واریز سود سهام عدالت منتفی شد | خبر تازه درباره مرحله دوم سود سهام عدالت

سهام عدالت
5 دیدگاه
 

برخی از شرکت ها هنوز سود سهام عدالت را به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نکرده اند که این موضوع باعث ایجاد شایعه در خصوص موکول شدن واریز سود سهام عدالت به سال آینده شده است. اما آیا این خبر صحت دارد؟

سود سهام عدالت سال 1402 دو مرحله ای بوده که مرحله نخست آن آذرماه واریز شد و مرحله دوم آن در هفته پایانی اسفندماه می شود. به گفته وزیر اقتصاد و دارایی سود سهام عدالت در مرحله دوم حدود 30 درصد کمتر از مرحله اول است. همچنین سود سهام عدالت متوفیان هم در راه است که همراه با مرحله دوم واریز سود در ماه اسفند به حساب وراث واریز خواهد شد. در هفته های گذشته پیامک هایی در خصوص واریز سود سهام عدالت به مردم ارسال شده که این پیامک ها کلاهبرداری است.

برخی از شرکت ها هنوز سود سهام عدالت را به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نکرده اند که این موضوع باعث ایجاد شایعه در خصوص موکول شدن واریز سود سهام عدالت به سال آینده شده است. اما آیا این خبر صحت دارد؟

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اسامی شرکت‌هایی که سود سهام عدالت خود را به حساب‌های این شرکت واریز نکرده‌اند اعلام کرد.

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) به باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: با وجود رایزنی‌ها و مکاتبات مکرر، همچنان ۹ شرکت سود سهام عدالت را به حساب‌های شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نکرده‌اند. شرکت‌های صنایع سیمان دشتستان، گروه مپنا و فجر انرژی خلیج فارس، تاکنون هیچ اقدامی برای واریز سود سهام عدالت خود در مرحله اول و دوم انجام نداده اند.

شرکت‌های پارس سوئیچ، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندر عباس، پالایش نفت اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز وجوه مرحله دوم خود را به حساب‌های شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نکرده اند.در صورتی که شرکت‌های فوق در زمان مقرر سود مشمولان سهام عدالت را به حساب‌های شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نکنند، پرداخت مرحله دوم سود به صورت کامل انجام نخواهد شد.

 

 

 

اخباراقتصادجامعه
پربازدیدسهام عدالت
 

5 دیدگاه. Leave new

  • مجتبی
    08/03/2024 19:34

    سلام.عالی بود

    پاسخ
  • چیزی نیست که منتفی بشه

    پاسخ
    • وطنم ایران
      09/03/2024 14:41

      وقتی سهم های فولاد اصفهان و فملی و پتروشیمی خلیج فارس که بیشتر درصد سهام عدالت دارند سهام مردم رو پرداخت نکردند چه ارزش داره چندغاز و نصف نیمه به مردم پرداخت کنند

      پاسخ
  • پس اسفند ماه دستمون را می گیره؟

    پاسخ
  • ناشناس
    09/03/2024 00:51

    کشتین مارو با این سهام کوفتی خوبه حالا مبلغ زیادی هم نیست

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید