خرید عمده استیکر کارت بانکی با بهترین قیمت در کیس برتر

بدون دیدگاه
 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، دیگر از پول نقد استفاده نمی شود و کارت بانکی جای تمام پول های نقد را گرفته است. اما همیشه کلاه برداران برای هر دوره موردی یک شیوه ی جدید برای کلاه برداری پبدا می کنند. یکی از این موارد، کلاه برداری از طریق کارت بانکی افراد می باشد. به این صورت که اطلاعات کارت بانکی افراد را کپی می کنند، سپس از طریق روش هایی که گفتنش خیلی جایز نیست، اعتبار و نقدینگی افراد را از حساب هایشان خالی می کنند.

اما همیشه برای هر مشکلی یک راه حل آسان هم وجود دارد. استیکر کارت بانکی آسان ترین روش برای حفظ اطلاعات کارت بانکی ما و شما می باشد که دیگر نیازی به ترس و نگرانی از افشای اطلاعات کارت بانکی خود نداریم. به این جهت که با قرار گرفتن یک طرح کاملا جذاب و سفارشی که بر اساس سلیقه خود انتخاب می کنیم، بر روی کارت بانکی خود، از افشای اطلاعات کارت جلوگیری و امنیت و اعتبار خود را حفظ می کنیم.

انواع طرح استیکر کارت بانکی

در سایت کیس برتر تعداد تعداد و تنوع طرح های استیکر کارت بانکی به قدری زیاد هست که راضی به خرید چند عدد نخواهید شد و سبد خرید شما همیشه پر از استیکرکارت بانکی خواهد بود.

استیکر کارت بانکی با طرح بی تی اس

قطعا همه ی ما نام گروه موسیقی کره ای، با نام بی تی اس BTS را شنیده ایم. گروهی که طرفدارانش خود را آرمی می دانند. البته که این گروه بیشترین محبوبیت خود را بین نوجوانان دارند. ما هم برای ارائه خدمات و کالاها برای این دسته، شروع به طراحی استیکر کارت بانکی، قاب گوشی و دیگر محصولات مشابه کرده ایم. به طوری که فقط برای بخش استیکر کارت بانکی بیش از 100 مدل طرح جذاب و بروز آماده سازی کرده ایم.

به غیر از طرح های آماده ای که برای استیکر کارت بانکی ارائه می کنیم، علاقه مندان به گروه بی تی اس می توانند طرح دلخواه خود را برای ما ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن برای آن ها طراحی و چاپ کنیم.

استیکر کارت بانکی مدل دخترانه

بعد از بی تی اس قطعا طرح های دخترانه استیکر کارت بانکی جزو پرفروش ترین ها و خاص ترین ها می باشد. استیکر های طرح دخترانه طوری طراحی شده اند که هم خانم ها و هم دختر خانم ها بپسندند و برای طراحی این استیکر های کارت بانکی از سلیقه ی افراد جامعه الهام گرفته ایم

به طوری که از طرح های گلدار گرفته تا طرح های فانتزی و دخترانه نظیر همگی را طراحی و تولید کرده ایم و می توانید از ما تهیه کنید. حتی شخصیت های فیلم های هالیوود نظیر بیبی یودا که جزو شخصیت های محبوب دختران می باشد را نیز در این دسته بندی جای داده ایم

اصلا استیکر کارت بانکی چیست؟

در پاسخ به این سوال که استیکر مربوط به کارت بانکی چیست، باید گفت که این استیکرها در واقع برچسبهای طرحداری می باشند که علاوه بر جذاب کردن کارت بانکی شما از افشای اطلاعات نیز جلوگیری می کنند.

استیکر کارت بانکی تنوع بسیار زیادی دارد و مجموعه کیس برتر برای تامین استیکر کارت بانکی بر اساس تنوع و سلیقه افراد، اقدام به طراحی بیش از 5000 طرح مختلف نموده است که روز به روز نیز در حال افزایش می باشد. به این ترتیب مشتریان عزیز چه برای خرید تکی و چه برای خرید عمده با تنوع گستره ای برای انتخاب روبرو هستند و هر سلیقه ای داشته باشید، ما برای شما طرح هایی برای ارائه داریم.

مزایای استفاده از استیکرهای کارت بانکی

نکته بسیار مهمی که افراد زیادی دررابطه ‌با این استیکرها به آن توجه نمی‌کنند این است که چرا اصلا باید از این استیکرها استفاده کنیم؟ در پاسخ باید گفت که این کار مزایای زیادی دارد و از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارت بانکی بر اساس سلیقه شما
  • جلوگیری از افشای اطلاعات
  • تنوع و شخصی سازی کارت
  • قابل‌استفاده برای همه ی کارت های بانکی
  • ضد آب و ضد خش شدن کارت بانکی

A black and yellow combination lock Description automatically generated

خرید عمده استیکر کارت بانکی با طرح دلخواه و سفارشی

البته برای آن دسته از مشتریانی که قصد خرید عمده استیکر کارت بانکی با طرح دلخواه خود را دارند، نیز خدماتی بسیار عالی ارائه می کنیم. هر طرحی که داشته باشید را ما می توانیم با تضمین کیفیت و تضمین قیمت برای شما چاپ و ارائه کنیم.

استیکر کارت بانکی برای تبلیغات

تصور کنید که فروشگاه یا تولیدی و یا برندی دارید و قصد دارید که مجموعه خود را توسعه و رشد دهید و بر سر زبان ها بیفتید. خوب برای این مسئله چه کار می کنید؟ قطعه تبلیغات درست جواب این سوال هست. اما هر روی اصول و موارد خود را دارد. یکی از این روش ها قطعا استفاده از استیکر کارت بانکی می باشد.

حالا چرا استیکر کارت بانکی؟؟؟

تصور کنید که همیشه و همه جا در حال استفاده از کارت بانکی خود برای خرید و استفاده در عابر بانک و دیگر امور مالی هستید. حالا چه اتفاقی می افتد… در هر لحظه که از کارت بانکی خود استفاده می کنید، به کارت خود نگاه می کنید و در واقع با نصب استیکر روی کارت بانکی خود، در حال مشاهده تبلیغی هستید که مدت ها با شما خواهد بود و با یک هزینه کم و معقولانه همیشه از اطلاعات کارت بانکی خود محافظت می کنید و یک تبلیغ ارزان قیمت اما طولانی مدت را رقم زده اید.

انتخاب طرح تبلیغاتی برای استیکر کارت بانکی

پیشنهاد ما برای انتخاب طرح برای استیکر کارت بانکی، طرحی ساده تر می باشد که لوگو و برند شما نمایان تر و جذاب تر باشد. تا به این شکل برند شما در ذهن مشتریان قرار گیرد.

تخفیف ویژه استیکر کارت بانکی

یه خبر خوب و عالی هم برای مشتریانی داریم که خرید با تعداد بالا دارند. سیستم فروش در سایت کیس برتر، برای محصولاتی که اکثرا فروش تعدادی دارند، پلکانی می باشد. به این صورت که با خرید به تعداد بالاتر به صورت اتوماتیک قیمت کاهش پیدا می کند. و پله پله قیمت ها کم می شود و به این شکل مشتریان و همکارانی که قصد خرید به تعداد بالاتر را دارند و یا قصد سرمایه گذاری برای تبلیغات و برند خود را دارند، از دیگر مشتریان متمایز می شوند و با قیمتی به صرفه تر خرید می کنند

جمع‌بندی

ضرورت سبک زندگی و سلیقه های افراد سبب شده است که کالایی همانند استیکر کارت بانکی که به غیر از اینکه باعث حفظ اطلاعات کارت بانکی افراد می شود، به سبک زندگی آن ها نیز پیوند بخورد.

به شکلی که هزاران طرح مختلف سفارشی سازی شده بوجود آمده که هر شخص با هر سلیقه ای آن طور که مایل می باشد، خریداری کند. در واقع مثل خیلی محصولات روزمره ی دیگر مثل قاب گوشی موبایل شده است که صرفا از خرید، امنیت و محافظت نیست. بلکه افراد تمایل بیشتری به داشتن کالاها با سلیقه و شخصیت احتماعی خود دارند.

انتهای رپورتاژ آگهی/

کسب و کار
رپورتاژ
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید