بهترین سایت خرید بلیط قطار کدام است؟

بدون دیدگاه
 

سفر با قطار به‌دلایل مختلفی مانند تهیه بلیط آسان، نظم در حرکت قطارها، وجود پزشک در قطار، قابلیت حمل میزان بار دل‌خواه، عدم تأخیر در حرکت قطارها، ایمنی بالا، خواب راحت، عدم خستگی در طول مسیر، لذت بردن از مناظر مسیر، امکان خرید آنلاین بلیط قطار با قیمت ارزان از بهترین سایت و … طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. درحال‌حاضر، فلای تودی به‌عنوان بهترین سایت خدمات آنلاین گردشگری ایران شناخته می‌شود و بلیط ‌های قطار را با مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت در اختیار مسافران قرار می‌دهد. در این مطلب قصد داریم درباره ویژگی‌های سایت فلای تودی صحبت کنیم.

چه ویژگی‌هایی فلای تودی را به بهترین سایت خرید بلیط قطار تبدیل کرده است؟‌

از زمانی که اولین خط راه‌آهن سراسری ایران در 3 شهریور سال 1317 توسط رضاشاه پهلوی افتتاح شد تا به امروز که 85 سال از آن زمان می‌گذرد، تحولات بسیار چشمگیری در ناوگان ریلی کشور رخ داده است. مسیرهای ریلی گسترش یافته‌اند و قطارهای مسافربری متنوع با سرعت‌های مختلفی در مسیرهای ریلی مشغول جابه‌جا کردن مسافران هستند. در کنار تمام تغییرات ایجادشده، امکان خرید آنلاین بلیط ‌های قطار یک تغییر بسیار مهم محسوب می‌شود و سایت فلای تودی با اضافه کردن امکان خرید بلیط قطار به سایر خدمات خود به معتبرترین و قابل اعتمادترین سایت خدمات آنلاین گردشگری ایران تبدیل شده است. در ادامه این بخش، درباره ویژگی‌هایی که فلای تودی را به بهترین سایت خرید بلیط‌ های قطار تبدیل کرده‌ است، صحبت خواهیم کرد.

تنوع در ارائه بلیط ‌های قطار برای مسیرهای ریلی مختلف

یکی از ویژگی‌های مهمی که سایت فلای تودی را به بهترین سایت خدمات گردشگری ایران تبدیل کرده، تنوع در ارائه بلیط‌ های قطار برای مسیرهای ریلی مختلف است. فلای تودی با بسیاری از شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی ایران مانند رجا، جوپار، فدک، مهتاب، بن‌ریل، پارس لاریم، نورالرضا، ریل سیر کوثر، رعد، سیرجم، رعد، ترابر سبا و … همکاری دارد؛ به‌همین‌دلیل، گزینه‌های متعددی در اختیار مخاطبان سایت قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید بلیط مسیرهای مختلف را از هر شرکت ریلی که در نظر دارید، در فلای تودی به‌صورت آنلاین خریداری کنید. در شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی قطارهای متنوعی با امکانات و خدمات رفاهی گوناگون به مسافران ارائه می‌شود؛ بنابراین قبل از خرید بلیط باید قیمت بلیط‌ ها، امکانات و خدمات رفاهی قطارهای هر یک از شرکت‌ها ریلی را با سایر شرکت‌ها مقایسه کنید.

ارائه اطلاعات کامل درباره قطار به کاربران قبل از خرید بلیط

یکی‌دیگر از ویژگی‌هایی که در افزایش محبوبیت سایت فلای تودی نقش بسیار زیادی دارد، این است که اطلاعات جامع و کاملی درباره هر یک از قطارهای مسافربری خط راه‌آهن مورد نظر در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اطلاعات مربوط به قطارها عبارت‌اند از: نوع قطار، نام شرکت حمل‌ونقل ریلی ارائه‌دهنده بلیط، تعداد ستاره‌های قطار، نوع خدمات و امکانات رفاهی ارائه‌شده در قطار و مواردی ازاین‌دست.‌

انواع قطار به دو گروه شامل قطارهای سالنی یا اتوبوسی و قطارهای کوپه‌ای تقسیم می‌شوند. همان‌طور که از نام قطار اتوبوسی می‌توان متوجه شد، در این نوع قطار، چیدمان صندلی‌ها به‌شکل اتوبوس طراحی شده است. قطارهای کوپه‌ای نیز دارای دو نوع کوپه چهارتخته و شش‌تخته هستند. ازلحاظ تعداد ستاره‌ها نیز قطارها به سه گروه چهار، سه و دوستاره تقسیم می‌شوند که از میان آن‌ها، قطارهای چهارستاره از کیفیت بالاتری برخوردارند و بهترین امکانات رفاهی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند.

امکان دسترسی به ارزان‌ترین بلیط ‌های قطار

در سایت فلای تودی کاربران به ارزان‌ترین بلیط ‌های قطار مسیرهای ریلی مختلف کشور دسترسی دارند. هنگامی که کاربر بعد از ورود به سایت فلای تودی و ورود به بخش قطار، نوع بلیط، مبدأ، مقصد، تاریخ سفر و تعداد مسافران را مشخص و روی گزینه جستجو کلیک می‌کند، لیست بلیط‌ ها به‌ترتیب از پایین‌ترین قیمت تا بالاترین آن در دسترس او قرار می‌گیرد. باوجود این لیست، پیدا‌کردن ارزان‌ترین بلیط کار بسیار راحتی خواهد بود.

علاوه‌بر نمایش لیست بلیط ‌های قطار از ارزان به گران، با استفاده از ابزارهای فیلترکننده قیمت شامل تقویم قیمتی و نمودار قیمتی نیز می‌توان ارزان‌ترین بلیط‌ ها را یافت و خریداری کرد. سومین راه اطلاع از ارزان‌ترین بلیط، استفاده ابزاری به نام هشدار قیمت است. اگر این ابزار را در سایت فلای تودی فعال کنید، اعلان قیمت ارزان‌ترین بلیط‌ ها برای شما ارسال خواهد شد. درصورت تمایل، بعد از مشاهده اعلان‌ها می‌توانید برای خرید آنلاین بلیط قطار اقدام کنید.

کنسلی و استرداد بلیط ‌های قطار به‌صورت آنلاین

گاهی اوقات ممکن است به‌دلایل مختلفی سفر کنسل شود و مسافر مجبور باشد، برای استرداد بلیط خریداری‌شده اقدام کند. یکی از ویژگی‌های سایت فلای تودی این است که کاربران آن به‌راحتی می‌توانند با چند کلیک ساده برای کنسلی و استرداد وجه پرداخت‌شده بلیط اقدام کنند. به این نکته توجه داشته باشید که استرداد بلیط ‌های قطار با جریمه همراه است. درواقع قبل از اینکه مبلغ بلیط استرداد‌شده به‌حساب کاربر واریز شود، درصدی از مبلغ کل به‌عنوان جریمه کنسلی بلیط از آن کسر می‌شود.

درصد جریمه کنسلی به زمانی بستگی دارد که برای کنسل کردن و استرداد بلیط اقدام شده است. جریمه کنسلی تا 12 روز قبل از سفر 10 درصد، از 12 روز تا 3 ساعت قبل از حرکت 30 درصد و کمتر از 3 روز مانده به حرکت قطار 50 درصد است. درصورتی‌که حرکت قطار به‌سمت مقصد آغاز شده باشد، به‌هیچ‌وجه امکان استرداد بلیط وجود ندارد.

آسان‌بودن مراحل خرید بلیط‌ قطار در سایت فلای تودی

طراحی سایت فلای تودی به‌صورت حرفه‌ای و توسط مجرب‌ترین برنامه‌نویسان و طراحان سایت انجام شده است. رابط کاربری این سایت بسیار ساده و کاملاً کاربرپسند است و استفاده از آن پیچیدگی خاصی ندارد. تنها با چند کلیک ساده می‌توان مراحل خرید بلیط را پشت‌سر گذاشت.

خرید انواع بلیط ‌های قطار از سایت فلای تودی

در این مطلب، سایت فلای تودی بهترین سایت خرید بلیط قطار را معرفی کردیم و توضیح دادیم که چه ویژگی‌هایی این سایت را به بهترین سایت خرید بلیط ‌های قطار تبدیل کرده است. با ورود به این سایت می‌توانید انواع بلیط‌ های قطار شامل بلیط یک‌طرفه، بلیط رفت‌وبرگشت، بلیط ویژه بانوان و آقایان و بلیط کوپه دربست را به‌راحتی خریداری کنید. پشتیبانی سایت فلای تودی برای افزایش رفاه کاربران خود و کاهش دغدغه‌ آن‌ها در زمان خرید بلیط‌ قطار و دریافت خدمات دیگر مثل خرید بلیط هواپیما و تورهای مسافرتی، رزرو هتل‌های داخلی و خارجی، خدمات ویزا و بیمه مسافرتی، به‌صورت شبانه‌روزی آماده است تا پاسخگوی سؤالات کاربران باشد و به رفع مشکلات آن‌ها کمک کند.

انتهای رپورتاژ آگهی/

سبک زندگیکسب و کار
رپورتاژ
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید