جنگ یکتا ناصر و منوچهر هادی تمامی ندارد | واکنش تند یکتا ناصر و وکیلش به قاضی شهریاری | هیچ مصالحه‌ای با منوچهر هادی در کار نیست !

بدون دیدگاه
 

در پی جریانات اخیر یکتا ناصر و منوچهر هادی از طرف قاضی شهریاری اعلام شد که مصالحه انجام شده است در حالی که یکتا ناصر واکنش تندی به این خبر قاضی شهریاری نشان داد.

یکتا ناصر با انتشار ویدئوئی در شب عید در حال شیون و زاری اعلام کرد که منپوچهر هادی دخترش را دزدیده و طبق قرار دادگاه به او تحویل نداده است . در جواب منوچهر هادی اعلام کرد که روز ۴ ام فروردین دخترش سوفیا را به یکتا ناصر تحویل می دهد . در پی دعوا و مشاجره مجازی یکتا ناصر و همسر سابقش، دادسرا اعلام کرد که به این موضوع رسیدگی می‌کند و امروز هر دو هنرمند در دادسرای جنایی حضور پیدا کردند و در پی رسانه ای شدن این موضوع قاضی شهریاری در صفحه شخصی خود اعلام کرد که مصالحه انجام شده استکه مان وست به شرح زیر است

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران در فضای مجازی نوشت: امروز این دو هنرمند عزیز ( یکتا ناصر و منوچهر هادی زوج سابق) با حضور در دادسرای جنایی مشکل ایجاد شده در خصوص فرزند مشترک خود را حل و فصل نمودند و با صحبت‌هایی که با آنان شد به توافقی دست یافتند تا تلاش بیشتری جهت آرامش و پیشرفت فرزند مشترک خود سوفیا نمایند.

اما این پست قاضی شهریاری با واکنش تند یکتا ناصر و وکیلش همراه بود و گفتند هیچ مصالحه‌ای با منوچهر هادی در کار نیست. همچنین یکتا ناصر اعلام کرد که از ما مخفیانه عکس گرفتند.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید