آناهیتا درگاهی بازیگر خوش چهره ایرانی و همسر اشکان خطیبی قبلنا بود و اینبار نیز با انتشار شلوار سبزش مورد توجه قرار گرفت.

آناهیتا درگاهی اولین بار با بازی در سریال نمایش خانگی “ممنوعه” تونست به شهرت بسیاری برسه و به دلیل استایل و سبک بازی متفاوتش، کلی طرفدار واسه خودش جمع کنه،آناهیتا خانوم به تازگی یه پست بامزه از خودش تو طبیعت منتشر کرد.

آناهیتا درگاهی از هنرمندان شناخته شده کشورمان در عرصه نقاشی و بازیگری است که در تاریخ 7 بهمن 1365 در تهران متولد شد. تحصیلات درگاهی فوق لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه هنر است. فعالیت هنری آناهیتا درگاهی با نقاشی شروع شد و بازیگری و تهیه کنندگی را از 29 سالگی آغاز کرد.

ازدواج و همسر آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی 2 بار با چهره های سرشناس کشورمان در عرصه ورزش و بازیگری ازدواج کرد که هردو ازدواج او به طلاق ختم شد.

همسر اول او، محمد پروین

آناهیتا درگاهی برای اولین بار با محمد پروین، فوتبالیست کشورمان در پست هافبک و پسر علی پروین از چهره های سرشناس فوتبال پرسپولیس در سال 1393 ازدواج کرد. پروین چندین بار در نمایشگاه های نقاشی آناهیتا درگاهی شرکت می کرد و همین رفت و آمدها در نمایشگاه نقاشی آناهیتا موجب آشنایی آنها شد که سرانجام باهم ازدواج کردند اما زندگی زناشویی آنها دوام زیادی نداشت و از هم جدا شدند. اولین بار خبر طلاق این زوج شناخته شده توسط محمد پروین تکذیب شد که چندی نگذشت که خبر طلاق ازسوی خانواده پروین تایید شد. این زوج فرزندی نداشتند.

همسر دوم او، اشکان خطیبی

اشکان خطیبی، بازیگر محبوب ایرانی در برنامه خندوانه خبر ازدواجش را با آناهیتا درگاهی اعلام کرد. آنها از زوج های بی حاشیه ای بودند که ظاهرا زندگی آرام و سرشار از عشقی را در کنار هم داشتند اما این زندگی زناشویی آناهیتا هم به طلاق ختم شد.

اشکان خطیبی در برنامه گپ نیز در دوران زندگی اش با آناهیتا درگاهی حضور یافت و در پاسخ به این سوال که چگونه با همسرت آشنا شدی؟ گفت: در ابتدا من و همسرم دوست بودیم اما کم کم به هم علاقه مند شدیم و درنهایت هم دل من رو دزدید و ما با هم ازدواج کردیم.