۰۰ سازمان و شرکت صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان در بخش خصوصی آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: این آزمون پاسخی مناسب به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شرکت‌ها، یعنی تامین نیروی انسانی توانمند است و راهکاری برای حل معضل اشتغال در سطح جامعه و اختصاص کار شایسته به متقاضیان کار نیز محسوب می‌شود، داوطلبان برای شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی www.inre.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

دبیر ششمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی با بیان اینکه قرار است بیش از چهار هزار و ۹۰۰ سازمان و شرکت صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان نیروی انسانی موردنیاز خود را از طریق این آزمون تامین کنند، افزود: در این دوره از آزمون بیش از ۲۵ هزار موقعیت شغلی وجود دارد و گستردگی و تنوع شغل‌های موجود به کارجویان قدرت انتخاب بیشتری می‌دهد، داوطلبان می‌توانند برای مشاهده جزییات بیشتر، دفترچه راهنمای ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی را از درگاه آزمون دریافت کنند.

خرید دوره برنامه ریزی زندگی ( ویژه دانشجویان )  با ۲۳۹,۰۰۰ تومان۱۲٪

خرید دوره برنامه ریزی زندگی ( ویژه دانشجویان ) با ۲۳۹,۰۰۰ تومان

پیشنهاد امروز

yektanet-logo-sign

قمری یادآور شد: پیرو ابلاغیه اخیر سازمان امور اداری و استخدامی کشور به دستگاه‌های اجرایی، آزمون استخدام بخش خصوصی یکی از مبادی امتیازی استخدام در دولت بدون شرکت در آزمون استخدامی دولتی است.

وی همچنین گفت: امسال داوطلبان ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی در ۹ دسته شغلی و ۲۳۲ عنوان شغلی برای استخدام در سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان تقسیم می‌شوند.

دبیر این دوره از آزمون استخدام بخش خصوصی عناوین دسته‌های شغلی در این آزمون را شامل:

بازاریابی و فروش شامل مشاغل بازاریاب تلفنی، بازاریاب حضوری (ویزیتور)، تحلیل‌گر بازاریابی و ۱۵ شغل دیگر، سلامت شامل مشاغل امدادگر، بهیار و اپراتور کمک‌های اولیه، تکنسین آزمایشگاه، دامپزشک و ۶ شغل دیگر، فناوری‌ اطلاعات شامل مشاغل برنامه‌نویس(C#).NET، برنامه‌نویس (VB)NET.، کارشناس DevOps و ۳۴ شغل دیگر، فنی و اجرایی شامل مشاغل آبدارچی و نظافت‌چی، آمارگیر و پرسشگر، برق‌کار و ۱۳ شغل دیگر، کارشناسی و ارایه خدمات شامل مشاغل پژوهشگر، دستیار وکیل، راهنمای گردشگری (تور لیدر) و ۱۴ شغل دیگر، دسته مالی، اداری و حقوقی شامل مشاغل اپراتور ارتباط با مشتری، انباردار، پاسخگوی تلفنی و ۲۱ شغل دیگر، مدیریتی شامل مشاغل عضو موظف هیات مدیره، مدیر HSE، مدیر SEO و ۲۸ شغل دیگر، مهندسی شامل مشاغل مهندس عمران، مهندس برق، مهندس کامپیوتر-نرم‌افزار و ۵۱ شغل دیگر، هنر، رسانه و آموزش شامل مشاغل گرافیست، مشاور تحصیلی، مترجم/مدرس زبان انگلیسی و ۲۳ شغل دیگر عنوان کرد.

قمری ادامه داد: مطابق گزارش شبکه نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در دوره قبلی آزمون استخدام بخش خصوصی حدود ۱۳ هزار نفر از سوی سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر دعوت به کار و بیش از ۹۱ درصد افراد دارای حداقل سه شایستگی در آزمون قبلی موفق وجذب کار شده‌اند.

وی یادآور شد: متقاضیان شرکت در ششمین آزمون استخدام بخش خصوصی می‌توانند از طریق درگاه رسمی آزمون استخدام بخش خصوصی یا دفاتر پیشخوان خدمات دولت حداکثر تا ۳۱ تیر ثبت‌نام کنند.

اخبارجامعه
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید