ثبت نام اینترنتی وام با کارت یارانه در سایت refahi.ir | متقاضیان ثبت نام وام 200 میلیونی بدون ضامن و وثیقه عجله کنید

وام
10 دیدگاه
 

بانک شهر یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که به منظور کمک به مشتریان خود انواع طرح‌های تسهیلاتی را تدارک دیده است. یکی از طرح‌های تسهیلاتی این مجموعه، «اساتید» نام دارد که سقف آن به 200 میلیون تومان می‌رسد.

افرادی واجد شرایطی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک شهر هستند باید سپرده گذاری مورد نیز این تسهیلات را داشته باشند و حداقل به مدت سه ماه میانگین سپرده مورد نظر بانک را ایجاد کنند. ضامن رسمی کسر از حقوق به همراه سند ملکی ارائه بدهند. سود این وام 23 درصد اعلام شده و گیرندگان آن ظرف 48 ماه امکان بازپرداختش را دارند. البته در صورتی که بانک شهر مجوز بدهد، امکان بازپرداخت این تسهیلات تا 60 ماه نیز وجود دارد.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود 23 درصد و مدت زمان بازپرداخت 60 ماه، مقدار هر قسط این تسهیلات 5 میلیون و 638 هزار و 94 تومان است. کل سود وام 138 میلیون و 285 میلیون و 653 هزار تومان بود و جمع رقم تسهیلات و سود آن تقریبا به 339 میلیون و 243 هزار تومان می‌رسد.

بانک شهر که با سهامداری شهرداری‌های تهران و دیگر کلانشهرهای کشور در سال 1387 شکل گرفت، طی همین مدت کوتاه فعالیت خود توانسته خدمات پولی و بانکی مناسب را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه بدهد.

این بانک در نظر دارد تا با تداوم فعالیت خود و ارائه انواع تسهیلات به مشتریان واجد شرایط به برترین بانک خصوصی کشور تبدیل شود. همچنین با ادامه فعالیت مجاز بانکی و پولی، مشتریان بیشتری را به خود جذب کند.

نحوه دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت + مبلغ اقساط
بانک تجارت به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان خود انواع طرح تسهیلاتی را تدارک دیده که یکی از آن‌ها طرح «پویا» است. سقف وام این طرح 200 میلیون تومان بوده و نرخ سود آن نیز حداکثر به 23 درصد می‌رسد.

به نقل از رده، افرادی که مایل به اخذ وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت هستند باید در یکی از شعب این مجموعه از قبل سپرده کوتاه مدت عادی یا جاری داشته و سپس به منظور درخواست تسهیلات مذکور حداقل بین سه تا 9 ماه میانگین حساب ایجاد کنند. در این مدت و زمان بازپرداخت اقساط وام، مبلغ سپرده گذاری شده در حساب باقی خواهد ماند و به آن سود پنج درصدی تعلق می‌گیرد. افراد پس از دریافت وام با توجه به شرایط و موقعیت خود امکان بازپرداخت 12 یا 24 یا 36 ماهه را خواهند داشت.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه، میزان هر قسط 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 280 میلیون و 809 هزار و 995 تومان خواهد بود.

بانک تجارت به واسطه قدمت و دولتی بودن بسیار مورد توجه تمامی مردم ایران است. این بانک طی سال‌های فعالیت خود انواع خدمات بانکی و پولی را به مشتریانش ارائه داده و هم اکنون نیز در قالب انواع سپرده گذاری، تسهیلات و تعهدات، خدمات ویژه و الکترونیک و خدمات ارزی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند. افراد در هر شهری امکان مراجعه به بانک تجارت و استفاده از خدمات این مجموعه را دارند./کاماپرس

آغاز ثبت نام وام یارانه ای بانک ها برای همه مردم

حقوقی‌ها که مشتری بانک تجارت بوده و مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی تسریع هستند باید سپرده جاری داشته باشند. این تسهیلات به ضمانتی مانند ارائه فیش حقوقی صادره از شرکت و سفته نیاز دارد. علاوه بر آن مشتریان باید ضامن نیز داشته باشند.

وام بازنشستگان vaam kabta ir

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بانک تجارت به منظور کمک به مشتریان و رفع کمبود نقدینگی آن‌ها طرح تسهیلاتی به نام وام «تسریع» را تدارک دیده است. همچنین جزئیات دریافت وام با کارت یارانه برای یارانه بگیران اعلام شد.

بانک تجارت به منظور کمک به مشتریان و رفع کمبود نقدینگی آن‌ها طرح تسهیلاتی به نام «تسریع» را تدارک دیده است. وام ۳۰۰ میلیونی این طرح با سود چهار، شش و ۲۳ درصد به مشتریان پرداخت می‌شود. میزان سود تسهیلات با توجه به مدت بازپرداخت و ضریب تسهیلات سود وام مشخص خواهد شد.

به نقل از رده، حقوقی‌ها که مشتری بانک تجارت بوده و مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی تسریع هستند باید سپرده جاری داشته باشند. این تسهیلات به ضمانتی مانند ارائه فیش حقوقی صادره از شرکت و سفته نیاز دارد. علاوه بر آن مشتریان باید ضامن نیز داشته باشند.

دوره بازپرداخت این تسهیلات با توجه به نوع قرارداد متفاوت است. در صورتی که فرد با قرارداد قرض الحسنه وام گرفته باشد، حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط برای وی ۱۸ ماه خواهد بود. اما اگر شخصی با قرارداد مرابحه وام را دریافت کند با توجه به نرخ سود شش و ۲۳ درصدی به ترتیب تا ۲۴ و ۳۶ ماه فرصت برای پرداخت اقساط این تسهیلات دارد.

میزان اقساط و کل سود وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت

در صورتی که بانک تسهیلات را در قالب عقد قرض الحسنه و با شرایط مرتبط با این قرارداد ارائه بدهد، میزان هر قسط به ۱۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان خواهد رسید. کل سود این تسهیلات ۱۳ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به ۳۱۴ میلیون و ۷۵ هزار تومان می‌رسد.

لازم به ذکر است افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند و باید حتما فیش حقوقی از شرکت خود را به بانک ارائه بدهند.

در پی خواست متقاضیانی که نسبت به تامین مابه‌التفاوت وجه پارس با محصول جایگزین، اظهار نگرانی کرده‌اند، این خودروساز در اطلاعیه‌ای عنوان کرد: در راستای احترام به خواست مشتریان، بهره‌مندی از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بدون سود برای تبدیل محصول پارس به خودرو جایگزین فراهم شده است.

این خودروساز تاکید کرده، با توجه به لزوم اجرای مصوبه شورای عالی استاندارد، مبنی بر ارتقای استانداردهای تولید خودرو در کشور و نظر به رعایت استانداردهای اجباری در تمامی محصولات ایران‌خودرو، ادامه تولید محصول پارس در سال ۱۴۰۳، به دلیل عدم توانایی آن در تطابق با استانداردها، منوط به دریافت تاییدیه‌های لازم است.

لذا این شرکت به منظور رعایت حقوق مشتریانی که خودرو پارس را از طریق سامانه یکپارچه انتخاب کرده‌اند، امکان انتخاب سایر محصولات را فراهم کرده است.

ایران‌خودرو تصریح کرده، به منظور رعایت حال مشتریان، ۱۰۰ میلیون‌ تومان از وجه خودروهای جایگزین را بدون دریافت سود و در اقساط ۱۲ ماهه دریافت خواهد کرد.

جزئیات دریافت وام یارانه ایام شعبان را در این مطلب میخوانید ‌.پرداخت وام یارانه در سال‌های گذشته هیچگاه به درستی اجرا نشد. بانک‌ها می‌گفتند منابع مالی لازم را برای پرداخت وام یارانه به مشمولان در اختیار ندارند. البته پرداخت این وام بر اساس بخشنامه‌ای که بانک مرکزی در سال ۱۳۹۶ صادر کرد، الزامی نبود و به عنوان تکلیف بر دوش شبکه بانکی قرار نداشت.در دولت سیزدهم نیز، شبکه بانکی توجه چندانی به تصمیمات دولت نکرد. حتی بانک‌ها تا چندین ماه پس از صدور بخشنامه دولت، می‌گفتند موضوع به آن‌ها ابلاغ نشده است. در واقع به نظر می‌رسد دولت‌ها تصمیماتی را می‌گیرند که شبکه بانکی توان اجرای آن را ندارند و به منابع مالی بانک‌ها فکر نمی‌کنند.

نمایندگان مجلس نیز اسفند سال گذشته در جریان بررسی بودجه بندی را تصویب کردند که بر اساس آن، متقاضیان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری بتوانند از حساب یارانه یا سهام عدالت خود به عنوان تضمین پرداخت این تسهیلات استفاده کنند.

جزئیات دریافت وام با حساب یارانه اعلام شد

برای ثبت نام اینترنتی وام با کارت یارانه به وب سایت refahi.ir مراجعه کنید.

اخباراقتصادجامعه
پربازدیدوام
 

10 دیدگاه. Leave new

  • فاطمه غفاری
    08/03/2024 22:30

    اگه کسی ۲۰۰ میلیون وام در خواست میکنه ینی نداره و نیازمند پس چرا ۲۳ درصد باید وام بگیره .شما از روی کارت ملی میتونید وضع مالی همه مردم که وام میخوان رو ببینید .وقتی نداره از کجا بیاره ۲۳درصد رو پس بده نسبت به درآمدش درصد بزنید

    پاسخ
    • ناشناس
      09/03/2024 01:57

      احسنت

      پاسخ
      • محمد مقدور قره بابا
        28/03/2024 23:52

        150 میلیون تومان بدهی بالا اوردم چطوری وام بگیرم بدهیمو صاف کنم

        پاسخ
      • محمد مقدور قره بابا
        28/03/2024 23:53

        نیاز به وام ضروری دارم لطفاً جواب بدید ممنون

        پاسخ
  • احمدنامداری
    08/03/2024 23:59

    عالیییییییی

    پاسخ
  • ناشناس
    09/03/2024 00:53

    جناب 200میلیون بدن 400میلیون پس بگیرن واقعا خوب

    پاسخ
  • ناشناس
    09/03/2024 00:54

    جناب 200میلیون بدن 400میلیون پس بگیرن واقعا خوب لااقل سودش رو 12درصد منید

    پاسخ
  • فرداد شمیم
    09/03/2024 03:34

    بیش از صد بار مراجعه کردم به آدرس رفاه دات ایار متاسفانه یا شما مردم و گذاشتی سرکار یا من توهم زدم این آدرس کلا باز نمیشه تو قرآن سرکار نزارید مردمو جان بچه هاتون قسمتون میدم

    پاسخ
    • غلام نبی چاکرزهی
      09/03/2024 19:56

      سلام خسته نباشی من حقوق بگیر بانک تجارت هستم من میدونم ی وام 50میلیونی تومانی بگیرم اگه میشه ی راهنمایی بکنید

      پاسخ
    • محمد
      10/03/2024 16:44

      من ۵۰ ملیون وام لازم دارم خانمم سکته کرده میتونید پروندشم بررسی کنید خواهشن اکر میشه تواب داره

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید