رونمایی علیرام نورایی داور مسابقه مردان آهنین از همسر عروسکی اش | صبا تاجیک کیست ؟ + بیوگرافی و عکس ها و خصوصی ها

بدون دیدگاه
 

بیوگرافی کامل علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون به همراه مصاحبه و عکسهای این بازیگر در کنار همسرش را در ادامه ببینید.

بیوگرافی علیرام نورایی
نام: علیرام
نام خانوادگی: نورایی
زمینه فعالیت: بازیگر
تاریخ تولد: 18 فروردین 1356
محل تولد: تهران
پیشه: بازیگر
سال های فعالیت: 1375 تاکنون
مدرک تحصیلی: فوق دیپلم

زندگی شخصی علیرام نورایی

علیرام نورایی متولد 18 فروردین 1356 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون میباشد. او فارغ التحصیل رشته کامپیوتر از دانشگاه جهاد است.

ازدواج علیرام نورایی با صبا تاجیک

چند سالی است که متاهل شده ام و زندگی خیلی خوبی دارم. امیدوارم چشم نخوریم. (می خندد) همسرم هنرمند نیستند اما هنر سینما را دوست دارند. در مورد پیشنهادهایم با ایشان صحبت می کنم و در قبول نقش ها از مشورت های ایشان استفاده می کنم.

صبا تاجیک همسر علیرام نورایی!

در برخی مجله ها و سایت ها همسر علیرام نورایی را صبا تاجیک معرفی کرده اند، اما تا چه اندازه این مطلب واقعیت دارد هنوز به طور رسمی از سوی یک منبع موثق تائید نشده است. تنها در حد یک گمان هست بیشتر این احتمال که صبا تاجیک همسر علیرام نورایی باشد بیشتر با توجه به عکس های که علیرام نورایی از خود و همسرش در اینستاگرامش منتشر کرده است به وجود آمده که عکس همسر علیرام نورایی بسیار شبیه تاجیک مدلینگ معرف هست. صبا تاجیک متولد 10 دی ماه 1367 اهل تهران حوالی تجریش است.

ماجرای عاشق شدن علیرام نورایی


بله من عاشق شدم و یکبار عشق واقعی را تجربه کردم . من در برهه ای از زمان عاشق شدم که اصلا به ازدواج فکر هم نمیکردم و اصلا جزو برنامه های زندگی ام نبود. اما دیدن همسرم تمام معادلات من را به هم ریخت و مسیر زندگی ام را تغییر داد . ما حدود 6 سال است که ازدواج کرده ایم و خداروشکر زندگی آرام و خوبی داریم.

فرزند علیرام نورایی

علیرام نورایی در برنامه دورهمی مهران مدیری از سه نفره شدن خانواده اش در سال 97 خبر علیرام نورایی برای اولین بار در برنامه دورهمی اعلام کرد که قرار است به زودی پدر شود و خانواده آنها به زودی سه نفره میشود.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید