رونمایی رامین رضاییان از جشن تولدش/ بازیکن سپاهان هنوز فکر میکنه ۲۳ سال اش بیشتر نیست+عکس و بیوگرافی

رامین رضاییان
1 دیدگاه
 

رامین رضاییان مدافع ملی‌پوش سپاهان با انتشار تصویری از جشن تولد 31 سالگی‌اش پیام جالبی در فضای مجازی منتشر کرده است پیامی که با دعوت ستاره سپاهان به تیم ملی فوتبال در بازی‌های انتخابی جام جهانی 2026 مصادف شده است.

رضاییان با انتشار تصویری از خودش، در حالی که شمع تولد 31 سالگی‌اش را در اسفندماه 1402 فوت می‌کند در صحفه شخصی اینستاگرامش نوشت: «آرزوی بهترین‌ها… من 23 سال دارم».

بیوگرافی رامین راضاییان

رامین رضاییان سمسکندی، در تاریخ 1 فروردین سال 1369 متولد شده است. او در شهر ساری به دنیا آمده و اکنون یک بازیکن فوتبال است. پست او دفاع راست می باشد و در تیم های مختلفی بازی کرده است. رامین که هم اکنون 33 سال سن دارد، دارای قدی به بلندی 1 متر و 84 سانتی متر است و در پست وینگر راست هم فعالیت می کند. او تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم ادامه داد و علاقه ای به درس خواندن نداشت و به بازی فوتبال شد و از طریق این بازی توانست به موفقیت برسد و هم اکنون دارای یک زندگی بسیار لوکس می باشد.

او در یکی از روستاهای سمسکنده ساری بزرگ شد و خانواده بسیار فرهیخته ای دارد. پدر او که بازنشسته است در گذشته یک پزشک معروف بوده و فقط یک خواهر دارد که از او بزرگ تر است. او می گوید که در زمان تحصیل، بسیار زرنگ و درس خوان بوده است و در زمان مدرسه در مسابقات انفرادی شطرنج هم شرکت کرد و مقام اول را به دست آورد. البته دو و میدانی نیز از مسابقات مورد علاقه او بوده است و در دوی صحرا نوردی توانست مقام اول را کسب کند.

او با بازی کردن در زمین های خاکی، به مرور زمان به فوتبال علاقه مند شد و تلاش زیادی در این زمینه کرد و در نهایت در سال 1389 که در سن 12 سالگی بود، توانست به تیم نوجوانان سارویدر وارد شود. پس از گذشت یک سال هم وارد تیم شهرداری ساری شد و به مدت 7 سال در این تیم پا به توپ بود. رامین رضاییان برای این که بتواند در فوتبال پیشرفت کند، به تیم سایپای تهران رفت و در همان سال هم از او دعوت شد که به تیم ملی امید بپیوندد.

رامین برای مدتی در تیم راه آهن حضور داشت و در سال 1388 مسئولان تیم صبای قم او را پسندیدند و برای چهار سال او را در تیم خود نگه داشتند. او تا سال های 1392 و 1393 در این تیم فعالیت می کرد. در سال 1394 تیم پرسپولیس به او پیشنهاد داد و او با قراردادی دو ساله وارد این تیم شد و پس از آن وارد تیم بزرگ سالان شد. رامین در این تیم بسیار درخشید و توانست استعداد خود را به خوبی به نمایش بگذارد.

رامین رضایایان به طرفداران خود اهمیت زیادی می دهد و وقت زیادی برای عکس گرفتن با آن ها صرف می کند. او اعلام کرده است که بعد از به پایان رسیدن فوتبال خود حتما ازدواج می کند. عکس های زیادی منتشر می شوند که گفته می شود او و همسرش می باشند، اما طبق گفته رامین او مجرد است و تمامی این تصاویر مربوط به طرفداران او می باشد. پدر رامین رضایین عین الله رضاییان می باشد که یکی از دوندگان بسیار موفق ایرانی در زمان جوانی اش بوده است.

زمانی که رامین از تیم پرسپولیس جدا شد، پدرش از دست او خیلی ناراحت شد و حتی مدتی با او قهر کرد و رامین برای به دست آوردن دل پدرش، قصد داشت که به این تیم بازگردد اما تلاش های او بی فایده بود. رامین علاقه زیادی به رژیم گرفتن داشته و کنترل بالایی روی خورد و خوراک خود دارد. او در مورد مصرف نان و برنج دقت زیادی دارد و غذاهای چرب و پر روغن مصرف نمی کند. او به هیچ عنوان از نوشابه استفاده نمی کند اما در کنار تمام این موارد، رامین رضاییان علاقه زیادی به بستنی دارد که در مصرف آن نیز دقت دارد.

رامین رضاییان در مورد بیماری کرونا صحبت کرده بود و بیان کرده بود که ترسی از این بیماری ندارد، او تمام موارد بهداشتی را رعایت می کرد و بدن خود را بسیار قوی نگه داشته بود و تمامی نکاتی که پزشکان اعلام کرده بودند رعایت می کرد.

در مورد روابط دوستانه او با سایر بازیکن ها، یکی از مهمترین موارد دوستی رامین رضاییان و مهدی طارمی می باشد. آن ها رابطه بسیار خوبی با یک دیگر دارند و برخی معتقد هستند که آن ها بازیکن های دوقلوی جنجالی در تیم ملی هستند. آن ها در گذشته نیز در تیم پرسپولیس با یک دیگر هم بازی بوده اند و همکاری بسیار خوبی در میان آن ها شکل گرفته بود. اما خارج از رابطه آن ها در زمین بازی، رامین و مهدی در زندگی شخصی خود نیز دوستان بسیار خوبی برای یک دیگر هستند. در بسیاری از تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، می توان این دو نفر را در کنار یک دیگر مشاهده کرد.

رابطه آن ها وقتی صمیمی تر شد، که هر دوی آن ها با هم و هم زمان از تیم پرسپولیس جدا شدند. آن ها بدون این که خبری در مورد این موضوع بدهند برای سفری چند روزه به ترکیه رفتند. خبرهایی در مورد جدا شدن طارمی و رضاییان به گوش می رسید اما عوامل تیم پرسپولیس آن را انکار می کردند. پس از مدتی یک تیم ترکیه ای خبر از عقد قرارداد با این دو بازیکن ایرانی داد و در آن زمان بود که تهدیدها به سمت آن ها روانه شد.

تیم پرسپولیس این دو بازیکن را تهدید به شکایت کرد اما آن ها قصد ماندن در این تیم را نداشتند و به هر طریقی که بود، به ترکیه رفتند. پس از آن جعفر کاشانی و سایر عوامل تیم پرسپولیس برای کم کردن ناراحتی هواداران، اعلام کردند که این دو بازیکن از نظر اخلاقی ثبات نداشتند و دارای مشکلات رفتاری و اخلاقی فراوانی بوده اند.

 

اخبارورزش
پربازدید
 

1 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید