فوری/ رقم نهایی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد

عیدی بازنشستگان
3 دیدگاه
 

حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ با افزایش بیست درصدی همراه خواهد بود.

افزایش حقوق در سال ۱۴۰۳ طبق اعلام ۲۰ درصد خواهد بود که این رقم در ابتدا ۱۸ درصد بود و پس از بررسی ۲ درصد اضافه شد. به این ترتیب افزایش حقوق یک هزار و ۴۰۳ نفر معادل ۲۰ درصد است به این ترتیب رقم حقوق کارمندان به ۶۳ میلیون و ۶۹۹ هزار و ۴۰۸ ریال رسید که با مزایا و مکمل ها حداقل حقوق دریافتی ۱۰ میلیون تومان است. از سوی دیگر افزایش حقوق ۱۴۰۳ برای کارگران ۲۰ درصد و حداقل حقوق آنها ۹ میلیون تومان خواهد بود. [۹,۰۰۰,۰۰۰] بودن.

علاوه بر شناسایی عیدی در سال ۱۴۰۳، حقوق و دستمزد در سال ۱۴۰۳ نیز ۲۰ درصد افزایش یافت. سپس می توانید جزئیات مزایا و حقوق ۱۴۰۳ را در جدول زیر مطالعه کنید.

با توجه به اینکه بحث ها و گمانه زنی ها در خصوص افزایش حقوق ۱۴۰۳ تا دقیقه ۹۰ ادامه دارد، پیش بینی می شود افزایش حقوق سال جدید کارکنان متاهل بدون فرزند در ماه های ۳۰ روزه ۹ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان و متاهل ها باشد. افراد دارای فرزند و دارای حداقل یک سال سابقه کار، پایه سنوات روزانه و حقوق اولاد نیز اضافه می شود.

تعداد شاغلان در کشور ما کم نیست و همه ما این روزها شاهد افزایش ۳۴ درصدی قیمت اینترنت، افزایش اجاره بهای مسکن، حرکت دلار به سمت کانال ۶۰ و ۷۰ تومانی و بسیاری دیگر هستیم. مواردی که افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان وجود ندارد.

حداقل دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی
شورای عالی نظارت در جلسه امروز خود که به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل شد، به بررسی موارد مغایرت بودجه سال ۱۴۰۳ کشور با سیاست های کل نظام و بند (س) تبصره ۶ قانون اساسی ادامه داد. بودجه سال ۱۴۰۳ کشور مصوب مجلس با سیاست کلی مغایرت دارد: نظام این را نمی دانست و با تعدیل حقوق بازنشستگان موافقت کرد.
بر اساس اعلام مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ از امروز در مجمع عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور اعضا و نمایندگان رؤسای سازمان آغاز می شود. سه قوه، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی، کلیات بودجه مصوب مجلس و برخی از احکام آن را آغاز و بررسی کردند.

حداقل دستمزد مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳٫
معاون فنی و امور بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور حکم بازنشستگی بیش از ۱۰۰۰ مستمری بگیر سازمان آموزش و پرورش استثنایی و در پایان بهمن ماه حق «بازنشستگی»، «موقعیت» و مرخصی خبر داد. “. در پایان سال به یکباره پرداخت و به حساب این افراد واریز می شود.

رضا فیضی نژاد اظهار داشت: بر اساس تبصره ماده پنج گانه ماده واحده قانون تشکیل سازمان آموزش و پرورش استثنایی مصوب ۳۰ آذرماه ۱۳۶۹ شورای اسلامی شهر، پنج سال سابقه خدمت مطلوب دولتی در سازمان در نظر گرفته شده است. به مدت ۶ سال از هر نظر اعم از بازنشستگی و سازمان مذکور موظف است پس از صدور حکم به احتساب یک سال از سنوات دوستی مذکور، کسر مقرر از مستمری را بر اساس حقوق و فوق العاده های همان حکم محاسبه نماید. و به صندوق بازنشستگی کشوری واریز شود.

اخباراقتصاد
افزایش حقوقپربازدید
 

3 دیدگاه. Leave new

  • ناشناس
    04/03/2024 23:40

    ای بابا من هم بازنشسته تاکسی هستم ازصبح تا شب زیربارون گرمای 50 درجه خوزستان کار میکنم حداقل بگیرم به زندگیم نمیرسم یعنی رمق ندارم کارسومی میکردم

    پاسخ
  • چطور کشوری لشگری ماه ی ۲۰تا ۲۵ میلیون بگیرن بعد یه کارگر بازنشسته ی شهرداری ۹تومان بگیره مگه خون لشگری کشوری از خون کارگرای تامین اجتماعی رنگین تره کجا همسان سازی شده حق کارگرای بدبخت دارید میدید به اینا آه مردم دامن گیرتون میشه با این همه توروم گرونی ۹تومان کجای منو میگیره چی باهاش بخرم

    پاسخ
  • ناشناس
    07/03/2024 15:50

    واقعا با ۹ میلیون خودشون میتونن زندگی کنن تا ده روز ماه هم نمیشه باهاش سر کنی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید